środa, 2 listopada 2016

Yagły Yogo-deser jaglany o smaku naturalnym

Cześć :D
Dzisiaj przedstawię Wam kolejny deser jogurtowy od KokoYogo :) Poprzednią recenzję macie tutaj.Wyjaśniam też tam intencje firmy i daję namiary na stronę internetową i Fb ;)
 Dzisiejszy bohater to bezmleczny i bezglutenowy deser,który posiada bardzo ładne opakowanie ;)
Jogurt pachnie słodko-kwaśnie niczym mleczny,ale da się w nim wyczuć goryczkę kaszy jaglanej.
 Wyraźnie w nim widać ziarenka wanilii,a po wyjęciu łyżeczki z jogurtu pozostaje w nim taka ,,dziurka,, co pokazuje,że ma taką  żelowatą konsystensję.
W smaku jogurt jest słodki,wyraźnie waniliowy! Od razu skojarzył mi się z serkiem homogenizowanym Danio.Nie czuć w nim wcale goryczki kaszy,której się obawiałam po zapachu.
 Jogurt ten jest delikatny,a zarazem gęsty.Lekko wodnisty,ale słodkawy i waniliowy niczym Danio.Kolejny bardzo dobry i udany jogurt od Koko Yogo.
Ocena:5+/6
gdzie kupiłam:dostałam

19 komentarzy:

  1. Nie wiem czy by mi smakował - wygląda dziwnie, ale ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantuje ze świetny! Takie trochę Danio :)

      Usuń
    2. Danio kiedyś lubiłam, ale potem miałam wrażenie, że się skpieścił i zrobił się mniej gęsty. No ale i tak nie jem przez żelatynę - jak kiedyś zmienią recepturę, to spróbuję ponownie :D

      Usuń
    3. Ja tez Danio przez żelatynę nie jem.Ale ten taki ,,do torebki,, nie ma ponoć żelatyny ;)

      Usuń
  2. Za Danio nie przepadam ale ten jogurt zapowiada się ciekawie ;) Swoją konsystencją przypomina mi puddingi kupowane w pudełeczkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Danio lubiłam,ale przez żelatynę przestałam go jeść ;) A ten jogurt jeść świetny :D

      Usuń
  3. Oja! :D Czegoś takiego jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią byśmy spróbowały tylko szkoda, że są tak wrażliwe na transport pocztą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je dostałam kurierem,nawet zimne jeszcze były!Tez sie bałam,a nieuszkodzone :D

      Usuń
    2. My niestety mamy inne doświadczenia, dlatego nie zdecydowałyśmy się na te nowe deserki jaglane, bo już nie raz paczki we Wro dochodziły w kiepskim stanie :(

      Usuń
  5. Wygląda absolutnie okropnie, ale uwielbiam kaszę jaglaną pod każdą postacią, więc na bank by mi posmakowała. Obawiam się, że nie będę miała okazji spróbować jeszcze dłuuugi czas. :( Ale właściwie patrząc na skład, chyba żadna filozofia zrobić coś podobnego na własną rękę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglada nieciekawie,ale smak zwycięża ;)
      Wiesz,to nie jest łatwe takie zrobic w domu,bo one maja te szczepy bakterii jogurtowych :/(chyba ze sama je kupisz i zrobisz jogurt,opatentujesz coś fajnego ;))

      Usuń
  6. Ciekawa sprawa - Danio kocham, wiec pewnie by mi smakowalo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie zdradzam ;) Pierwsza recenzja pojawi się we wtorek!

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)