sobota, 16 kwietnia 2016

ZmianyZmiany Aloha

 UWAGA!UWAGA!
To jest WŁAŚNIE TA CHWILA kiedy Zuza ma w rękach wymarzonego batona! :D
Jego degustacja nie mogła czekać.Za szansę jego spóbowania jeszcze raz dziękuję Beatce z bloga Magiczny Kociołek,która sprawdziła mi niespodziankę :D
Ok,do recenzji ,MARSZ!
Czemu tak chciałam spróbować wyrobów ZmianyZmiany?Bo są zdrowe i na rynku stosunkowo nowe :) A kokos i banan(recenzja bananowego Urwisa też będzie ;)) to zdecydowanie jedne z moich ulubionych smaków :D
Opakowanie prezentuje się fajnie,jest twarde jakby z takiegoś zrecyklingowanego tworzywa ;)
Po otworzeniu go widać duże kawałki orzechów (nerkowców i migdałów) oraz pestek słonecznika :)
Zapach delikfenta jest słodki,wyraźnie zdrowy(daktylowy ;)) i razowy.Tak pachnie większość zdrowych batonów  ;)
 W konsystencji jest zdecydowanie gumowy,a w smaku dopiero po chwili słodki,chrupiący,grudkowaty,powoli uwalniający słodkość...OMG uwiebiam figi! :D (które mają swoje miejsce w składzie,bo wyraźnie je tu czułam :))
Na języku baton jest bardzo przyjemny,czuć kokosa ,a po chwili lekką tłustość oleju kokosowego(no może nie taką lekką,ale napewno nie ordynarną i nachalną.Poprostu ,,zrównoważoną,,)
 Biorę kolejny kęs i tutaj już zdecydowanie wyczuwam składniki-i figi,i słonecznik,i orzechy ,i kokos :D Baton zbity,ale pyszny i sycący.Zdecydowanie warty spróbowania i kupowania :D
Chciałabym spróbować pozostałych batonów ZmianyZmiany,bo jestem ciekawa,czy są tak dobre jak ten :D
Ocena:5/5
gdzie kupiłam:dostałam :*
cena:---

31 komentarzy:

  1. No i jest wyczekiwana przeze mnie recenzja :) Opakowania również mi się podobają i zostawiłam je sobie na pamiątkę :) Aloha był batonem, który zjadłam w drugiej kolejności (po Kosmosie) i mnie aż tak nie oczarował... owszem był smaczny ale bez efektu "łał".. no i było dla mnie zdecydowanie za słodko :P Zjadłam jednego a drugiego dałam cioci (nigdy nie jadła takich batonów). Cieszę się, ze Tobie bardzo smakował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie te zostawiłam! :D Ja tez podeszłam do niego bardzo entuzjastycznie,pewnie tez dlatego taka ocenę walnęlam :) Dla mnie wcale za słodki ne był,uwiebiam taka własnie słodycz!

      Usuń
    2. Każdy inaczej odbiera smak - jeden lubi co innego a drugi co innego i to jest fajne ;)

      Usuń
  2. Ciekawe czy Kosmos posmakuje ci bardziej czy niż mniej niż Aloha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmosu niestety ne mam,ale tez chciałabym spróbować! :D

      Usuń
  3. No i gdzie ja je w koncu kupię, :) Bo muszę, muszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mowilam tak samo,a dodałam niespodziankę! Spodziewaj sie niespodziewanego! ;)

      Usuń
  4. Tego smaku nie jadłam, ale jak tylko gdzieś spotkam to na pewno kupię - jestem pewna, że baton będzie mi smakował, wygląda pysznie i przyjemnie słodko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak do tego podeszłam,na pewno by ci zasmakowal!

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Oleju?Az tak mi nie przeszkadzał ;)

      Usuń
    2. Tak, oleju. Albo zimnych ogni :D Jadłam Alohę dwa razy i jednak pozostanę przy Lewym i Kosmosie. No i Urwiskach.

      Usuń
    3. Olga... w moim rankingu Kosmos i Lewy również zwyciężają - Aloha również za drugim razem nie przekonał mnie do siebie... za słodki i nie ma tego "czegoś" :)a z Urwisów zdecydowanie wygrywa jabłko:)

      Usuń
    4. Jadłam póki co tylko Alohe,wiec cieżko mi stwierdzić ;)

      Usuń
    5. Tylko nie porównuj Alohy do Uriwsa bo to jednak trochę inna "bajka";)

      Usuń
  7. O tak, to jest miazga smakowa <3

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie nadal tego wszędzie brak! :D I co ja mam zrobić po takiej super recenzji? :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez one sa niedostępne w Lublinie,szukałam na ich stronie! :( Ale cierpliwy dostanie,pamiętaj ! :)

      Usuń
  9. Uwielbiam tego batona <3 Chciałabym spróbować też innych, ale niestety minusem jest to, że ciężko je zdobyć gdzieś w stacjonarnych sklepach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,maskarka!U mnie ich w ogole nie ma! :(

      Usuń
  10. Marzenia się spełniają :D Batonik jak najbardziej wart uwagi :) Jest mega pyszny i bardzo sycący :) Szkoda tylko, że nadal nie aż tak powszechnie dostępny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to największy minus :( Ale skoro marzenia sie spełniają,to moze bedzie bardziej dostępny? :D

      Usuń
  11. Fajnie wygląda ten batonik, opakowanie też się prezentuje ciekawie, zapewne ze względu na to, z czego jest ono wykonane;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ich produkty są extra! Wiedziałam że się na nich nie zawiedziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wole jablkowy, ten za slodki, ale dla dzieciakow fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)