poniedziałek, 12 grudnia 2016

Amandin-Napój Owsiany z kokosem BIO + przepis na mus karobowo-dyniowy

 Cześć!
Nie uwierzycie!Przeszłam do kolejnego etapu Olimpiady z biologii! :o To chyba jakiś cud! :D
W tej euforii chcę Wam dzisiaj zaprezentować pierwszy produkt z hiszpańskiej linii Amandin,który otrzymałam od firmy Vegamarket (link do strony internetowej w nazwie :) ) Jeżeli nie możecie znaleźć tych produktów w swoim sklepie,możecie zaoferować sklepowi ,aby skontaktował się i zamówił je na VegaMarket(  jest to hurtownia i nie prowadzi sprzedaży detalicznej :) )
Ale wracając- zapraszam Was na recenzję Napoju Owsianego z kokosem i przepis,który wymyśliłam dzięki inpiracji Vegan Rebel( link w nazwie :))
 Dla zainteresowaych, macie też zdjęcie składu i tabeli wartości odżywczych :)
 Po przelaniu roślinnego mleka  do szklanki, moim oczom ukazał się biały,czysty napój.
Pachniał on bardzo subtelnie kokosowo.To taki zapach świeżego, tłustego kokosa.Dodam, że po ochłodzeniu czuć go jeszcze intensywniej ! :D
 Wypiłam łyk i natychmiast poczułam,że jest bardzo słodki.Nie, nie jest to cukrowa słodycz,ale taka...tłustawo-kwaśnawo kokosowa! Wiem, ciężko to sobie wyobrazić,ale to najlepsze słowa na opisanie go :D
Napój jest bardzo orzeźwiający i świeży,przez cały czas picia rozchodzi się bo buzi przyjemny smak kokosa :) Po połknięciu zostawia po sobie taki przyjemny,kokosowy posmak :)
 Podsumowując,jest to nienachalne,ale bardzo dobre mleko roślinne.Zdecydowanie lepsze od krowiego!Mogę Wam je polecić z czystym sercem :)
 Ocena:6/6 ( w skali mlek roślinnych ;))
No dobrze,to jeszcze dam Wam przepis na pyszne wykorzystanie tego mleka :D 
Jest to obłędny,słodki mus karobowo-dyniowy :D
Do przygotowania musu dla 1 osoby  potrzebne Wam będą:
-szklanka puree z dyni
-szklanka mleka(ja użyłam owsianego z kokosem Amandin )
-dwie czubate łyżki karobu( nie zalecam zamieniania na kakao,gdyż karob jest naturalnie słodki i karmelowy,a samo kakao gorzkie)
-pół dojrzałego banana
-łyżeczka cynamonu
-ok. 1/3 łyżeczki gałki muszkatołowej
-ok.1/4 łyżeczki kardamonu
-szczypta imbiru w proszku 
Przygotowanie
 Nic prostszego-wszystkie składniki wkładamy do blendera,miksujemy na gładką masę i mamy nasz mus :) Żeby zrobić z niego pełnowartościowy posiłek wystarczy, że dodacie na wierzch jakieś płatki zbożowe,orzechy lub owoce :) ( ja posypałam go owsianką królewską z ,,Dobra Kaloria,,)
 I gotowe!Życzę Wam smacznego!

15 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie i wyobrażam sobie jak smakuje kakao z jego dodatkiem :D Będę się musiała zanim rozejrzeć :)
    I gratuluję olimpiady, jesteś genialna :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierzyłam w Ciebie i wiedziałam, że Ci się uda :) Nie mogło być inaczej :) Gratuluję!! :) To co impreza? :D

    A Twój mus wygląda bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,impreza XD
      Dziękuje :)

      Usuń
    2. To wbijam do Ciebie :D

      Usuń
    3. Adres znasz ;) Dla ciebie drzwi zawsze otwarte XD

      Usuń
  3. Wiedziałam, że nie mogło pójść tak źle, jak pisałaś!!! Gratuluję!!!!

    Mleko mi baaaardzo smakowało i podoba mi się ta naturalna, delikatna słodycz :) A mus - ale bez dyni i z kakao zamiast karobu - bardzo często sobie robiłam, jak nachodziła mnie chęć na czekoladę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha,dziękuje ;D
      Ciesze sie,ze podzielasz moje zdanie ;) A jaki mus robiłaś?z awokado?

      Usuń
    2. Z awokado nigdy. Duuuży banan, trochę mleka i kakao - takie gęste było i bardzo puszyste, jak pianka :)

      Swoją drogą, ponoć g10 ma być liceum (tata mi mówił). Mam nadzieję, że dadzą popalić Unii, Zamoyowi i Staszicowi pod względem wyników, ale nie sfiksują na ich punkcie (oraz na punkcie prestiżu) :D

      Usuń
    3. O,to tez wypróbuje taki krem :D
      Tak,mamy byc liceum XD Choć ja i tak idę do normalnego liceum XD

      Usuń
    4. I tez mama nadzieje,ze zrobią sobie dobra renomę :D

      Usuń
  4. Brawo, a jednak tyle poświęconego czasu na naukę nie poszło na marne :-*:-*:-*
    Chętnie kiedyś spróbujemy tego napoju a tym bardziej tego musu ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha,dziękuje <33
      Jak go gdzies zobaczycie,to śmiało do koszyka!

      Usuń
  5. Zjadłabym ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepis super, szczególnie, że kooooocham dynię! W sezonie dodaję ją dosłownie do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)