piątek, 18 listopada 2016

Koko Yogo -deser jaglany z mlekiem kokosowym

Cześć!
Dzisiaj  będzie dość krótka recenzja ;) .Przedstawię Wam kolejny bezlaktozowy,bezglutenowy i wegański jogurt od Koko Yogo :) Tym razem wariant jaglany z mlekiem kokosowym :)
 Tutaj macie skład:
 Po otworzeniu od razu zauważyłam,że jogurt jest gęsty i żelowy.Pachnie on wyraźnie kwaśnie,jak normlany jogurt(za sprawą bakterii jogurtowych ;))
W smaku jest bardzo subtelny i delikatny,dobrze się rozpuszcza w buzi ,tak delikatnie,słodko i kremowo.

 Czuć w nim wanilię,dodatkowo jest on troszkę kwaśny.Po połknięciu pozostawia po sobie ten jogurtowy posmak .Całość jes bardzo dobra,choć mam wrażenie,że Yagły Yogo bardziej mi smakują niż Koko ;)

 Ocena:5/6

11 komentarzy:

  1. Wydaj się smaczny, bardzo lubię gęste jogurty, a ten patrząc na skład świetnie się zapowiada :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mi sie wydaje, ze jagly bardziej by mi pasowaly, ale ta kremowosc jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo fajnie i sądzimy, że zasmakowałby nam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze na pewno przypadłby wam do gustu :D

      Usuń
  4. Dla mnie solo był za mdły, ale w plackach niebo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah te placki,zrobiłabym z przyjemnością :D

      Usuń
  5. Chyba jestem na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wegański jogurt... to coś idealnego dla mnie! Wydaje się mega pyszny, aż sama chciałabym zanurzyć w nim moją łyżeczkę :)

    PS. zapraszam na mojego bloga ;)http://vegantina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)