czwartek, 12 maja 2016

Joghurt mit der Ecke -Griechischer Art Mandel Crunch

Cześć!
To znowu ja :D
Dzisiaj przychodzę do Was z ostatnim już jogurtem z Niemiec,w greckim stylu ;)Przenieśmy się więc dzisiaj do Grecji....
,,Jogurtów z kątem,, chyba nie muszę Wam już przestawiać,znacie je z recenzji  jogurtu z wiśnią(kilka postów temu :)) Opakowanie zachęca swoją Santoriniową szatą graficzną.Czy będzie tak dobrze w środku?Zobaczymy ;)

 Już po otworzeniu widać,że jogurt ma konsystencję aero,taką ,,idealną,,!
Pachnie kwaśnie,cytrynowo,orzeźwiająco.Kulk natomiast pachną mącznie i marcepanowo.
 Jogurt w smaku jest wyraźnie kwaśny i tłusty,jednak nie jest to niedobry kwach i zjełczały tłuszcz,o nie!To bardzo dobra konsystencja aerowa! :D
Chrupki chrupią,są słodkie,orzechowo-miodowe ,a przy tym lekkie i pyszne :D
 Razem smaki stają się bardziej intensywne-jest też gładziej.Zlewają się i dają w buzi mocną słodkość.Nie jest ona jednak przesadzona ;)
 Po jakimś czasie poczułam jednak,że jogurt mimo wszystko jest za tłusty i kwaśny :( Zmnijeszyabym też miodowość w kulkach,bo osobiście miodu nie lubię ;p
 Ocena:5-/6
gdzie kupiłam:Netto w Niemczech
cena:nie mam pojęcia XD
Już w weekend relacja z Czech :D

10 komentarzy:

  1. Ten jogurt trochę przypomina mi ricottę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ricotte?Przyznam ci sie,ze nigdy nie jadłam Xd

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. U nas jest bardzo podobny,ale tutaj inna szata graficzna i smak .Dla porównania jadłam ten nasz,ale w smaku jest duża różnica

      Usuń
    2. Też pomyślałam o naszym Maroko. Kocham go!

      Usuń
  3. W smaku pewnie by mnie nie zachwycił, ale konsystencję ma cudowną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna z nas lubi konsystencję aero a druga nie za bardzo ale w takim wydaniu, żadna by nie wybrzydzała :D Oj pochrupałybyśmy z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię konsystencję aero, więc pewnie by mi zasmakował. Zazdroszczę Ci takich dobroci :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)