środa, 19 października 2016

Bombus Raw Protein Peanut Butter+współpraca z Koko Yogo

Hej!
Nie będę przedłużać ani wymyślać wstępu przy braku weny.Poprostu zapraszam Was na kolejną recenzję batona od Bombusa.Dzisiaj pod lupę bierzemy białkową wersję o smaku masła orzechowego.
 Powinniście już wiedzieć,że wszystko co o smaku masła orzechowego to moje ,,must taste,, ;) Tym razem nie było wyjątków i czym prędzej,napalona na tego batona(yyy....) ,zabrałam się za degustację.Masło orzechowe?I do tego nasyci mnie białkiem?Biere XD
 Od producenta możemy się dowiedzieć,że jest to surowy baton wegański,bez cukru i glutenu.
,,Proteinowy baton,który oddziałuje na ciało i kubki smakowe,,Zawiera tylko naturalne składniki,o smaku orzechów ziemnych.Odpowiedni podczas intensywnego uprawiania sportu,a także podczas zwykłej codziennej aktywności fizycznej.Zawarte w nim białko ryżowe trawi się wolniej niż serwatka i białko jaj,zawiera przy tym wszystkie niezbędne aminokwasy niezbędne do regeneracji mięśni.Cukier zawarty w daktylach dostarcza organizmowi glukozę i ,,dobre,, tłuszcze,a orzeszki zapewniają odpowiednie uzupełnienie utraconej energii bez przybierania na wadze.SKŁAD:daktyle,orzeszki ziemne,białko ryżowe,sól morska,,
 Po wyjęciu ze skromnego,aczkolwiek ładnego opakowania wyjmujemy lekkiego batona,na którym widać wyraźnie kawałki orzechów.
Pachnie on dość słabo i delikatnie,ale da się w tym wyczuć kochane fistaszki <33
 Po przełamaniu baton jest wyraźnie jaśniejszy.
W konsystencji jest zdecydowanie do gryzienia i żucia.Taki trochę gumowy,proszkowy,ciągnący...lekko czuć w nim masło orzechowe,którego smak się później nasila,ale wyraźna proszkowość przeszkadza w wyczuciu pełni jego smaku.
O dziwo,kawałki orzechów są niewyczuwalne,mimo że jest ich sporo.
Za to mogę pochwalić,że przez cały czas utrzymuje się ta przyjemna,masłoorzechowa nuta.
Pomarudziłam sobie ,to teraz podam zalety,które mi się wyjątkowo spodobały-bardzo dobry skład batona i gramatura oraz to,że naprawdę bardzo syci.
Po degustacji nie byłam głodna przez bardzo długi czas ;) Na pewno docenią go też weganie i sportowcy,bo w składzie mamy też pełnowartościowe białko ryżowe :)
Ocena:4/6(ale tylko za smak),za czynniki zdrowotne to 7/6 ;)
gdzie kupiłam:dostałam w ramach współpracy,ale do kupienia np.w Tesco
cena:6.99 zł

Jeszcze pokażę Wam ,jaką wspaniałą paczkę dostałam w urodziny od Koko Yogo (link do Facebooka) oraz link do strony internetowej.Są to zdrowe,ekologiczne  jogurty bezmleczne z  roślinnymi bakteriami jogurtowymi.
Recenzje jogurtów pojawią się już niedługo na blogu,napiszę Wam tylko jakie smaki otrzymałam:
*deser z mleka kokosowego o smaku naturalnym
*deser z mleka kokosowego z nasionami chia
*deser z mleka kokosowego z dodatkiem mango
*deser jaglany o smaku naturalnym
*deser jaglany z dodatkiem kakao
*deser jaglany z mlekiem kokosowym 


16 komentarzy:

  1. Uwielbiam go na równi z wersją kakaową <3 Smakuje jak Snickers :D

    Gratuluję współpracy!!! Świetne rzeczy będziesz testować! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak ja odbiorę :D Póki co żyję w przekonaniu, że będzie mi bardzo smakował :D
    Produkty świetne, udanego testowania :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze,ze sie tak nastawiasz-z takim nastawieniem zawsze lepiej smakuje ;)
      Dziękuje

      Usuń
  3. Dla mnie za mało w nim masła orzechowego o wiele za mało a szkoda... no i brakowało mi tego chrupkiego akcentu :)

    Gratuluję świetnej współpracy - będzie smaczne testowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje,masło go :(
      Dziękuje :D

      Usuń
    2. "masło go" jak to fajnie brzmi D Wiem, że miało być mało i to wina telefonu ale się uśmiechnęłam :) Dziękuję :)
      A co do tego masła to dobrze, ze w ogóle je czuć i czekam na kolejne testy oraz recenzje ;) Miłego dnia ♥

      Usuń
    3. Masz racje,zmienił mi słownik ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam! <3
    I gratuluję współpracy, zazdroszczę takich dobroci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,niedługo pojawią się recenzje :D

      Usuń
  5. Też dostałam taką paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten baton jest mega <3 Choć kakaowy jest na szczycie to orzechowy plasuje się na drugim miejscu :-D
    Pyszny prezent dostałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wole kakaowy ;)
      Dziękuje,będzie jedzoneeee

      Usuń
  7. A ja będę czekać na te deserki, bo mogą być ciekawe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,wypatruj :D Niedługo bedą recenzje ;D

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)