piątek, 9 września 2016

Milka Extra Cocoa


 A więc,
znowu się spotykamy,
moi mili.
Stajemy dzisiaj przed czekoladą dziwną,
jest to bowiem ciemna Milka.
I nie wiem,
czy uda mi się przed Wami odkryć całą jej mroczność.
Musicie mi więc pomóc,
czyli czytać ten magiczny post dalej.....
Podajmy sobie ręce i usiądźmy w kręgu.
O tak,dokładnie.
Przyjrxyjmy się jej ładnej szacie graficznej 
oraz napisowi z tyłu,że zawartość kakaa wynosi minimum 45%
Czy to nie jest piękna iluzja?
Przejdźmy więc dalej,
i zobaczmy jej szatańsko ciemne kostki.
Czy Wy też wyczuwacie tę czarną energię?
Weźcie głęboki wdech-
i poczujcie deserową,intensywnie kakaową woń.
Teraz weźcie kostkę do ust-
rozpuszcza się miękko i gładko,
wyraźnie deserowo i niesłodko
Nadal macie wątpliwości,
czy jest ona magiczna?
Weźcie kolejną kostkę do ust,
poczujcie tę lekką goryczkę,
ale i plastelinowość wymieszaną z milkową słodkością.
Czy nie jest to według Was bardzo smaczna czekolada?
Czy Wy też czujecie,że nie jest ona przesłodzona?
Ocena:6/6
gdzie kupiłam:Aldo w Słonecznym Brzegu

22 komentarze:

  1. Chyba za krótko ją opisałaś żebyśmy mogły dokładnie poczuć tą magię :D Ale jedno wiemy na pewno, chcemy ją spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. KAKAO się nie odmienia, proszę...!

    OdpowiedzUsuń
  3. 45% zawartość kakao nie zapowiada wcale mroczności :D
    Ale czekolada wygląda pysznie i kremowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,jest ciemna wizualnie,zawartosciowo nie ;p

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Pandkami, że za krótko opisałaś ale za to jak poetycko i ładnie ;) A co do Milki to kiedyś w Polsce była taka z musem czekoladowym i też miała 45% kakao.. dla mnie to za mało :P Tę z Twojej recenzji i tak chciałabym spróbować tak z czystej ciekawości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam Pandkom-warto spróbować ;)

      Usuń
  6. Kto to słyszał, żeby 45% czekoladę uznać za extra kakaową :P Ale taki urok Milki, wszystko mają bardzo bardzo słodkie. Akurat lubię ich wyroby, więc tak czy siak ta czekolada by mi na pewno zasmakowała :D Właśnie niedawno zastanawiałam się czy Milka kiedykolwiek wyprodukuję gorzką wersję, albo chociaż deserową.

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej do mnie nie przemawia ;) Słabo z tą masa kakao

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki magiczny wstęp! Czary mary tu, czary mary tam :P
    "Rozpuszcza się niesłodko" - co?! Milka niesłodka? :OOOO Na pewno by mi smakowała, bo kocham Milkę i kakao <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milka to najlepsza czekolada na świecie :D

      Usuń
  9. 45% i to ma być extra cocoa? :D Chociaż fakt - jak na milkę to szaleństwo. Recenzja mnie nie zdziwiła. W Milce nawet extra gorzka pewnie 100% byłaby tak docukrzona, że okazałaby się słodką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Extra kakao jak w mordę strzelił :D Moja 'ciemna' była smaczna, więc Twoją podejrzewam o to samo.

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest ta milka zartbitter ? bo taka jadłam i ja mega lubię nawet jeszcze ma dwie z zapasów nimieckich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,to nie tamta,a przynajmniej tak mi się wydaje XD

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)