środa, 14 września 2016

Zido-Raw Time

Cześć!
Dzisiaj pokażę Wam zdrową przekąskę,jaką miałąm okazję kupić w Słonecznym Brzegu w Bułgarii :)
Jest to bakaliowo-orzechowy baton Zido :) 
Opakowanie jest ładne i zachęcające.
W konsystencji baton jest wyraźnie miękki i plastelinowy.
 Po wyjęciu z opakowania pachnie słodko,wyraźnie suszonymi figami.Po włożeniu do ust i chwilowym pogryzieniu czuć wyraźnie kokos,który przyjemnie chrupie pod zębami.
Potem uwalnia się słodycz fig,a na końcu ich kwasek.
 Cały baton jest bardzo miękki z bardzo dużymi kawałkami owoców i orzechów.
Gry już go pogryziemy na języku pozostaje mocny,nasilający się kwasek,ale jest to pyszny kwasek fig.Z
Z kolejnymi kęsami robiło się mięciutko i słodko,a pod zębami błąkają się kawałki kokosa,nawet znalazłam całą pestkę słonecznika.
Baton jest tak miękki,że mogłam nawet uformować kulkę!
 Baton zdecydowanie mi smakował,był przpeyszny.Z czystym sercem mogę wystawić:
Ocena:6/6

18 komentarzy:

  1. Te orzechy przemawiają do mnie najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego tego typu batony to dla mnie raj dla podniebienia. :D Wygląda bardzo ,,soczyście"

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko w nim mi się podoba - nie tylko zdrowy, ale i pyszny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię figi za ich kwaskowatość, a jeszcze do tego kokos - raj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak są figi to już wiemy, że nam by też smakował :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślinę mam aż po sam pas! Ale bym zjadła:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam tego batona w internecie i od samego początku mnie kusił, teraz utwierdziłam się tylko w tym, ze jak tylko go zobaczę to trzeba kupować :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś bez odniesień do produktu. Chcę uprzedzić o mojej nieobecności - i przeprosić za nią - w bliżej nieokreślonym czasie. Zaczęłam pracę i póki nie wdrożę się w nowy system życia, po prostu nie znajdę chwili na przeglądanie blogów. Nie wiem nawet, jak długo utrzymam własny codzienny system recenzji. Tak więc z góry przepraszam i do usłyszenia :)

    PS Pokażę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki,nie ma problemu ;) Życie poza internetem jest ważniejsze ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)