poniedziałek, 21 listopada 2016

Moje ostatnie śniadania część cz.9

Jedna z bardzo lubianych serii-śniadania!Musiałam ich trochę uzbierać,żeby się z Wami nimi podzielić ;) Prawda jest taka,że często jem je rano i na szybko,więc często nawet zapominam o cyknięciu fotki ;) No i teraz o poranku dobrego światła do zdjęć szukać ciężko ;)
Kolejność śniadań będzie zupełnie przypadkowa,a niektóre będą stare jak świat!Liczę więc na Waszą wyrozumiałość ;)
1.Wegański mus czekoladowy z aquafaby z malinami :) 
Czyli taka wariacja od Jadłonomii,którą  Wam serdecznie polecam <33 Naprawdę! Miał idealną,puszystą konsystencję musu i nie był przesłodzony dzięki gorzkiej czekoladzie ;)


 2.Domowa dyniowa granola z malinami i mlekiem sojowym :)
Mleko sojowe z Lidla ze zdrowego tygodnia,możecie więc zobaczyć jak stare są niektóre śniadania XD Ale ważne,że smaczne XD

 3.Gryczanka z masłem orzechowym,syropem klonowym,śliwkami i cynamonem :D
Czyli jedno z moich ulubionych śniadań,a wypatrzyłam je w książce Jadłonomii ;D Płatki gryczane cudownie wsółgrają z rozpuszczonym masłem orzechowym i syropem klonowym,do tego słodkie śliwki węgierki podkręcone cynamonem...ogarnijcie sobie ten przepis w książce Marty Dymek :)

 4.Kolejna porcja dyniowej granoli z malinami ,jeżykami i mlekiem roślinnym.
Czyli nic nowego XD

 5.Omlet z mąką jaglaną i musem z malin.
Czyli jeden z najlepszych omletów jakie jadłam w życiu,wyszedł wprost idealny!Omlet z dodatkiem mąki jaglanej to strzał w 10,koniecznie wypróbujcie -2 jajka,50 g mąki jaglanej i woda gazowana do odpowiedniej konsystencji,ksylitol i soda oczyszczona :D


 6.Kasza jaglana na roślinnym mleku z jeżynami :D
Czyli piękne czasy lata,gdy jeszcze były świeże owoce jagodowe XD
 7.Chyba kokosowa tofu-owsianka z masłem orzechowym i malinami...
ale ręki nie dam sobie uciąć,że była kokosowa XD W każdym razie dobra ;)

 8.Tapioka  z syropem klonowym,uprażonym jabłkiem z kokosem i prażonymi nerkowcami :)
Czyli moje pierwsze podejście do takiego stworka,jakim jest tapioka XD I nie ostatnie,bo to istny,najprawdziwszy żelek! :D


9.Deser jglany Jagły Yogo z gruszką i płatkami owsianymi :D
 10.Deser Jagły Yogo o smaku naturalnym z gruszką i płatkami owsianymi :D
 11.Pyszna  jesienna owsianka z jabłkami,bananem,przyprawami,masłem orzechowym,kruszonym surowym ziarnem kakao  i kurkumą na mleku quinoowo-ryżowym  od Brianny Jackfruitson
Czyli jedno z najlepszych śniadań jakie jadłam w życiu :) Po przepis zapraszam do świetnej Youtuberki Brianny Jackfruitson tutaj link :)

 12.Omlet wytrawny z cebulą,papryką,sałatą i pomidorem :) 

Mam nadzieję,że się Wam podobało :) A Wy co jedliście na śniadanie?

24 komentarze:

  1. Brakowało mi tych postów i ciesze się, że w końcu się on pojawił :)
    Ten mus wygląda pysznie i jeszcze ta malinki.... swoją konsystencją przypomina mi surowe batoniki :P
    Granola pierwsza klasa - pożywna i zdrowa tak samo gryczanka.... ja dodałabym do nie kakao :D
    Omlet wyszedł puszysty... jaglanka prezentuje sie wybornie ;) Same pyszności :)

    U mnie na śniadanie był miks kasz z zielonym groszkiem, marchewką, pietruszką, pieczarkami, ziarnami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie :D A grycznka taka jest w przepisie,wiec sie jej trzymałam ;)
      Pyszne śniadanie miałaś!

      Usuń
    2. Przepis przepisem :) Zawsze można coś dodać, zmienić, szaleć ale ważne by Tobie smakowało ;) Osobiście wolę kakao, dlatego o nim wspomniałam ale narzucać swoich smaków Ci nie chcę :) Chcialam się tylko wymienić pomysłem ;)

      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Kolejny raz widzę, że mamy podobny gust śniadaniowy, wszystko wygląda przepysznie, a najbardziej podoba mi się omlet i mus czekoladowy :)
    A ja dzisiaj jadłam owsiankę, którą upiekłam wczoraj - z jabłkami, rodzynkami, orzechami, cynamonem, mlekiem sojowym i jogurtem sojowym i olejem kokosowym. Do tego orzechy, ciemną czekoladę i jabłko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszne miałaś śniadanie jak zawsze!Musze kiedyś do ciebie wpaść ;)

      Usuń
  3. Mus z auqafaby muszę spróować! Nigdy nie próbowałam robić gryczanki (lubię chrupać same płatki gryczane - ewentualnie z zimnym mlekiem i bakaliami), ale brzmi przepysznie :D

    Następnym razem daj znać, to wpadnę na śniadanie :P
    U mnie dzisiaj była pieczona owsianka z powidłami śliwkowymi, orzechami włoskimi, cynamonem, goździkami i imbirem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mus serdecznie polecam :D
      A twoja owsianka brzmi pysznie i koniecznie ch bialabym spróbować :D

      Usuń
  4. Jak patrzymy na te świeże maliny i jeżyny to aż oczka nam się świecą ^_^ gryczanka skradła nasze serduszko <3 a tapioke też super skomponowałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha,ja nadal chce te wszystkie świeże owoce jagodowe! :D

      Usuń
  5. Wreszcie się doczekałam tego postu:) . Ten mus wygląda obłędnie aż mi ślina napłynęła do ust:) . Ja to jem klasyki na sniadanie płatki z mlekiem roślinnym,jajka na twardo z awokado,kanapki z wędliną czy humusem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie,ze lubisz te posty! :D
      Klasycznie,ale pysznie-moje awokado czeka aż dojrzeje ,żebym zjadła z nim kanapki XD

      Usuń
  6. mmmm... Twoje śniadania wyglądają naprawdę pysznie! Szczególnie ten mus czekoladowy :) Ja mam ostatnio fazę na owsianki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,owsianki rządzą,choć dość dawno nie przyrządziłam żadnej XD

      Usuń
  7. A mogłabym się jeszcze dowiedzieć skąd masz przepis na granolę? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę zrobić ten mus!

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie króluje ostatnio owsianka gotowana na przefiltrowanej wodzie z musem jabłkowym własnej roboty oraz dodatkiem cynamonu, pycha :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)