piątek, 16 września 2016

Milka Noisette

Cześć!

Przed nami dzisiaj Milka niedostępna w Polsce,ale popularna za granicą-Noisette!

 Po otworzeniu klasycznego opakowania pachnie ona słodko,mocno Nutellą.
Po włożeniu do ust rozpuszcza się powolnie,słodko,tłustawo i bagienkowo(Olga,wiesz o czym mówię ;))
Po chwili zasłodzenia(gdzieś już słyszałam to sformuowanie XD) czuć nutę orzechów laskowych,ale wciąż pierwsze skrzypce gra czekolada.
 To nadzienie mogłabym porównać do mocnoorzechowej Nutelli.
Po połknięciu czekolada zostawia na języku przyjemną,nieprzesłodzoną ( o dziwo!) ,lepką słodycz,
Nie zachwyciła mnie niczym specjalnie,był poprostu dobra.
Ocena:4/6
gdzie kupiłam:Aldo w Słonecznym Brzegu

27 komentarzy:

  1. Co te recenzje takie krótkie? ;P Rozpisz się bardziej :D Co do czekolady to mi kojarzy się z Milką Musse czy coś takiego... była kiedyś taka z czekoladowym musem w środku... a moze to była pralinowa? ;P Coś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To recenzje jeszcze z Bułgarii i tam sie nad tym aż tak nie zastanawiałam,wolałam odpocząć...teraz przez jakiś czas bedą takie krótsze :p

      Usuń
    2. Rozumiem :) Pojechałs tam aby odpoczywać a za recenzję dziękuję:)

      Usuń
  2. Ta Milka nienormalnie mocno mnie pociąga :D Strasznie bym chciAła jej spróbowAć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez zawsze chciałam i wreszcie sie udało :D

      Usuń
    2. Mam ją u siebie jak chcesz to ci ja Zosiu wyślę po tych upałach :)

      Usuń
  3. A to nie to samo co ta czekolada? http://theobrominum-overdose.blogspot.com/2012/08/milka-chocolate-dessert-mleczna-z.html

    A ta chyba była w Polsce :)
    http://www.bangla.pl/opinie/p43675/milka-noisette-czekolada-nugatowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze z telefonu i nie mogę wejść na linki :( ale pózniej sprawdzę ;)

      Usuń
  4. A ja czekam na twoje śniadanka:) . Kupiłam tą czekoladę końcem lipca jak byłam u siostry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,to sie jeszcze długo naczekasz...bo w ogóle juz ich zdjeć be robie-przez inny plan w szkole jest je zupełnie pózniej,światło jest czesto słabe albo jem przy innych i cieżko jest robić zdjęcia...ale ciesze sie,ze seria sie podobała ;)
      Spróbuj i powiedz mi jak wrażenia po czekoladzie ;)

      Usuń
    2. Jak mi zosia odpisze na maila to jej wyslę czekoladę bez próbowania:)

      Usuń
  5. Mnie pewnie też by nie zachwyciła, ale brzmi super - nutellowe smaki bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie by mi zasmakowała, bo lubię nutellę, nutellowe klimaty, w dodatku z orzechami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Była kiedyś w Polsce podobna Milka, z nugatem właśnie - była przepyszna, jedna z moich ulubionych <3 Podobna do RitterSport w tym samym wariancie smakowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Tak właśnie myślałam, że coś takiego było albo podobnego ale nie dam sobie ręki uciąć bo Milek było i jest sporo :P

      Usuń
    3. Ja sie wtedy jeszcze tym nie interesowałam ,to nie wiem jak to było XD Ale wiem jedno-ta czekolada jest super :D

      Usuń
  8. Na pewno by nam smakowała, bo to są nasze ulubione smaki <3 Może doczekamy się jej w PL :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam do niej identyczne odczucia ;) Mnie dodatkowo po jej słodyczy bolały zęby :P Dobra, ale nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nugat zwykle jest dobry, a że to Milka to spodziewałam się klasyki do bólu i słodyczy, ale i dobrze wykonanej tabliczki - po prostu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak ją opisałaś, że byłam pewna szóstki. U mnie prawdopodobnie by dostała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,na początku było ok,ale potem doszłam do wniosku,ze to nic takiego ,,wow,,

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)