poniedziałek, 18 kwietnia 2016

ZmianyZmiany Urwis bananowy

Cześć Wam!
Testy gimnazjalne,więc Zuzia co ma?Woooolneee.Chociaż wizja,że za rok ja będę na miejscu trzecioklasistów ,a młodsze smarkacze będą się cieszyć moim nieszczęściem,się mi nie uśmiecha. XD
Przejdźmy do kolejnej recenzji-dzisiaj pod lupę ostatni(i drugi XD) próbowany przeze mnie baton firmy ZmianyZmiany,który dostałam od Ervishy z bloga Magiczny Kociołek(zapraszam! :D)
 Opakowanie z twardego papieru,tak jak Aloha-podoba mi się takie rozwiązanie.
Dodam,że Urwisy to batony stworzone z myślą o dzieciach(takich jak ja?XD),a ich skład jest poprostu perfekcyjny :)
Otorzyłam opakowanie i zobaczyłam baton z dużymi kawałkami orzechów. Wwąchałam się w nie(chociaż mam katar,więc mógł mnie on zmylić), poczułam bananowość,ale coś jeszcze dziwnie pachnie....ser wędzony?z pieprzem?(?!!) tak nazwałabym ten zapach,serio!Oj ,zrobiło się dziwnie xD
 Włożyłam kawałek do ust-jest miękki i dziwny,ale po dłuższej chwili trzymania uwalnia się zupełnie nowy i niespodziewany smak  świeżego,słodkiego banana.
Orzeszki delikatnie błąkają się pod zębami,dodają chrupkości i orzechowości(Ach,ten mój talent do opisywania XD).Na koniec wyczułam posmak daktyli.Nienachalny,słodki,ale jednak posmak.Mi on tak bardzo nie przeszkadzał,ale niektórym o wybrednym podniebieniu mógłby ;)
 Cały baton był dobry i mi smakował.Jednak dałabym większe kawałki orzechów,dodatek jeszcze czegoś(np.soku z marakuji albo mango) i byłby git.Równoważyłyby się smaki słodkie z kwaśnymi.
Jednak przez zapach miałam na początku obawy,więc też dlatego obniżam ocenę ;)
Ocena:4/5
gdzie kupiłam:dostałam :)
cena:nie wiem XD

31 komentarzy:

  1. Mnie też przeraża wizja tego, że za rok to ja będę pisać egzamin:/ a co do recenzji to świetna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A,dziekuje ,czytałam tez u ciebie i czekam na nowe opowiadanie ;)

      Usuń
  2. Hahah ja tez już zaczynam sie stresować ;( a ten baton to chyba by mi nie posmakował przez ten smak banana, ale najważniejsze jest że tobie CAŁKIEM smakował ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no,wiem ty nie lubisz bananów XD Nie stresujmy sie,damy rade! :)

      Usuń
  3. Ogólnie batony od ZmianyZmiany maja bardzo dobry skład :)
    A temu Urwisowi rzeczywiście brakuje czegoś winnego co równoważyłoby smaki albo duża dawka gorzkiego kakao :P a tak jest o wiele za słodki - to samo napisałam w swojej recenzji, która czeka na publikację :) I dla mnie to nie dojrzały a przejrzały banan :P
    Jeśli chodzi o zapach to również oprócz bananów poczułam coś jeszcze ale nie byłam w stanie tego okreslić ;P czyli nie tylko mój nos to poczuł :P Ja obniżyłam mu ocenę za smak - był dla mnie za słodki i mdły a zapachu nie brałam pod uwagę ;)

    A co do testów to jeszcze o tym nie myśl - po co zaprzątać sobie głowę.. Zresztą jak przyjdzie co do czego to poradzisz sobie świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och,mam nadzieje,ze sobie poradzę!I czekam na twoja recenzje!

      A swoją droga,znalazłam i kupiłam Vivani 99%! :D

      Usuń
    2. Recenzji już sporo mam przygotowanych tylko jakoś czasu brak na publikację - przecież nie będę wrzucać na bloga tylko i wyłącznie recenzję :)

      Lubisz tak ciemne czekolady? ;)

      Usuń
    3. Pamiętaj, że nie musisz :)♥

      Usuń
  4. Ciekawy jest jego zapach, ciekawe co ja bym wyczuła :D Ogólnie baton wydaje się bardzo smaczny - skład na to wskazuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smaczny jest,choc zapach niekoniecznie XD Ale ja miałam katar,wiec te nie jestem prwna coczulam XD

      Usuń
  5. Mega, mega słodki :D Tak byśmy go podsumowały :) Ale zdecydowanie warto go spróbować szczególnie jeżeli ktoś banany ubóstwia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moze nie ubóstwiam,ale bardzo lubie ;)

      Usuń
  6. Testy gimnazjalne - tyle stresu, a i tak nie wychodzi tak źle. :) Z perspektywy czasu to w sumie niezłe doświadczenie.; ) Tym bardziej, że nie da się go w sumie nie zdać. ;) Zuza inteligentna jesteś także na pewno za rok dasz spokojnie radę. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och,bardzo dziekuje za wiarę!W sumie jak poćwiczę,to na pewno nie bede sie tego az tak bać!A potem jeszcze matura...test szóstoklasistów zdałam na 38/40 wiec nie było tak zle XD

      Usuń
    2. Testu gimnazjalisty nie da się nie zdać. :D Wiadomo - wynik kwestią indywidualną, ale samo podejście - i jest zaliczenie. :)) Gorzej z maturą, bo tu już jest próg procentowy, no i wynik o wiele bardziej brany pod uwagę.
      W teście gimnazjalnym i szóstoklasisty - dobrze jest logicznie pomyśleć. :D
      :DDDD

      Usuń
  7. Jak widać zapach bywa mylący :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze tydzień temu bym powiedziała: eee tam, baton owocowy, nie jaram się tak bardzo. Sytuacja się zmieniła, bardzo bym go spróbowała *-*
    Ty dopiero w drugiej gim? Nie pomyślałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpeirw trzeba posłuchać rekomendacji i poczytać recenzje,tez tak mam XD
      Tak,dopiero XD ale czuje sie tak staro ;D

      Usuń
    2. Te nie przesadzaj, jeszcze będziesz miała (obie będziemy miały) czas czuć się staro :D
      W ogóle co do testów to nawet nie myśl się nimi stresować. Straszyli nas nimi calutkie gimnazjum, nie spałam na myśl o rozprawce czy opisie obrazu.. Dostaliśmy opowiadanie :') A z biologii, której nie uczyłam się kompletnie, miałam bodajże 75%. O matmie już nie wspomnę. Mądra jesteś dziewczyna, nie ma czego się bać :D

      Usuń
  9. Witaj Kochana, mam taka sprawę, pracuje z dziecmi niepelnosprawnymi.i szukam ciekawych pojemniczków w ktorych mogłabym chowac ziarenka karmy dla psów [ taka manulane ćwiczenie), że sporo słodyczy i innych rzeczy kupujesz to może zostawila bys dola mnie jakieś ciekawe pojemniczki ? opakowania? np juz mqam po jajka kinderkach [ te malutkie] ale jakies duze by sie przydały, no i każde inne, odkręcane, zamykane ...no wiesz:D wszelkie! bedziesz o mnie i o chorych dzieciach pamiętać? odwdzięcze się napewno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku,wszystkie swoje opakowania wyrzucam,zostały mi jedynie po niektórych czekoladach,ale to chyba nie i takie chodzi :/

      Usuń
    2. podaj meila wysle Ci zdjecia takich jakie juz mam, może cos Ci wpadnie do glowy, po kawach, jogurtach zakreanych itp

      Usuń
    3. aizuzdrozd@wp.pl Ale jutro wyjeżdżam za granice i do wtorku włącznie nie bedzie mnie w Polsce,wiec nie sprawdzę malila

      Usuń
  10. Nie zgadzam się, dla mnie tu nie brakuje absolutnie niczego. Dla fana bananów (tj. mnie) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez lubie banany,ale ten zapach mnie zniechęcił XD

      Usuń
  11. Jeszcze nie jadłam, ale uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha,tez tak zdani mam,ze nie sprobuje a juz kocham XD

      Usuń
  12. Pierwsze widzę tego batona, ale bardzo chciałabym spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To stosunkowa nowość od ZmianyZmiany ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)