środa, 21 czerwca 2017

Superkrówka-wegańskie krówki kakaowe

Cześć!
Dzisiaj ponownie spotykamy się nad wegańskimi krówkami od firmy Superkrówka(link do strony producenta).Czy wariant kakaowy okaże się równie smaczny jak toffi?A może nawet lepszy?Zapraszam! :)
 Nie będę ukrywać,że czekoladowe krówki wyglądają bardzo ciekawie.Podoba mi się szata graficzna opakowania oraz papierków,w które owinięte są słodycze.
Nie mogąc się doczekać zabrałam się do degustacji :)
 Kakaowa superkrówka pachnie dokładnie tak samo jak toffi-palonym karmelem,ale to za sprawą pysznego cukru kokosowego.
Jej konsystencja jest pół-ciągnąca,czyli trochę inna od tej,jaką zastałam w cielistoróżowym papierku.Jest za to równie miękka jak poprzedniczka,ale mniej się lepi :)
 Spróbowałam-wyraźnie gorzkawa przez kakao....pyszna! :o
Wyważona,dużo mniej słodka od wersji toffi.Mięciutka,lepiąca...pyszna! :o
Zakochałam się w jej palonych nutach oraz głębokim,kakaowym smaku.
 Dla mnie jest to wersja dużo lepsza od toffi,ale pewnie jakbym miała tzw.,,głód cukrowy,,toffi zaspokoiłaby  mnie bardziej ;)
Póki co mogę jedynie wystawić kakaowej krówce ocenę spoza skali i czekać jak pyszne warianty smakowe superkrówek przyniesie nam lato :D
Ocena:7/6!
gdzie można kupić:Rossmann
cena:9,99zł

13 komentarzy:

  1. Jak słyszę kakao to mam ochotę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto,Mysle ze przypadłyby ci do gustu :)

      Usuń
  2. Ja wolę chyba te toffi, choć i czekoladowe są przepyszne ;)
    A ostatnio kupiłam krówki, z których niemal wszystkie były kruche - ciekawe dlaczego, bo zazwyczaj dominują te lekko ciągnące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tutaj trafiły sie całe ciągliwe ,ale jak sama kupiłam w Rossmanie to kruche :o

      Usuń
    2. No właśnie ja też ostatnio kupiłam w Rossmannie. Mam nadzieję, że to przypadek, bo jednak wolę te ciągnące :)

      Usuń
  3. Mamy je w końcu! Wczoraj próbowałyśmy i jesteśmy oczarowane <3 Zamierzamy kupić potrzebne składniki i spróbować zrobić same :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo,to koniecznie sie pochwalcie efektami końcowymi!

      Usuń
  4. Zgadzam się z recenzją! Chociaż nawet ten smak nie przebije dla mnie tych tradycyjnych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tradycyjnych nie lubię,a te uwiebilam ;D

      Usuń
  5. Boże, zewsząd mnie kuszą tymi krówkami <3 Właśnie czytałam, że te są nieco mniej słodkie, ale z kakao to pyszna sprawa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to lepiej ze sa mniej slodkie,a bardziej czekoladowe <33

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)