poniedziałek, 17 października 2016

Naturalnie Loklanie-mus malinowy+tort urodzinowy

Cześć!
 Mam nadzieję,że weekend Wam się udał,bo mi na pewno ;)
2 imprezy urodzinowe to naprawdę fajna sprawa,szczególnie jak spędzasz je z najbliższymi osobami :D Na ostatnich zdjęciach obiecane zdjęcia tortów,które zrobiłam :D
A dzisiaj przedstawię Wam nową,naturalną ,,słodycz,, z asortymentu Naturalnie Lokalnie-
mus malinowy!
Na początku zapraszam na  stronę na Facebooku(link)  firmy oraz świeżą stronę internetową,gdzie znajdziecie adresy kontaktowe ;) Przypominam też o rabacie na hasło ,,NATURALNIE,, 
A także na stronę gospodarstwa Państwa właścicieli firmy- Hyża Farma na Roztoczu :)

Dzisiejszy mus malinowy to naturalnie gęsty,bezpestkowy produkt  z gospodarstwa pani Marii Figiel,która prowadzi firmę pod szyldem ,,Moje owoce,,.Są one produkowane tradycyjnymi metodami,bez sztucznych dodatków i konserwantów.Powstają one ze świeżych,dojrzałych owoców,które pochodzą wyłącznie ze sprawdzonych lokalnych plantacji i sadów. :)
Może być także świetnym nadzieniem do drożdżowych bułeczek lub pysznym dodatkiem do domowych racuszków :)
 Do naszych rąk wpadł duży,ładny słoik z kokardką.
W składzie znajdziemy tylko maliny i cukier,żadnej chemii!
Po otworzeniu widzimy duuużo musu,słoik wypełniony jest do samej góry :D
W konsystencji mus jest rzeczywiście bardzo gęsty,a żadnych pestek nie widać!
 Pachnie świeżo i bardzo malinowo.Od razu skojarzył mi się z kwaśnym sorbetem malinowym albo świeżymi malinami z działki mojej babci :)
Wzięłam do ust pierwszą łyżeczkę...gładziutki...świeży...kwaśny..,orzeźwiający...o kurcze,jaki pyszny! :o
 Gęsty,bez żadnych pestek(a specjalnie szukałam :p).Kwaskowatość malin bardzo dobrze wyważa się ze słodyczą-mus nie jest za kwaśny ani za słodki,bo słodycz czujemy dopiero po chwili ;)
Nadal nie mogę się nadziwić,jakim cudem jest on taki gładziutki,taki...musowy!(masło maślane,wiem ;P).
 Zdecydowanie lepszy niż jakikowiek dżem,jaki jadłam(nawet od tych 100% z Łowicza).
Na pewno posmakuje zarówno każdemu miłośnikowi ,jak i amatorowi malin(takim jak ja,bo maliny to moje ulubione owoce ;))
 Po połknięciu mus pozostawia po sobie posmak kwaśności i świeżości malin.
Powiem szczerze,że przez dodatek cukru ,spodziewałam się zupełnie czegoś innego-coś typu syrop malinowy z supermarketu,a dostałam przetarte maliny w słoiku! XD
Mogę Wam go z przyjemnością polecić! ;)
 Ocena:6/6
gdzie kupiłam:dostałam od Naturalnie Lokalnie

Współpraca nie ma wpływu na rzetelność recenzji.

A po recenzji....
 Tak jak obiecałam pokażę Wam jeszcze dzisiaj torty,jakie zrobiłam na imprezy urodzinowe.Obydwa przepisy na nie  pochodzą z bloga Cukrowej Wróżki i są przeprzepyszne,idealnie urodzinowe ;)(wszyscy zżerają dekoracje XD)





17 komentarzy:

  1. Mus na pewno smaczny, ale tortu nie przebije :D Widać, że smakował świetnie jak się patrzy na dekorację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mus zjadłam wczesniej,bo był taki dobry XD

      Usuń
  2. Nawet jeśli z cukrem, to taki mus to cud, miód i maliny :D Ma fajną konsystencję i skoro piszesz, że faktycznie mocno czuć te owoce, to na pewno jest pycha :)

    Cieszę się, że imprezy urodzinowe się udały. A torty pierwsza klasa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mało byli tego cukru ;)
      Dziękuje :D

      Usuń
  3. Twoje torty cą cudowne.. powinnaś zrobić kurs na cukiernika bo ciacha wychodzą Ci ŚWIETNE a już zwłaszcza torty :) A z Ciebie piękna, uśmiechnięta dziewczyna :)

    Mus wygląda naturalnie, zdrowo i apetycznie... to nic, że słodzony - ważniejsze, że naturalny i mega owocowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanowie sie nad tym,na emeryturze chyba założę cukiernie XD
      Mus jest świetny! ;D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Na emeryturze do za późno - za mało czasu aby delektować się Twoimi tortami :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Miałaś okazje spróbować jednego :)

      Usuń
  5. Prawdziwie słodki wpis dzisiaj :-D Mus malinowy wygląda wspaniale i czujemy wewnętrznie, że miałybyśmy problem z oderwaniem się od niego :-P A torty to normalnie miazga ^_^ Jaka świetna z Ciebie cukierniczka :-* Aż paluszki świerzbią aby sięgnąć po dekoracje :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macie racje! :D Mi było bardzo cieżko sie oderwać od tego musu! :D
      Dekoracje wszyscy zjadają najpierw XD Ale ja to nic w porównaniu z tym,co wy robicie zawsze! ;D

      Usuń
  6. Wow, torty wyglądają pięknie, ale raczej bym ich nie zjadła bo dostałabym cukrzycy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One byly glownie dla cieszenia oka XD Ale smaczne tez były ;)
      Skoro ja cukrzycy nie dostałam ani żaden z gosci,to ty tez byś nie dostała ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam dżemy, chętnie bym tego spróbowała :D
    Za rok moja 18, a ja lubię takie torty... więc wiesz :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)