środa, 19 lipca 2017

Life bar Hazelnut-carob

Cześć!

Na dzisiejszy dzień przygotowałam ciekawą recenzję niedawno kupionego Lifebara :) Jak pamiętacie,jest z nimi u mnie różnie-jedne są super smacze(jak kokosowy) ,inne wspominam z lekkim obrzydzeniem.
Tego delikwenta rekomendowano mi wiele razy-czy słusznie? :)
Zacznę od ładnego ,pomarańczowo-brązowego opakowania.
Po otworzeniu go moim oczom ukazała się lepka i wilgotna bryłka o słodkim,wyraźnie karobowym zapachu.
W konsystencji był taki ,jak się spodziewałam-bardzo mięciutki ,rozpadający się pod zębami ,z rozmiękłymi orzechami (a raczej ich kawałkami ;)).Były one wyczuwalne podczas całej degustacji dając batonowi takiego ,,Monte,, posmaku,serio! :D Bardzo mnie to zadziwiło ,a jednocześnie ucieszyło :)
 Gdy do tego doszedł karob miałam naprawdę jeszcze większe wrażenie,jakbym jadła zdrowszy batonik Monte :o
Widoczne gołym okiem połówki orzechów laskowych stały się nagle(tak ,tak nagle :/)  bardziej chrupiące i twarde oraz zaczęły ,,oddawać,, swoją tłustość.I to pewnie ta tłustość sprawiała,że batonik lepił mi się do palców.
Albo to wilgotne daktyle zabrudziły mi cały ekran telefonu jak pisałam w notatniku recenzję :p Niemniej jednak podsumuję go tak-malutki,milutki baton  a'la Monte,któremu nie mam wiele do zarzucenia :) Smakuje bardzo dobrze,ale nie powalił mnie na kolana ,więc mogę mu przyznać:
Ocena:5/6
gdzie kupiłam:Eko sklepik w Lublinie
cena:6,70 zł

12 komentarzy:

  1. Ja tam nie wyczułam Monte, ale może nie jestem wyczulona na jego aromat :D I mnie bardzo bardzo zasłodził. Ale ja też nie jestem szczególną miłośniczką karobu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze wysoki poziom zaslodzenia plus karob bardzo lubię ;)

      Usuń
  2. Jadłam trzy batoniki od tego producenta i jakoś specjalnie nie przypadły mi do gustu - tak jak napisałaś nie powalają smakiem ale wielbicieli mają :) W tym batoniku najlepiej wygląda ten orzeszek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie!Aczkowliek ostatnio próbowałam czekoladowego i mi smakował,mocno słodki ,ale taka jego uroda ;)

      Usuń
  3. Połączenie karobu z orzechami laskowymi brzmi smakowicie (w ogóle to słodycze opisane jako hazelnut mają w sobie coś, co mnie do nich przyciąga :)) i jak będę miała okazję to kupię - ciekawe czy wyczuję powiązanie z Monte :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jestem tego ciekawa,czy to nie tylko moje zwidy :p

      Usuń
  4. Nie jadłyśmy go ale chętnie byśmy spróbowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie sie-po dobrej recenzji od razu ma sie ochotę ;)

      Usuń
  5. Akurat szukałam jakiś przekąsek na wyjazd, a ten baton wydaje się być idealny :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: https://smilingshrimp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)