poniedziałek, 20 lutego 2017

ZmianyZmiany-Farmer Burak+czosnek

Cześć!
Po bardzo męczącym dla mnie i ciężkim tygodniu witam Was z powrotem! :D

Przepraszam z góry za jakość zdjęć,degustacja miała jednak miejsce wieczorem i światła nie było XD
Dzisiaj zaprezentuję Wam już ostatni nowy  produkt firmy ZmianyZmiany-baton z burakiem i czosnkiem,Jak wypadł?
 Zacznijmy od pomysłowego,fajnego opakowania i zdrowego ,wegańskiego składu.Baton pachnie wytrawnie,mocno czosnkowo.
Wbiłam w niego zęby i poczułam,że jest twardy i suchy.
 Taki do dłuższego gryzienia,czuję mocno orzechy i słodkie rodzynki.Po chwili doszedł do mnie charakterystyczny,lekko piekący smak czosnku,który się nasilał.
 Pestki przyjemnie chrupią pod zębami,z czasem człowiek coraz bardziej się przyzwyczaja do nachalnego czosnku i może wyczuć inne nuty smakowe,szczególnie te nieszczęsne rodzynki,bez których ten baton byłby naprawdę mocno wytrawny.
 Burak nie dawał o sobie znać przez całą degystację,natomiast pod koniec zaczęłam odbierać lekką goryczkę,którą mogę podporządkować nasionom konopii.
 Baton nie jest zły,ale jadłam lepsze ;)
Ocena:4+/6

19 komentarzy:

  1. Co?! Zupelnie przeciwnie go odebralam :D Byl soczysty, slodki, buraczany i pysznie czosnkowy :DD Ale co czlowiek, to opinia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuję się pod komentarzem całą sobą :D Kurde mole... ja naprawdę zdradziłam bez wyrzutów sumienia słodkie dla warzywnej alternatywy i się jeszcze tym szczycę... a idźcie, rujnujecie mój świat xD

      Usuń
    2. Otworzyłam go teoche kilka dni wczesniej,ale ostatnecznie nie zjadłam-może przez to ze trochę dostało sie powietrza czosnek sie wywietrzył,noe wiem XD

      Usuń
    3. pfff... czekam na lepszą wymówkę xDD

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że inaczej go odebrałaś niż inni, którzy go próbowali :) Ciekawe jak ja odebrałabym jego smak - ja i moje "dziwaczne" kubki smakowe :)

    PS U Ciebie też słonecznie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez słonecznie ;)
      Ale tez jestem ciekawa twojej opinii :)

      Usuń
    2. Kiedys obie ją poznamy :D

      Usuń
  4. Mnie on smakował, ale ten czosnek trochę popsuł mi ogólny odbiór, a szpinakowy i pomidorowy smakowały mi bardziej :) Nie czułam w nim goryczki - przez cały czas był dla mnie mocno słodki z silną nutą czosnkową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu ktoś zgadza sie z moja opinia! ;D

      Usuń
  5. Opinie o nim rzeczywiście dość różne czytam, ale wszędzie widzę intensywny czosnek... Koniec końców bardzo się u Ciebie nasilił?

    Niby w daniach (np. curry) lubię czosnek, ale zaczynam się tego batona obawiać. :P Czosnek i rodzynki? Zobaczymy, hm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie aż tak,za pierwszym razem było mocno,ale po dłuższym guyznirniu nawet(!) da sie przyzwyczaić .
      Ja tez Uwiebiam czosnek w słonych daniach,ale w batonach to wyzwanie XD

      Usuń
  6. No widzisz a nam smakował najbardziej:-) ale my ogromną miłością darzymy właśnie buraki :-D
    Też mamy za sobą ciężki tydzień ale już na szczęście po ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię buraki,ale chyba nie w tym wydaniu ;) Szpinkaowy u mnie wygrywa :D
      Oj,ten tydzień u mnie niestety tez cieżko XD

      Usuń
  7. Ja lepiej go odebrałam, ale na razie milczę, bo recenzja za tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z ostatnim zdaniem. Baton jest przyzwoity, ale nie porwał mnie na tyle, bym chciała go zjeść ponownie. Tyle że u mnie ważnym aspektem jest ostrość, której być nie może.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)