środa, 26 lipca 2017

50 faktów o mnie

Cześć!
Dzisiaj nietypowy post,nie recenzja :) Ale moje subiektywne...fakty o mnie.Pomyślałam,że może ktoś z Was chciałby się czegoś dowiedzieć o mnie więcej :)

Bez zbędnego przedłużania,zacznijmy :)
1.Nazywam się Zuzanna,czyli z łacińskiego lilia.Nie narzekam na to imię,ale mogłabym być jakaś Weronika/Justyna/Ola.Mama mówiła,że wybierała takie ,które ładnie by brzmiało(Zuzanna Drozd ładnie brzmi? XD)
2.W tym roku idę do 1.klasy liceum(Boże,ale ten czas leci!).I idę do prywatnego liceum,gdzie sama wybieram sobie rozszerzenia jakie chcę mięc,a nie dostaję się do profilowanej klasy.
3.Uczę się trzech języków obcych :angielskiego i niemieckiego(na takim samym ,płynnym poziomie) i japońskiego od dwóch lat.
4.Tak apropos,mam ciocię Zuruko z Japonii ,która mieszka w Krakowie :)
5.Podobno w tłumie wszyscy szukają mnie po białych włosach :)
6.Uwielbiam czytać ksiązki-fantasy,kryminały,typowe ,,młodzieżówki,,psychologiczne,medyczne i o zdrowiu ogólnie :)
7.Moim ulubionym kolorem jest miętowy(właśnie podczas mojej nieobecnościjest remont i malują mi pokój na miętowo <3)
8.Kocham słodki smak....niestety,ale to chyba widać XD Przydałby się jakiś detoks
9.Jestem osobą wierzącą.
10.Nie jestem otaku,jak na pierwszy rzut oka może się wydawać-przeczytałam zaledwie kilka mang i obejrzałam całe 3 anime:Death Note(serdecznie polecam! :D) ,Sword Art Online i No.6
11.Uwielbiam podróżować(co ostatnimi czasy chyba widać :D)
12.Poznałam i mam zdjęcia z moim super-idolem-Alvaro Solerem,co już pewnie wiecie :D
13.Ale na żadnym koncercie idola nie byłam(Halo,Ed Sheeran 2018,halo! :D)
14.Planuję(nie marzę,ja wyznaczam sobie cele :D) zostać lekarzem.Jeszcze długa droga przede mną,wiem,ale to nie jest niemożliwe *.*
15.Jestem fanką FC Barcelony(tak,byłam na Camp Nou :))
16.Niedawno nauczyłam się zaakceptować siebie :)
17.Nie mam ulubionej piosenki,słucham tego co mi akurat wpadnie w ucho :)
18.Jestem średniego wzrostu-168 cm.
19.Kocham biologię <3
20.Nie robię z siebie starej-malutkiej ,do szkoły nie robię mocnego makijażu i chodzę z plecakiem,nie torebką :p
21.Boję się pająków i brzydkich owadów :P
22.Kiedyś,jeszcze w podstawówce nosiłam prostą grzywkę na czole.Bez niej żyje mi się jednak o wiele lepiej ;)
23.Nie zamierzam w przyszłości farbować włosów-to jedyna część mnie jaka mi się naprawdę podoba.
24.Od dziecka marzę o posiadaniu zółwia,serio!No tak kocham żółwie!I tak bardzo chcę mieć żłówi!
25.I odkąd pamiętam kocham ,,Wojownicze Żółwie Ninja,,Serio!Jeszcze tak niedawno marzyłam sobie,co by było jakby one istniały a ja bym im pomagała :D 
 26.Mam jedną dziurkę w lewym i 3 w prawym uchu.
27.Mam uczulenie na miód,mleko i słońce.
28.Zawsze chciałąm umieć grać na flecie poprzecznym.Jednak jak pani od muzyki powiedziała mi ile kosztuje taki ustnik sam do fletu to mi się trochę odechniało...ale tylko trochę! XD
29.Moją uliubioną postacią z bajek jest Elsa z Krainy ...Cukru?Nie,Lodu ;) Zdziwieni?
30.Jestem z natury człowiekiem niecierpliwym.
31.Moje ulubione owoce to maliny,ananas,arbuz ,borówki :)
32.A warzywa to marchewka,ogórek,pomidor,kukurydza :D
33.Często jestem uparta jak osioł,dużo razy to słyszę.
34.Ale słyszę też równie często ,że jestem najbardiej zorganizowanym członikiem grupy i że mam ,,smykałkę do zarządzania ludźmi,,
 35.Uwielbiam gotować ,piec...nie robię tego jakoś wybitnie często,ale naprawdę sprawia mi to przyjemność.
36.Uważam,że umiem dość dobrze rysować,w dzieciństwie to uwielbiałam.
37.Tak samo jak projektowanie ubrań!Jejku,ile ja miałam szkicowników....
38.Na koniec roku mam zawsze średnią powyżej 5,3(choć nie wiem czy to bardziej można zaliczyć do chwalenia się niż tam faktów o sobie :P)
39.Noszę tylko ogromne okulary przeciwsłoneczne,takie ,,muchy,,.Lubię takie i już.
40.Najwięcej czasu,który spędzam w internecie zdecydowanie pochłania mi Instagram.To z resztą moja ulubiona apka.
41.Niewielu moich znajomych wie o tym blogu.I dobrze,nie potrzebuję rozgłosu w moim otoczeniu.Dlatego też zostawiłam sobie jedynie prywatnego Instagrama.
42.Nigdy nie miałam Twittera.I nie chcę zakładać,serio.Nie wiem dlaczego,ale nie chcę XD
 43.Staram się myśleć pozytywnie.
44.W sprawach dla mnie ważnych nigdy się nie poddaję.
45.Noszę tylko długie koszulki-muszą zakrywać pupę i najlepiej połowę uda :P
46.Czasami jest tak,że tylko sukienki lub tuniki sprostują moim ,,ubraniowym oczekiwaniom,, i noszę je poporstu jako koszulki :P
47.Ale modą się nie interesuję,noszę to co mi się podoba i co jest dla mnie wygodne :D
48.Kocham spacery,najlepiej w towarzystwie.
49.Uwielbiam przeglądać gazetki promocyjne ze sklepów spożywczych-Lidl,Bierdonka,Tesco,Leclerc,Auchan...wszysko moje :D
50.Przez Internet poznałam wiele fajnych osób.Przykładem tego jest Madzia <3 Gosia z Fioletowych Trampek czy Maja <3 Oraz oczywiście Ola z Healthy Cottage! Pozdrawiam laski :*
51.Ale przyjaciół nie-inernetowych też mam oczywiście!(Agnieszka,Nina,Natalka,Agata :D)
No,wyszło 51 faktów :) Mam nadzieję,że ten post się Wam spodobał :)
A Wy macie coś podobnego lub skrajnie różnego do mnie?Jestem ciekawa waszych komenatrzy :D

20 komentarzy:

  1. Ale się z nazwiskiem zdradzasz xD
    Bardzo mi się podoba Twoje imię! Jest lepsze niż moje, a zwłaszcza niż drugie imię (Justyna). Włosy masz piękne i bardzo charakterystyczne - nie zmieniaj tego. I uwielbiam w Tobie to, że właśnie nie robisz z siebie takiej starej malutkiej ;) Też na uczelnię chodzę z plecakiem, a regularnie się maluję dopiero od niedawna (choć podkładu dalej nie mam i nie zamierzam mieć :P).

    Bardzo się cieszę, że mogłam się kilku nowych rzeczy dowiedzieć o Tobie - i że się poznałyśmy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhahhaha,dziękuje! :D Ciesze sie ze ktoś to we mnie ceni,bo w szkole zawsze sie czuje gorsza...

      Usuń
    2. No co Ty... odnosisz takie sukcesy (olimpiady, konkursy, oceny), do tego prowadzisz bloga, jeździsz w wiele ciekawych miejsc na świecie, jesteś mądrą dziewczyną, ambitną, pracowitą, przemiłą i prześliczną :) Nie daj sobie wmówić, że jesteś gorsza. Każdy ma inne zalety - i klucz, to się uzupełniać :) A jak słyszę te różne historie (wiesz, które :P O chłopakach i innych takich), to się w głowę stukam, jaką pustkę mają niektórzy w głowie.

      Usuń
    3. Wczoraj wieczorem właśnie ciocia z wujkiem mojej przyjaciółki uświadomili mi,jak związki w tym wieku sa bez sensu,ze pani przez całe liceum i dłużej sie bujala z chłopakiem ,a nic z tego nie wyszło i to była strata czasu gdy mogła sie uczyć.....
      Co do nauki-ja sie nie uczę,zapamiętuje dużo z lekcji,dla mnie to normalne.Moze dla tych powodów ktore wymieniłaś rówieśnicy mi zazdroszczą,a zazdrość powoduje dokuczanie,gorsze traktowanie i dlatego....
      I jeszcze raz ci dziękuje-cieżko jest zobaczyć w sobie dobre strony ,ale jak ktoś to mowi....dziękuje <3

      Usuń
    4. Właśnie Zuzia - jesteś niesamowitą osobą i nie daj sobie wmówić, że jest inaczej!!
      Myślę, że faktycznie wiele zła w stosunku do innych bierze się z zazdrości, ale nic na zazdrośników nie poradzisz - rób swoje :)

      Usuń
  2. Fajnie dowiedzieć się o Tobie tylu rzeczy ;)
    1. Twoje imię bardzo mi się podoba ;) Widzę, że teraz jest dużo małych Zuź, ale w Twoim roczniku to imię chyba nie było jeszcze takie modne ;)
    2. Też wybierałam sobie sama rozszerzenia w liceum, od drugiej klasy.
    8. Podobnie jak Ty, kocham słodki smak ;)
    13. Na koncert Eda jedzie moja siostra - niedawno pół soboty polowała na bilety :D
    14. Powodzenia - myślę, że uda Ci się spełnić swoje cele ;)
    20. Też chodzę z plecakiem - odkąd zrobiłam tak pierwszy raz, widzę niesamowitą różnicę w wygodzie i komforcie podróży - fajnie mieć wolne ręce ;)
    24. Też kiedyś chciałam mięć żółwia, ale z różnych względów zrezygnowałam z tego zamiaru.
    I też lubię przeglądać gazetki z promkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Zuzanna to piękne imię - mi bardzo się podoba. Jedno z piękniejszych imion jakie są :)
    5. Masz piękne białe włosy - bardzo mi się podobają i słuszne, że nie zamierzasz ich farbować :)
    6. Również lubię czytać - różne książki ale za fantastyką nie przepadam :)
    11. Podróże to Twoje "drugie Ja". Również lubię zwiedzać :)
    13. Jeszcze będziesz na takim koncercie.... masz czas :)
    14. Wierzę i trzymam kciuki aby to marzenie się spełniło :) Jesteś bardzo mądra, sumienna, pracowita i wytrwała. Uda Ci się :)
    17. To tak jak ja :D
    18. Średni wzrost? Jesteś wysoka :D Ja jestem malutka... mówili na mnie "Calineczka" ;P
    23. Jedyna? Dlaczego jedyna? :) Masz piękne włosy ale równie piękne oczy, uśmiech, buzie :) Cała jesteś piękna ;)
    24. Jeśli chcesz tak bardzo chcesz mieć żółwia, to musisz go mieć :D
    28. Kiedy byłam mała wyobrażałam sobie, że gram na takim flecie, na skrzypcach albo na gitarze :P
    31. Z Twoich ulubionych owoców lubię maliny i borówki, ale chyba nie mogę nazwać ich ulubionymi :D
    32. Marchewka, ogórek, pomidor... najlepsze z ogródka :D
    33. Niejednokrotnie ta cecha jest przydatna w życiu :)
    35. Kiedyś mi o tym pisałaś - fajna taka odskocznia od pracy, kiedy już zostaniesz lekarzem :)
    43. I słusznie - pozytywnie, ale jednocześnie realnie :)
    48. Samotny spacer to nie to samo co z kimś ;)

    Bardzo ucieszył mnie ten post :) Jesteś cudowną osobą - taka jaka jesteś i ciesze się, że udało Ci się siebie zaakceptować :) Mam nadzieję, że ten uśmiech i radość w oczach nigdy nie znikną z Twojej Twarzy... kiedy człowiek na Ciebie patrzy sam się uśmiecha ;) Cieszę się, że miałam możliwość Ciebie poznać a dzięki temu wpisowi poznać nieco lepiej :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez dziękuje za bardzo miły komentarz ,dużo mamy podobniestw ;)

      Usuń
    2. Może więcej niż się spodziewamy? :) Razem nie byłoby nam nudno :D

      Zobaczysz, że w Twoim życiu wszystko się ułoży - już się powoli układa. Teraz będzie tylko lepiej... coraz lepiej. Zobaczysz, że tak będzie tylko co by się nie działo nie poddawaj się... nie trać tej radości, którą posiadasz, nie trać tego podejścia ♥

      Usuń
  4. Kocham takie wpisy! Uwielbiam poznawać i wałkować fakty o osobach, za którymi przepadam! Nawet jak słyszę je po raz setny, albo dopiero pierwszy. (Może to też przez kiepską pamięć?... eee... nie, no skądże :D). Wszystkie wpisy czytam od dechy do dechy i nie wiem czemu nie mogę, a może po prostu nie chcę wyzbyć się takiej matczynej czy siostrzanej opatrzności o czym nie raz Ci wspominałam :D Przeczytałam nawet te wpisy, które w dziwnych okolicznościach wyparowywały (i wiesz które mam na myśli ;) Chciałam Ci wtedy natychmiast walnąć przeogromną wiadomość, która wytuliłaby Cię i ochroniła przed światem, nie w tym rzecz... opamiętałam się. Nie dosyć, że to żenujące dla tak kochanej i niewinnej istoty jak Ty, to i tak zabrakło by mi słów by wszystko zawrzeć. Długo się zastanawiałam co mogłabym Ci napisać... i chyba już wiem! Dojrzałam do tego- jak Ty nam rozkwitasz codziennie każdego dnia. Zuzka! Kurcze pieczone! Dziękuję Ci! Za wszystko! A zwłaszcza za to, że jesteś... :) :* Podziwiam, stalkuje xD i pamiętam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przed światem, jednak nie w tym rzecz*

      Usuń
    2. Poczekaj,muszę sie opamiętać ,daj ni chwile :o

      Usuń
    3. Kobieto,jeszcze nigdy nie dostałam takiego komentarza!Ty mi dziękujesz?To ja ci dziękuje!! *___*! Jesteś tak pozywtyna,czytanie czy rozmawianie z tobą ,,make my day,,zawsze!
      Naprawdę,teraz juz wiem co robić,zeby byc naprawdę u zdrowia i mieć wolna głowę ;) Po powrocie zapislam sie do endokrynologa i psychodietetyka...wierze ze będzie juz tylko lepiej <3

      Usuń
    4. no ba, że będzie! Nie ma innej opcji! :D Życzę Ci by świat się jeszcze na Tobie poznał i pokochał, tak jak my się w Tobie rozkochaliśmy! Powodzenia i idź przez życie jak burza! a co! :D

      Usuń
  5. Zuzanna to ładne imię a wolisz jak się do Ciebie mówi Zuzia czy Zuzanna? :)
    Zazdrościmy Ci tej smykałki do języków :) Powodzenia w liceum! Te trzy lata do matury miną Ci jeszcze szybciej, serio :D
    Witamy w klubie "słodkich dupek" :D Tak nas od dzieciństwa nazywa nasza babcia, bo zawsze u niej jadłyśmy wszystko co słodkie :D
    Obejrzyj jeszcze Atak Tytanów! To jest zarąbiste anime! :D
    Studiuj medycynę we Wrocławiu to będziemy się często na mieście spotykać :D Może już do tego czasu własną knajpkę otworzymy :P
    Wow jesteś wzrostem równa z Angeliką :D Wysoka z Ciebie laseczka jak na początek liceum :D
    Żółwie są fajne ale trzeba często je myć, bo szybko śmierdzą... Wiemy to, bo nasz brat miał 10 lat żółwia :)
    Zawsze chciałyśmy umieć grać na skrzypcach <3 Ale to też drogi interes :/
    My miałyśmy Twittera, głównie po to aby kontaktować się z naszymi ówczesnymi ulubionymi aktorami z Bollywood :) Nawet od dwóch dostałyśmy kiedyś odpowiedź! :D
    Zboczenie gazetek? Też to mamy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej jest Zuza :)
      Zastanawiałam sie nad Wrocławiem,ponoć wszystko jest w jednym miejscu i jest super :)!
      Hahha,dobrze wiedzieć z tym żółwiem!Dlygo żyje,ale jest kochany <3

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)