środa, 25 maja 2016

Moje ostatnie śniadania

Ufff,już po egzaminach! :D Chyba poszły mi bardzo dobrze,bo na koniec nie mam żadnej 4 ;) Teraz tylko walczyć o 6 zamiast 5,których już kilka jako proponowanych mam :)

A dzisiaj Dzień Matki!Pytałam,co kupujecie,teraz poraz na mnie-ja kupiłam swojej mamie pierścionek w Aparcie taki jaki chciała,pralinki Lindta kokosowe i bilety do kina dla nas 2 na ,,Dzień Matki,, :) na dzisiaj na wieczór.

Póki co nie mam recenzji,więc przychodzę do Was z innym postem,innego typu :) Będę to mje ostatnie śniadania,bo od ponad tygodnia robię codziennie dla tego posta ich zdjęcia.Niby nic ciekawego,ale może kogoś z Was zainspirują,albo poprosicie o przepis? :) 

Po pierwsze,ja preferuję śniadania na słodko-czasem jem wytrawne,ale 90% to te z owocami :) 
Tak więc zapraszam!

1.Pudding chia na mleku kokosowo-ryżowym(tym z Lidla)XD z nektarynkami i orzechami pekan :)

Ostatnio zakochałam się w puddingu chia :) Kiedyś mi nie wychodził,a jak zrobiłam z mlekiem kokosowym z puszki był obrzydliwy(wtedy był za tłusty).Dopiero teraz odkryłam dobrą dla siebie,gęstą proporcję,która mi smakuje :)

 2.Nanaicecream,czyli lody z bananów z malinami ,na wierzchu polałam sokiem z malin,jaki został po ich rozmrożeniu :)
 Nanaicecream chyba nie trzeba nikomu przedstawiać ;)

3.Kakaowa owsianka z gruszką,truskawkami i masłem orzechowym.
 Kakaowych owsianek też kiedyś nie lubiłam-dodawałam za dużo kakao.A wystarczy tylko większa łyżeczka,żeby mieć mega czekoladową owsiankę....

4.Corn flake'sy z mlekiem kokosowo-ryżowym,z kiwi ,malinami i orzechami pekan :)
 ...czyli nic specjalnego ;) Mleko zabarwiło się od rozmrożonych malin XD

5.Corn flake'sy z mlekiem kokosowo-ryżowym z nrkowcami,borówkami i nektarynkami :)
Znowu nic specjalnego,a niebo w gębie XD

 6.Wegańskie placuszki bananowe z rabarbarem,podane z nektarynkami i masłem z nerkowców :D
 Jest sezon na rabarbar,pierwszy raz chce z niego skorzystać!Bo rok temu jeszcze nie umiałam gotować i nic nie umiałam XD Placuszki z przepisu  Jadłonomii

7.Wegańska owsianka na mleku kokosowym(z puszki) z rabarbarem 
 Też z przepisu Jadłonomii ;)  Odkryłam,jak dobra jest też owsianka na melku kokosowym z puszki.Jest o wiele bardziej kremowa i delikatna ,będę do niej czasami wracać :)

8.Pudding chia na mleku kokosowym z puszki z malinami,nektarynkami i sezamem.
 No i w końcu odkryłam magię puddingu chia na mleku kokosowym,jak mogłam go kiedyś nie polubić?XD

9.Wytrawna owsianka z pieczrakami,szczypiorkiem i sałatką obok :D
 Otóż przepis na nią podpatrzyłam w komentarzu Beatki pod jednym postem Ani :D Akurat miałam garść pieczarek,szczypiorek od babci z działki,więc pomyślałam sobie...czemu nie? Zrobiłam i mi bardzo smakowała,niedługo spróbuję też takiej z curry.Chociaż i tak wolę owsianki na słodko,ale to oczywiście takie smaczne urozmaicenie raz na jakiś czas ;)  Mam nadzieję,że nie jesteś na mnie zła ,Beatko ;*

10.Kanapki z masłem orzechowym z nerkowców z gruszką i bananem.
 Przepis na to podpatrzyłam z koleji na blogu Hapfreed (dzięki Olu,było pzepyszne to połączenie gruszki z masłem orzechowym!)

11.Dzisiejsze placuszki z mąki kokosowej z truskawkami i masłem z nerkowców :D
 Mniam,sezon na truskawki uważam za otwarty! :D

  Mam nadzieję,że spodobał się Wam taki post :D Jeżeli macie jakieś pytania ,to śmiało :D Dajcie mi jeszcze znać w komenatzrach,czy podobają się Wam takie posty i czy chcecie też takie ;)
























23 komentarze:

  1. Powiem tak TY KUJONIE !!!! :) A tak na powaznie to gratuluję rewelacyjnych wyników ;) Mama pewnie jest z Ciebie dumna - ja jestem ♥ Rozpiera mnie duma, że mam tak mądrą i zdolną bardzo dobrą koleżankę :)

    Wpis bardzo mi się podoba - świetne inspiracje ;) Cieszę się, że wytrawna owsianka przypadła Ci do gustu - spróbuj też tej z brokułami, pieczarkami i suszonymi pomidorami :)I o co mam być zła??? Nie ma o co :)

    Nanaicecream - to lody z banana? Dla mnie do deser a nie śniadanie ale jak kto woli :P W ogóle jak tak patrzę na niektóre Twoje porcję to zastanawiam się czy bym się najadła... chyba nie ale Ważne byś Ty nie chodziła głodna... Tylko mi się nie odchudzaj moja Ty chudzinko :)

    Miłego, słonecznego weekendu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi,ze ja sie uczę tak tylko do egzaminów,a tak na lekcje to wszystko poprostu powtarzam XD

      Sprobuje,bo połączenie wydaje sie idealne :D

      Uwierz mi,ze nanaicecream to jedno z najbardziej sycących śniadań dla mnie XD Jak sie robi nanaicecream z kilku bananów to sa super :D a porcje mam takie ,ze nie chodze głodna ,z resta niektórych rzeczy to robiłam z przybliżenia przeciez zdjecia,a naczynia mam całkiem spore ;)

      Usuń
    2. Masz bardzo dobrą pamięć :)

      Daj znać czy smakuje :0

      Widze,widzę, ze przybliżenia :) Ważne byś nie chodziła głodna a odchudzać sie to nie masz z czego :) Czekam na inne posty tego typu :)

      Usuń
    3. Każdemu się podobają, wiec powinny być :) Może pomysły na kolacje lub podwieczorki jeśli takie jesz? ;)

      A jak tam wczorajszy Dzień Mamy? Mama szczęśliwa? ;)

      Usuń
    4. Nie,podwieczorkow i kolacji na pewno nie bedzie-nie zawsze jem je w domu,a robienie zjesc każdemu posiłkowi jest troche uciążliwe XD Śniadań robi mi sie najłatwiej ,bi jest i super światło,i mam ładne tło,biały blat i mam czas jakos je ładnie przygotować XD A kolacja to monotonnie XD Bede wstawiała swoje weekendowe obiady(bo na tygodniu tez stołuje sie u babci XD) no i te własne sa bez mięsa,wiec ciekawsze ;)

      Tak,mama bardzo zadowolona i niespodzianka sie udała :D

      Usuń
    5. Rozumiem i nie naciskam :) Cieszę się, że postanowiłaś publikować tego typu posty bo to zawsze jakaś inspiracja :)Z obiadami to też świetny pomysł - już nie mogę się doczekać (pamiętam, że stołujesz się u babci :D) :) A co do światła... u mnie o każdej porze jest ciemno (raz mniej, raz słabiej) bo wkoło domu rosną drzewa i krzaki :)

      No to świetnie :) Bardzo się cieszę ;) Przyjemnie jest sprawiać radosć bliskiej nam osobie a Mamy są takie, że co byśmy dla Nich nie przygotowały będą szczęśliwe i zadowolone bo to prosto z serca :)

      Usuń
  2. Różnorodność :) Gdybym ja wrzuciła swoje, mogłabym robić kopiuj+wklej przy każdym punkcie, hehe. A mama wymagająca: pierścionek, Lindt, kino. No, no, tato łatwo nie miał podczas wyrywania jej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam,poprostu tak sie złożyło ;)
      Mama ne wymagająca-prosiła tylko i ten pierścionek,resta z własnej inicjatywy :D

      Usuń
  3. Gratuluję tak pomyślnie zdanych egzaminów ;)
    Wszystkie śniadania chętnie bym zjadła - trafiają one w mój śniadaniowy gust, zwłaszcza placki i owsianka :D
    Ja mojej mamie zrobiłam dzisiaj śniadanie, później dostanie prezent - kupiłam perfumy, które tak naprawdę są na urodziny, które miała w poniedziałek, ale że nie miałam kiedy po nie iść do sklepu, odwróciłam kolejność ;) Tak więc dziś dostanie perfumy i zestaw przysmaków z Surovital, a w poniedziałek dostała storczyka i torbę pełną orzechów i suszonych owoców i to był właściwy prezent na Dzień Matki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja mama tez ma super :D Az chciałabym być na jej miejscu XD

      Usuń
  4. Jej! Tyle świetnych śniadań dokładnie w naszym guście! :D O mniam, na które by tu się zdecydować? Nie da rady, musiałybyśmy zjeść je wszystkie :P
    Brawo jeżeli chodzi o oceny :) My też zawsze starałyśmy się mieć same piątki i zawsze nam się to udawało ale z perspektywy czasu wiemy ile to nas nerwów i wyrzeczeń kosztowało, że aż nie chcemy wspominać tych czasów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze,ze Wam przypadku do gustu,nasyeonym razem zapraszam do mnie! :D
      Dla mnie to nie sa wyrzeczenia,bo nauka nie sprawia mi tak wiele problemów,także spokojnie ;)

      Usuń
  5. Same pyszności! Mogłabym się u Ciebie stołować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne śniadania :O Wszystkie propozycje w moim guście ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam, mniam! Ostatnio też często sięgam po mleczko kokosowe z puszki i Pudding chia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Olu!
      Ja odkryłam jego pyszności niedawno,dzisiaj jeszcze zrobiłam z nim curry pyszne!Jutro kupie jeszcze kilka puszek XD

      Usuń
  8. pusznie tu u Ciebie
    najbardziej zasmakowałyby mi placuszki, ale corn flakesów nie znoszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Placuszki sa super!
      Cirnfalkesow tez nigdy nie lubiłam,wolałam słodkie płatki,ale ostatnio chyba pozmieniały mi sie smaki,bo w połączeniu z owocami bardzo lubie ;)

      Usuń
  9. Ło matko, jakie dobre oceny. :o Możesz mi je oddać, nie pogardzę.
    Puddingu chia nigdy jeszcze nie próbowałam. W końcu kiedyś ten dzień nadejdzie.
    Lody na śniadanie, naprawdę.... Nie pojadłabym sobie, ale spróbowałabym. Nie powiem, ze nie.
    Uwielbiam kakaowe owsianki, a jeszcze bardziej musli.
    Moje jedzenie Corn Flakes kończy się na mleku z samymi płatkami. W musli o gęstości typowej owsianki dodaję owoce, a płatki gotuję z mlekiem, ale z kukurydzianymi tak jakoś dziwnie by mi był. Chyba, ze na mleku roślinnym jak u Ciebie.
    Zamawiam te ostatnie placuszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhaha,oceny to ne wszystko XD
      Sprobuj puddingu chyba,warto! :D
      Lody nanaicecream podpatrzyłem u wegan,zazwyczaj ich nie jem ;) A mowie ci,mnie własne takie lody mega sycą,bardziej niz owsianka :o
      Kakaowe owsianki rządzą!
      Ach,Ja cornflakasey ostatnio polubiłam,ale obowiązkowo z owocami XD
      Ale Keszcze płatek kukurydzianych nigdy nie gotowałam,to chyba nie jest najlepszy pomysł XD
      A na placuszki zaparaszam :D

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)