środa, 11 stycznia 2017

Amandin Sos ryżowy Bechamel BIO+przepis na szpinakową lasagne

Cześć!
Dzisiaj zaczęły się u mnie próbne egzaminy gimnazjalne,a później jeszcze normalne lekcje...padam poprostu...
Ale wiedząc,że mam w domu coś pysznego do zjedzenia umiem to sobie jakoś załagodzić ;) 
Na przykład jeżeli mam taką wegetariańską lasagne :D
Dzisiaj przedstawię  Wam sos  ryżowy bechamel BIO Amandin ,który posiada w swoim szerokim asortymencie hurtownia Vegamarket(link do strony tu)
 Zacznijmy może od składu,który prezentuje się naprawdę przyzwoicie.Jest to zupełnie przeciwieństwo chemicznych ,niezdrowych sosów ,z którymi mamy do czynienia w supermarketach.
 Nie ukrywam,że przede mną stanęło kolejne wyzwanie.Ciężko jest bowiem zrecenzować...sos w kartoniku XD
To,co zaobserwowałam to jego śnieżnobiały kolor,kremowość i to,że nie pachnie.
 Ryżowy bechamel wykorzystałam do mojej lasagne-uzdrowionej i uroślinnionej :)
Co będziemy do niej potrzebować?

-3 spore garście szpinaku niemrożonego(naprawdę spore!)
-ok.50g sera feta
-pół do trzy czwarte łyżeczki gałki muszkatołowej
-1 łyżka oleju lub oliwy
-1/4 cebuli
-4 małe ząbki czosnku
-12 płatów makaronu lasagne(ja użyłam pełnoziarnistego)
-2 kartoniki sosu  ryżowego bechamel BIO Amandin
-1 kulka mozarelli
-foremka jak do pasztetu :)
No dobrze,a teraz wykonanie!:

1.Rozgrzać olej,podsmażyć na nim cebulkę,potem dodawać porcjami szpinak (który bardzo się kurczy ;)) .Po dużym skurczeniu się czosnku dodać wyciśnięte ząbki czosnku ,pokruszoną fetę i gałkę muszkatołową.

2.Płaty makaronu podgotować w wodzie do al'dente,

3.Najprzyjemniejsza część,czyli warstowowanie :D Najpierw foremkę podlewamy niewielką ilością bechamelu,wkładamy 3 płaty makaronu,smarujemy je warstwą szpinakową(1/3 całości ;)),podlewamy bechamelem i powtarzamy czynność jeszcze 2 razy,aż składniki się wyczerpią ;)

4.Na koniec mozarellę kroimy w cienkie plasterki i wykładamy nią górę lasagne.

5.Pieczemy w 190 stopniach przez około 35-40 minut  lub do wyraźnego stopnienia i zarumienienia sera(każdy piekarnik jest inny i piecze w innym czasie ;))

6.Smaczego!

A oto efekt końcowy!

11 komentarzy:

  1. Ależ smakowicie wygląda, aż ślinka cieknie :D Uwielbiam szpinak z czosnkiem, do tego makaron i ser - niebo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w szkole :)

    Świetny przepis z wykorzystaniem szpinaku i owego bechamelu :)Wygląda przepysznie - rodzinka na pewno była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zjadłam wszystko,bo rodzina nie chciała XD

      Usuń
    2. Następnym razem daj mi znać to zjemy razem :D

      Usuń
  3. Zapiekanka wygląda przecudownie - jest tak pysznie zapieczona :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się składa, że coś o tych Twoich okropnych testach wiem :D. Jutro dużo większe wyzwanie, bo przyrodnicze :/ (Ty to akurat nie będziesz mieć problemów, ale ja od 2 godzin siedzę z nosem w książkach i dalej nic nie umiem)
    Co do sosu, to jest to genialne rozwiązanie, takie jak lubię: szybkie, zdrowe i przede wszystkim smaczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku,jak na portalu zaczęłam czytać to pomyslałam ze chodzi ci o recenzje XD
      Wiesz,z przyrodniczymi to nie ukrywam ze mam łatwiej,ale wczoraj na historii poleglam >.< I ne wiem jak dzisiaj będzie z matma :/ Trzymaj za mnie kciuki i ja będę trzymać za ciebie ;D
      No doklanie!Ta lasnagne naprawdę trudna nie była ;) I szybko ja zrobiłam :D

      Usuń
  5. Mega efekt końcowy :D Uwielbiamy zawsze ten przypieczony wierzch <3

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)