środa, 18 maja 2016

Quest bar Apple Pie

Powiem Wam,że miałam dylemat,co dzisiaj wstawić-Questa czy Fidorkę?
Zdecydowałam się jednak na batona,bo zjadłam g pierwszego ,a nie lubię jak mi się recenzje mieszają-wolę mieć i pisać od tych,co jadłam najwcześniej ;)Tak więc zapraszam!
 Z Questami jest jak z kobietą-raz jest pyszny(jak np.Cookies&Cream albo White Chocolate&Raspberry) a raz obrzydliwy(jak Cashew&Coconut).Jak było tym razem?
Opakowanie prezentuje się ślicznie(tylko ja kocham szarlotkę z takimi dużymi kawałkami owoców? :D)
Po wyjęciu z folii baton pachnie cynamonem i jakąś proszkowatą cząstką....białka,ale to charakterytyczny zapach dla większości Questów.Najważniejszy jest smak XD
 Na zimno
Quest jest twardy,gumowy,proszkowy.Dopiero po dłuższej chwili cynamonowy i lekko kwaśnie jabłkowy(jakby dodano do niego soku jabłkowego).Na tym się trochę zawiodłam.Dobrze,że większość część podgrzałam(ups,spojler XD)
Ocena:3/6
Teraz pora na podgrzanego :)
 Na ciepło
Tak jak zawsze nastawiłam piekarnik na 180 stopni i włożyłam delikfenta na około 8-10 minut.
Po upieczeniu stał się miękki i od razu słodki .Tu było czuć mocną kwaskowatość przez jabłka.Wyczułam też jakiś lekko miętowy pierwiastek,ale o wyraźniej strukturze jabłek(jakkolwiek to brzmi XD) .Jedynym minusem było to,że wyczułam o wiele mniej cynamonu-wyparował podczas pieczenia ;) XD
 Poza tym Quest był tłusty i lepiący w rękach(le to taka ich przypadłość),ale pyszny.Jednak szczerze?Bez fajererków.Oreo i biała czekolada-malina nadal wygrywają.
 Ocena: mocne 5/6
gdzie kupiłam:sklep dla sportowców w Pradze
cena:przeliczając na nasze koło 10 zł

Zbliża się dzień Matki.Macie jakieś super pomysły,co kupujecie? :D Ja znam swoją mamę bardzo dobrze i mam już dla niej super prezent,ale tutaj póki co Wam tego nie napiszę,bo boje się,że to przeczyta XD :* Jednak jestem ciekawa Waszych pomysłów :D

21 komentarzy:

  1. Mi smakował. :DDD W ostatecznej ocenie - oceniłabym go chyba nawet podobnie. :)))
    No i zaplanowałam - kiedyś do niego wrócę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze,ze mamy podobne odczucia :D
      Ja tez bede na pewno do Questow wracać! :)

      Usuń
  2. Batony proteinowe to nie moja bajka - za dużo białka ;P

    Co do Dnia Matki... Ja mamie zawsze kupuje storczyki, ponieważ kocha te kwiaty. Obiad to praktycznie codziennie gotuję, więc tutaj nie będzie nic nowego... zamierzam też upiec jakieś ciasto (przepis wrzucę na bloga) Jestem ciekawa co Ty wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami jem takie batony,jak mam ochote na nie ;)
      Super,moja mama tez kocha storczyki,ale mamy ich ku tak duzo na parapetach,ze nawet nie pomyslałam,zeby kupic XD O,koniecznie czekam na ciasto na blogu!

      Usuń
  3. Ja bym zamieniła przykłady: Z Questami jest jak z kobietą - raz jest pyszny (jak Cashew&Coconut), a raz obrzydliwy (jak White Chocolate&Raspberry). A w ogóle to co masz na myśli? Że raz kobiety są brzydkie, a raz ładne? Smaczne (do przelecenia :P)? Faceci też!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,ze ty byś zamieniła ,pamietam recenzje XD Chodziło mi,ze ,,kobieta zmienną jest,, (szczególnie jak ma okres XD) Oczyeiscie,faceci tez tak maja ,ale oni są ,,grubo ciachani,, XD

      Usuń
  4. W końcu sięgniemy po jakiegoś Questa ale jakoś nam nie po drodze z siłowniami ;D
    No właśnie mamy dylemat co kupić bo nasza mama jest uczulona na większość minerałów jakie są w biżuteriach, jest kosmetyczką, więc kremy itp odpadają, perfum nie lubi i jest na diecie także słodycze też odpadają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te na siłownie nie chodze,a sklepy z odzywkami sa wszędzie!Np.te kupiłam w centrum handlowym,tam zazwyczaj sa skelpy dla sportowców.
      Wiem o co wam chodzi,moja mama to tez duża alergiczka ( a każde złoto i srebro jej ciemnieje od pH skory,tak jak mi)wiec nosi biżuterie ze stali chirurgicznej,ona nie uczula.Wiecie,zawsze mozna kupic jeszcze np.bilety do kina(ups,wygadalam cześć mojego prezentu XD)

      Usuń
    2. Wczoraj kupiłyśmy do niej portfel, bo wprost nam powiedziała, że chce nowy :D Ale to naprawdę ładny portfel i aż same najchętniej byśmy sobie taki kupiły :D
      A za sklepami z odżywkami byśmy musiały się rozglądnąć, bo nie mamy pojęcia gdzie u nas są :)

      Usuń
    3. Ja tez kiedys myślałam,ze nie ma u mnie ,a okazało sie ,ze sa ;)
      No i super z tym portfelem-akcie prezenty sa najbardziej trafne :D

      Usuń
  5. Recenzja świetna:* a co do prezentu na Dzień Matki to już kupiony;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie batony wcale mnie nie zachęcają i nie wiem czy kiedykolwiek zjem, pewnie nie :D

    Moja mama chciała storczyka, choć ma ich mnóstwo, ale co roku jej kupuję nowego :) Do tego dostanie torbę różnych orzechów i suszonych owoców i jakąś czekoladę. A kilka dni przed Dniem Matki ma urodziny, więc muszę 2 prezenty kupić, a jeszcze nic nie mam (poza paczką fig i kilkoma paczkami orzechów), więc czekają mnie zakupy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestes jedna z pierwszy osób które nie chca sprobowac Questa :o Ale szanuje twoje zdanie ;)
      Storczyk to świetny prezent,jak juz pisałam ,moja mama tez ma ich mnóstwo.Ale o orzechach dla niej nie pomyslałam ;)
      Ma urodziny kilka dni wczesniej?Ni,to rzeczywiście czekają cie zakupy,niech beda udane ;)

      Usuń
    2. Urodziny ma już w poniedziałek... Akurat tak się stało, że wczoraj zbiły jej się perfumy (1/4 dużego flakonu), więc chyba kupię jej jakieś nowe, tylko teraz nie mam pomysłu jakie :(

      Usuń
    3. Mi bardzo sie podobają perfumy Ariany Grande te nowe,takie co maja flakonik kulisty-miałam je i pachnął dla mnie bosko!Tylko sa bardzo słodkie i mocne,wiec nie wiem czy jej sie to podoba

      Usuń
    4. Tak bez powąchania nie kupię :/ Kupię chyba Lancome la vi est belle - mama ich nie miała, a mi i siostrze całkiem się podobają, więc mam nadzieję, że i jej przypadną do gustu...

      Usuń
  7. Mam go, ale jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet Ty jesz QB? Czemu mi to robicie? Ja ich nawet na żywo na oczy nie widziałam. :c
    Tez bym spróbowała z piekarnika, bo mikrofalówki nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jem,ale bardzo rzadko i to tylko te smaki,których jesCze nie jadlam(bo sa mega drogie w sumie nie jestem kulturysta,zeby je jesc)
      Z piekarnika lepsze!Probowlaam i takiego i takiego i śmiało to stwierdzam ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)