piątek, 11 listopada 2016

Bio Yagły Yogo-deser jaglany z dodatkiem kakao

Cześć!
Wiem,że mamy dzisiaj święto,ale z racji regularności publikuję posta :) 
Dzisiejszym bohaterem jest kolejny bezmleczny,bezglutenowy jogurt od Koko Yogo.Zapraszam!
 Delikfent to ciemny deser ,który jest wodnisty i żelowy,ale nadal widać w nim wyraźnie ziarenka wanilii.
Pachnie on czekoladowo,nieco karobowo...w każdym razie słodko i ciekawie :D
 W smaku jest kwaśny,po chwili dochodzi do nas słodziutka czekolada przypominająca mi coś,co już jadłam.Jakiś czekoladowy budyń?,,,Nie pamiętam,ale na pewno coś podobnego mlecznego już jadłam!
 Kwaśność,która jest dość mocna,po chwili równoważy się z czekoladowością,więc jogurt wypada bardzo smacznie :)
 Porównując do naturalnego,niestety muszę oddać punkt temu drugiemu-choć ten też jest dobry,wersja naturalna przemówiła do mnie ciut bardziej :)
Ocena:5/6

18 komentarzy:

  1. Kolor i gęstość ma cudowną, ale podejrzewam, że i mi wersja naturalna bardziej by smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością wypatruje postów na Twoim blogu i cieszę się, ze się pojawił :)Jogurcik ma świetną konsystencję ale podejrzewam że były dla mnie za słodki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz,on wcale aż taki słodki nie był potem,jak jadłam go kolejny raz! :o A nóż by ci posmakował ;)

      Usuń
    2. Może tak, może nie ale moja tolerancja cukru przewaznie jest na bardzo niskim poziomie - czasem zjem coś co jest bardziej słodkie i to bez zasłodzenia ale to rzadkosć :P

      Usuń
  3. Skutecznie odstrasza mnie niestety to mleko kokosowe. :( Chociaż, gdyby tylko nie to, myślę, że deserek mógłby być naprawdę niezły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w tym kokosa nie ma ;) Jest kasza jaglana :D

      Usuń
    2. A nie,dobra ,jest mleko kokosowe XD Ale mimo wszystko aż tak go nie czuć ;)

      Usuń
  4. Nie odpowiadałaby mi ta kwaskowata nuta, która nijak pasuje do kakao - ale może jednak by nie było tak źle, skoro mówisz, że potem się neutralizuje :) Mimo całej miłości do kakao, chyba wariant naturalny (to ten, co smakował jak Danio, tak?) bardziej by mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak naprawdę naturalny tez przypadł bardziej,ale tutaj nie był zły.A kwasek w tych jogurtach jest zawsze-to zasługa bakterii

      Usuń
  5. Wygląda całkiem pysznie :) Ciekawe jak byśmy odebrały te kwaśne nuty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Solo mi nie podszedł, ale w plackach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym wczesniej znała przepis na te placki XD

      Usuń
  7. Bardzo chętnie bym spróbowała <3
    (przepraszam za brak komentarzy, ale nie mam internetu w komputerze, a na telefonie źle się używa blogera :/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś ty, nie masz za co przepraszać!Ja tez czesto mimo przeczytania recenzji nic nie pisze(tak jak qczoraj ;p) Czasami człowiek nie ma weny i tyle ;) o

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)