czwartek, 17 marca 2016

Przepis na zapiekaną owsiankę z jogurtem :)

Tak coś czułam,że któregoś dnia nie będę miała czasu,i z pomocą przyjdzie mi ten o to magiczny ,czekający na swoją kolej post.
Dzisiaj szybko i bez opisów,poprostu powiem Wam,że to jedna z najlepszych zapiekanych owsianek,jakie udało mi się do tej pory zjeść.bo jogutr naturalny ndaje jej takiej...sernikowości?Sama nie wiem,ale na pewno mniam!
A o to i składniki na 1 porcję :
-5 łyżek płatków owsianych
-150 g jogurtu naturalnego
-1 jajko
-1 banan
-jakieś słodzidło(ja użyłam ksylitolu)
-laska wanilii
-dodolne dodatki(u mnie orzeszki pekan <3))

Przygotowanie: 
Wszystkie ,oprócz banana, składniki wymieszaj  dokładnie( w tym wanilię,w tym wypadku najpierw wydrąż końcówką noża nasionka).Następnie rozgnieć na papkę pół banana i dodaj do wymieszanej paćki XD.Drugą połówkę pokrój w plasterki i połóż na wierzchu.Dodaj ulubione dodatki.Piecz w temperaturze 185/190 stopni C przez około 30/35 minut 

Smacznego! :)

18 komentarzy:

  1. Najpierw wyżarłybyśmy orzechy potem dobrałybyśmy się do bananów :D Wierzymy, że to musi być przepyszne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha,orzechy zawsze sa najlepsze! :D

      Usuń
  2. Post rzeczywiście jest magiczny i magiczna jest ta owsianka :) Te orzechy ♥ Do kogo należały te "mózgi"? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhaha,bardzo dziekuje ,pisałam go w meeega pośpiechu ;) A te mózgi to nawet nie wiem,przypałętały sie jakos XD

      Usuń
    2. Same się przypałętały? ;P

      Usuń
    3. Szczury chodzą mi po domu ,wiec jak nie skorzystać z takiej okazji i nie upiec ich móżdżków?

      Usuń
  3. Bardzo lubię pekanki, a do pieczonych owsianek cudownie się nadają - po zapieczeniu są jeszcze lepsze :) A Twoja owsianka musiała smakować cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,pieczone pękamy to mistrzostwo!A owsianka pyszna,polecam!Zawsze mozna pomodyfikoec i zrobic taka własna XD

      Usuń
  4. :) aż sobie jakąś upiekę (tylko bez bananów) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda jak zaschnięte po ostrej imprezie rzygi, ale wierzę, że jest pyszna :D Btw, nigdy nie jadłam zapiekanej owsianki. Tylko ryż z jabłkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha,no wiesz,sama paćka z banana zachęcająco ne wyglada XD ale smakuje super ;) A zapiekana owsianka jest pyszna!Jak mam ochote,to pieke dzien wczesniej i rano mam juz zrobiona! :D A ryżu zapiekanego nigdy nie jadłam! Ale mam ochote teraz XD

      Usuń
  6. Cały czas się czaję na zapiekaną owsiankę, ale kiedy już nadchodzi czas śniadania, to zawsze zapominam o tym planie. :D
    Ps. Pekany <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je robie dzien wczesniej-wiec wtedy zaplanuje i pamietam :D

      Usuń
  7. Oczami wyobraźni już wyobrażam sobie tę owsiankę na moim stoliku o poranku <3

    OdpowiedzUsuń
  8. i płatki takie suche czy zalane wczesniej się dodaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dodałam suche błyskawiczne.Jak jest tu jogurt,to on te je rozmiękcza.Ale myśle ze namoczone płatki tez upieką sie normalnie ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)