piątek, 30 grudnia 2016

Naturalnie Lokalnie-jogurt owocowy truskawka

2016 minął niesamowicie szybko.Sama nie wiem,jak to się stało.
Ale powiem Wam,że to był jeden z najlepszych mojego życia.I życzę sobie ,i Wam,żeby kolejny,nowy 2017 był jeszcze lepszy.U  mnie zacznie się z niesamowitym poślizgiem....<3

Nie wiem czy już Wam mówić,czy nie...no dobra,powiem...

16 stycznia lecę do.....BARCELONY!!
Witaj Hiszpanio <33 Jedno z moich największych marzeń spełni się już za ...2,5 tygodnia! <33
Pojadę na stadion mojego ulubionego klubu FC Barcelony,zobaczę budowle ulubionego architekta Antonio Gaudiego....Nie ważne!Recenzja!
 Jogurt owocowy z truskawkami.W składzie tylko mleko krowie,żywe kultury bakterii ,owoce i cukier.Czy to nie brzmi świetnie?Brzmi!A do tego to naturalne<3 Od Naturalnie Lokalnie!
 W moich rękach znalazł się duży słoik ładnego jogurtu.Pozwala nam to od razu zobaczyć z czym mamy do czynienia(jogurty sklepowe w plastikowych kubeczkach nam tego niestety nie umożliwiają)
 Produkt pachnie świeżo,lekko owocowo.
Z zewnątrz wygląda na ciut rzadki,taki przynamniej mi się wydawał po zanurzeniu łyżeczki.
Po spróbowaniu jednak całkowicie zmieniłam zdanie-moją buzię otoczył bardzo kremowy i gładki jogurt.
 Dzięki owocom jogurt ten jest wyraźnie  truskawkowy,słodko-kwaskowaty,z naciskiem na ,,słodszy,,;)) Ale jest to taka naturalna słodycz truskawek,a nie cukru ;)
 Gyd przelałam go do miski ujrzałam....czy mnie oczy nie mylą?!Tak,to całe truskawki!
Wtedy dopiero zrozumiałam,że to jest to ;)
Naprawdę pyszny jogurt,do którego nie wiem do czego mogłabym się przyczepić.Przeszedł moje oczekiwania,naprawde!Jak ja nie lubię jogurtów,tak ten mogłabym jeść cały czas <33
Polecam go na śniadanie,w zestawieniu z musem gruszkowym i płatkami owsianymi :D

Ocena:6/6


21 komentarzy:

  1. No, i to się nazywa jogurt truskawkowy! A nie z jakimś wsadem czy koszenilą i aromatami :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie :D Ach ta koszelina XD

      Usuń
    2. Koszenila , nie koszelina nie pisz o czymś o czym nie masz pojęcia.

      Usuń
    3. Tępa pało

      Usuń
    4. Myślisz ze mnie obrazisz?Mylisz sie miły anonimku :* Pozdraiwam i życzę miłego dnia

      Usuń
  2. Rzeczywiście ten rok minął błyskawicznie i ciesze się, ze był dla Ciebie udany. Życzę Ci aby kolejny był jeszcze lepszy, aby to były piękne chwile warte zapamiętania :)

    Lecisz do Barcelony i piszesz nie ważne? Jak nie wazne, jak ważne :) Bardzo ciesze się, że masz możliwość wyjazdu i ze Twoje marzenie się spełnia :) Z zimnej Polski uciekniesz do cieplejszej Hiszpanii :) Wierzę, że to będzie nie zapomniany wyjazd a Ty miło spędzisz chwile ;)

    Co do jogurtu... to żeby jogurty dostępne na sklepowych półkach miały taki skład.. marzenie :)

    Dziękuję za noworoczne zyczenia ♥ Udanej zabawy sylwestrowej i na prawdę szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje jeszcze raz za wszystkie życzenia ;) I tez mam nadzieje ze wyjazd będzie udany ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Z pewnością taki będzie :)

      Usuń
  3. Ostatnio mam lekki wstręt do jogurtów, więc ten mimo dobrego składu mnie nie zachęca na obecną chwilę :D
    Życzę Ci udanego wyjazdu - jestem pewna, że będzie udany :) I Tobie także życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa ;) Ja tez tak miałam,a teraz jem je częściej i jest ok ;)
      Dziękuje z całego serduszka :D

      Usuń
  4. Jogurt wygląda dokładnie tak jak zrobiony w domu <3 Bosko :D

    Gratulujemy spełnienia marzeń i już teraz życzymy bezpiecznej podróży :*
    A i dziękujemy za kartkę świąteczną :D Właśnie dzisiaj dotarła xD :************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje wam bardzo!a kartka przyszła dość wolno :/ No ale zawsze :D

      Usuń
  5. To raczej nie moje klimaty ;) Ale fajną ma konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten rok w sumie i dla mnie nie był taki najgorszy:) na pewno był lepszy niż wcześniejszy;) baw się dobrze w Barcelonie!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ci zazdroszczę tej Hiszpanii!!! Baw się tam dobrze! A co do jogurtu to ja osobiście nie lubię truskawek w jogurtach, uraz z dzieciństwa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem,ja tak mam z ryba po grecku xd

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)