poniedziałek, 5 grudnia 2016

Austalijski Kit Kat Crunchy

Droga Olu,ukochana Healthy Cottage,

Nie będę ci tu robiła wielkiej reklamy,bo i tak dużo moich czytelników i Ciebie czyta,tylko napiszę Ci,że słowa nie wyrażą,jaką  niespodziankę i  szczęście mi sprawiłaś ,wysyłając mi kilka drobiazgów z mojego ukochanego(oby niedługo zamieszkanengo!) kontynetu,jakim jest Australia.

Pozdrawiam z całego serduszka,
Zuzia Elsa z Krainy Cukru


Na dole zamieszczam z dedykacją dla Ciebie recenzję Kit Kata :D
 Jest to austalijski Kit Kat Crunchy,który ma 3 części.Opiszę je kolejno :)
Gooney Caramel
pachnie słodko,mlecznie.W smaku też jest slodki(nic zadziwiającego ;)) i bardzo chrupiący.Karmel znajdujący się na górze jest lekko ciągnący się,ale nie przesłodzony :D
Wafel w środku jest bardzo chrupki(Crunchy do czegoś zobowiązuje :D) 
Natomiast pochylając się nad czekoladą-miękka,wyraźnie mleczna i pyszna :D
 Cookies&Cream 
Gładka i mleczno-słodka część Kit Kata,której nadzienie jest wyjątkowo kremowe i śmietankowe ,a przy tym wyraź ie ciasteczkowe i mega smaczne ;) Dalsze komentarze zbędne ;)

 Chocolate Fudge
Nie posdziewałam się fajerwerków,bo jest to poprostu warstwa bardziej kakaowej czekolady :D
Ostatnia część mojej dalekopołudnuowej słodyczy jest chrupka,słodka i naprawdę dobra :)
Dla mnie cały baton był bardzo ciekawy i o dziwo!Nie przesłodzony!Z przyjemnością bym do niej wróciła,bo australijski sen minął zdecydowanie za szybko :D
Ocena:6/6

22 komentarze:

  1. Miło ze strony Oli :)

    Czy czasem kiedyś tego Kit Kata nie było w Polsce? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy go nie widziałam ;)

      Usuń
    2. Hm.. karmelowy z pewnością był.. tego moze widziałam na innym blogu :)

      Usuń
  2. Jeja! Coś takiego to normalnie idealne dla mnie! :D Różnych smaków po troszeczce! Dla mnie mini wersje czegoś, albo właśnie tego typu - to najlepsze wyjście, bo nie lubię kupować czegoś, czego tylko chcę spróbować - na smak. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Kit Kat'y a ten wygląda mega fajnie:D trzy w jednym, super:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też go mam dzięki Oli !! :) Ale taste test jeszcze przede mną i po Twojej recenzji wiem, że mnie nie zawiedzie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super :D ale czekam na twoja opinie ;)

      Usuń
  5. Zuziu, bardzo się cieszę, że mogłam Ci sprawić taką przyjemność :) Super, że baton Ci smakował. Mam podobne odczucia, jeśli o niego chodzi - wafelek był bardzo chrupiący (co uwielbiam), a jak mam uszeregować je, to najbardziej smakował mi ten kakaowy, potem cookies & cream, a potem Gooney Caramel :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz ci duzkeuje :)
      Mega chrupiące batony sa najlepsze ;D Mi Najbatdziej Cookies and Cream,potem Gooney Caramel i Chocilate na

      Usuń
  6. Lol, niezły pomysł - trzysmakowy Kit Kat ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow, ale zazdroszczę :) KitKaty to moje ulubione batoniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie na czego zazdrościć-zeucze ci żebyś miała kiedyś okazje spróbować wszystkich kitkaitow!

      Usuń
  8. Jeju jak ja kocham takie słodycze, które posiadają ,,parę smaków" w jednym. Przynajmniej mnie nie nudzą i nawet jak któryś będzie beznadziejny, to zawsze kolejne poprawią humor. :D A jak masz jeden smak, który nie przypadnie do gustu to cały produkt idzie wyrzucić. :D
    Wszystkie smaki fajne, najbardziej ciekawi mnie pierwszy i pewnie najbardziej by mi smakował albo drugi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez Uwiebiam takie słodycze!Masz cała racje! :D

      Usuń
  9. Tyle pyszności w jednym batonie <3 Mega pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezent :) Ja bym mogła pływać w Kit Katach.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)