środa, 7 czerwca 2017

Bakal Sport ,baton Protein Natural Bar


Cześć!
Dzisiaj już przychodzę do Was z recenzją :)
I to nie byle jaką ;) Otóż po przeczytaniu recenzji Oli z Healthy Cottage(zapraszam ,klik!) popędziłam do Leclerca i za jej radą kupiłam 3 sztuki białkowego batonika.
Czy zasmakował mi aż tak,że zjadłam wszystkie 3?
 Po przyjściu do domu otworzyłam opakowanie i natrafiłam na mały i cienki,ale twardy batonik o dość....ciekawym kolorze XD Nie chcę Wam obrzydzać go broń Boże ;)
Z takich wrażeń ,,niesmakowych ,, dodam jeszcze ,że jak na tak małych rozmiarów bryłkę ,batonik ten był...ciężki.
 Pachniał on lekko spalonymi orzechami i słodkimi,suszonymi daktylami.W ogóle mnie to nie zdziwiło,czekałam na właśnie takie coś ;)
Wzięłam gryza i pierwsze co zarejestrowałam to trzeszczące pod zębami pesteczki fig.Jak wiecie,są to jedyne bakalie jakich szczerze  nie lubię....Nie zrażając się jednak żułam dalej ;)
Dość miękki-nasunęło mi się kolejne spostrzeżenie.
 No dobrze Zuzia,skup się w końcu na smaku!
Wyraźnie smakował masłem orzechowym,naprawdę!Ola miała rację ;)
Nie było on przesłodzony,jego daktylowa słodycz  uwalniała się dopiero po połknięciu.
Miał też w sobie jakiś ,,białkowy pierwiastek,, taki typowy dla batonów proteinowych(za sprawą koncentratu białek serwatkowych).Nie przeszkodziło mi to jednak w ogóle w odbiorze całości.
Baton ,nie będę ukrywać,bardzo mi posmakował .Jest to świetna sycąca na jakiś czas przekąska,po którą na pewno będę sięgać częściej(szczególnie,jak jego cena to 2,50 zl :))
Dziękuję Olu za polecenie go ;)

Ocena:5+/6
gdzie kupiłam:E.Leclerc
cena:2,49zł

13 komentarzy:

  1. Wygląda i brzmi smacznie, szczególnie, że czuć w nim masło orzechowe - rzadko to się zdarza w tego typu produktach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo rzadko,to mistrzostwo!

      Usuń
    2. Dokładnie - i to masło orzechowe zachęca do zakupy ;)

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że baton Ci smakował :D Dzisiaj będę robić kolejne łowy i mam nadzieję, że ustrzelę ponownie coś, co trafi w Twój gust :) Zapomniałam tylko, że nie lubisz fig :(

    I dziękuję serdecznie za super kartkę!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Leclercu?Jak coś kupisz to mi powiedz i pokaz na Facebooku,bo ja mimo ze mam pod nosem ,rzadko teraz do Lerlerca chodzę.Albo jak gdziekolwiek coś kupisz to mi pokaz,bo planuje w piątek takie łowy ;)

      Ciesze sie ze kartka doszła i ci sie podoba ;D

      Usuń
    2. Nie byłam w Leclercu na Zana, ale w Leclercu na Turystycznej mają nowe warianty nakd po 4 zł - pecan pie, apple pie, rhubar & custard, ginger bread, banana crunch (będzie haul 18 czerwca :P).

      Usuń
    3. Ciekawe!Niestety tam mam daleko i nie byłam juz z kilka lat ;)
      Czekam na haul,ciekawe! :D

      Usuń
  3. Druga pozytywna recenzja, a więc już nie ma odwrotu, zdecydowanie muszę go kupić! To masło orzechowe bardzo mnie kusi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nam smakował jak masło orzechowe wymieszane z kremem krówkowym <3 Przepyszny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego skojarzenia nie miałam,może przez te figi ;) Za to masło orzechowe samo jak najbardziej :D

      Usuń
  5. Kolejna pozytywna ocena! Czas spróbować :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)