piątek, 23 grudnia 2016

Surovital -Cocoa biała z pistacjami i solą

Cześć!
W ten ostatni,przedświąteczny dzień uraczę Was jakże ciekawą recenzją ciekawego produktu :D
Nie wiem czy pamiętacie moje zetknięcie z dość...nieudaną w moim mniemaniu czekoladą kokosową o podobnym opakowaniu XD Zobaczmy czy tym razem również jest nieudana ;)
 Po otworzeniu ślicznego opakowania ,powąchałam czekoladę-pachnie mocno palenie,tak jakby była spalona.Jest też przy tym karmelowa i jednocześnie bardzo...słona.Tak,pachniała intensywnie słono.
 Po spróbowaniu zarejestrowałam,że jest bardzo miękka.Powoli się rozpuszcza,tłusto i karmelowo,ale też słodko.Nie jest to mocna słodycz,bo miejscami czuć też gorycz i słoność.A jest to taka słoność,jakbyście jedli kryształki soli ;p
 Orzechy pistacjowe,którymi producent jedynie czekoladę ,,posypał,, są z kolei niesłone-tylko i wyłącznie twarde i chrupiące,lekko stęchstłe...ale koniec końców smaczne :D
 Razem z czekoladą pistacje dają przyjemne,nieoczywiste połączenie.Nie wiem do końca sama,co mam sądzić o tej czekoladzie,nie daje ona bowiem konkretnego smaku-one się mieszają i łączą.Z jednej strony czuję słabą słodycz,nagle uderza mnie mocno sól...przez to odnoszę wrażenie,że jest lekko mdła :/
 Niestety kolejna czekolada od Surovital  nie odniosła u mnie sukcesu :/
Ocena:4/6
gdzie kupiłam;eko sklep w moim mieście
cena:8.99zł

19 komentarzy:

  1. Mocna sól mi się podoba. Mdła? No, będę musiała sama się przekonać.
    Nie podoba mi się tylko umieszczenie pistacji jedynie na samym środku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że tobie akurat posmakuje ;) ale racja,pistaccji mogłoby być więcej,bo one akurat są okej :D

      Usuń
  2. Jak czuć sól to nie dla mnie, ale i tak pewnie ją kupię jak gdzieś zobaczę, bo opakowanie mnie zachęca bardzo :D Najwyżej się rozczaruję :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo wyglądają te pistacje zatopione w tabliczce ;) Ta sól trochę mi nie odpowiada ale produkt mógłby mnie pozytywnie zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale uważam,ze za mało tych pistacji XD Mysle,ze czekolada by cie zmuliła,ale to moje odczucia XD

      Usuń
    2. O tym już nawet nie mówię.. mało ale dobra taka ilość niż żadna :D Lepsze to niż 0,5% :P
      Pewnie masz rację ale to nie oznacza, że nie mogę jej spróbować.. chociaż jak mnie zmuli to i ocena będzie niższa :P

      Usuń
    3. Weź,ostatnio kupiłam wafle ryżowe z ziołami prowansalskimi.Napalilam sie,a tu...0,5% ziół XD

      Usuń
  4. Ej, mnie ta kokosowa czeko smakowała xD Rozpływa się w ustach jak mleczna od Lindt :p A w tej faktycznie mało tych pistacji. Lubię połączenie słodko-słono-kakaowe, więc jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tytaj nie ma kakaa,jest masło kakaowe ;) Niemniej jednak,skoro smakowała ci kokosowa,to tez będzie ;)

      Usuń
  5. Ona jest biała? Wygląda jak mleczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wyglądu taka kremowa ;) jaśniejsza od mlecznej ;)

      Usuń
  6. Poluję na nią i to strasznie, ale na razie bezowocnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz ja widziałam kilka razy-trzymam kciuki,żebyś i ty znalazła ;)

      Usuń
  7. Biała niczym tegoroczny śnieg :) Kupię ją na pewno, bo jak zobaczyłam wielkość pistacji, to omg!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tych pistacji jest roche mało ;p Ale zawsze to lepiej niż 0,5%

      Usuń
  8. Na pewno smacznie wygląda :) Ciekawi mnie czy filtrujesz wodę, którą używasz do gotowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojecia co to ma związek z czekolada,ale-tak,mam w domu taki kranik z filtrujący i jonizującym wodę i z niej nalewam do czajnik,a co? XD

      Usuń
  9. Jadłam niedawno, ale nic nie zdradzę o swoich odczuciach, za jakiś czas pojawi się recenzja :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)