środa, 30 marca 2016

Danio jagodowe-edycja limitowana

EDYCJA LIMITOWANA!NOWOŚĆ!
O tak,to z pewnością działa na konsumenta jak płachta na byka.Jeszcze jak przy półkach stoi uroczo uśmiechająca się młoda pani  ubrana w obciachową sukieneczkę z fartuszkiem i logo firmy,która ZA DARMO  da produktu spróbować,to już  w ogóle sukces gwarantowany.
Czy tak było i tym razem?Czy dałam się zrobić w bambuko?Sprawdźmy :D
 Danone wypuścił serki homogenizowane Danio w 2 nowych odsłonach-wersji jagodowej i wiśniowej.Ja zdecydowałam się na tę pierwszą wersję,bo za wiśniami w jogurcie nie przepadam(tak same,świeże są ok,ale w nabiale nie :p)
Przejdźmy może najpierw do opakowania-ładne,zachęcające jagódki i ten mały Głodek,któremu swoją drogą zawsze w reklamach współczułam,bo nie był w cale zły ani straszny,a zawsze dostawał w kość :/
 Czas na zapach-i tu nic nie dziwi-pachnie mało,delikatnie jagodowo,a przy tym słodko-kwaśno(ten kwas serkowo/nabiałowy XD)
Sam zaś jogurt jest kremowy,miejscami na języku taplają się mięsiste kawałeczki.Jest delikatnie,a pod koniec czuć...czarną porzeczkę??!!Tak! To czarna porzeczka,żebyście mi uwierzyli,zrobiłąm na samym dole zdjęcie składu!Nie ukrywam,że liczyłam na borówkę(tudzież jagodę) a nie porzeczkę :(
Ja rozumiem,że porzeczka jest z rodziny jagodowatych,ale bez przesady :(
 Moja ocena jest lekko zawyżona ze względu na mój sentyment do pysznego waniliowego Danio i malinowego .
Jest dobrze,ale uważam,że dali  za mało borówkowości .No i zawiodło  mnie,że dodano tę niefortunną czarną porzeczkę :(
 Ocena:4-/5
gdzie kupiłam:E.Leclerc
cena:około 2 zł,w promocji 
A wy próbowaliście?Lubicie w ogóle Danio?Ja uważam,żę to nie jest najlepsze na ,,zapchanie głodu,, ale czasem kupuję waniliowe :)

26 komentarzy:

  1. Czasem nachodzi mnie na danio, ale przez żelatynę nie kupuję, na szczęście są inne serki :) Jagodowe to jeden ze smaków mojego dzieciństwa :) Porzeczkowych serków nigdy nie jadłam, ciekawe czy też bym je wyczuła :P Podoba mi się ta gęstość; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,żelatyna odstrasza i mknie,ale kupuje raz na ruski rok XD (czyli moje pol roku) A gęstość ma świetna ;)

      Usuń
  2. Mamy sentyment do danio, kiedyś jadało się go z ryżem albo makaronem i to był obiad hit :D Jagodowy też nam smakował, bo oprócz tego, że kochamy jagody to też pewną miłością darzymy czarną porzeczkę (dżemy z niej uwielbiamy) :D Kupimy go jeszcze pewnie nie raz, może tak szybko tej limitki nie zdejmą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubię czarna porzeczkę,ale wkurzylam sie,ze zastąpili nią borówkę w tym serku :( Ryż lub makaron z Danio?A wiecie,to brzmi mega smacznie!!

      Usuń
  3. Kurka, wspomniałaś o tej porzeczce i tak sobie pomyślałam - o matko, jaką mam na nie ochotę!
    Mój tata jest od jakiegoś czasu fanem Danio. XD :D Chociaż najbardziej lubi truskawkowe i tak. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tez mam ochote na taka PRAWDZIWA czarna porzeczkę ,a nie w borowkowoym jogurcie ;)
      Hahahha,pozdrów tatę :D

      Usuń
  4. Ta... limitka a jakieś dwa lata temu moja siostra jadła :P Pic na wodę aby zwabić konsumentów ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde?LOL!No widzisz,wszytko wymyślą na sprzedaż

      Usuń
    2. Na prawdę :) Wiesz tylko potem wycofali te dwa smaki ze sprzedaży - chyba na rok może ciut więcej... jak teraz wprowadzili ponownie to jest limitka by ludzie kupowali. Człowiek czyta "limitka" mózg podświadomie najczęściej nadaje "kup teraz bo już nie kupisz - na pewno będzie świetne" :)

      Usuń
  5. Szkoda, że mają żelatynę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają niestety,ale ja podchodzę do tego ze jak zjem to raz na pol roku to sie nic nie stanie ;)

      Usuń
  6. U mnie będzie jakoś za miesiąc (nie chce mi się szukać). Zawiodłam się okrutnie - rzadszy niż stare dobre Danio i słodki, jakby go zasypali torbą cukru. Ble, fle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt,rzadsze tez jest.Mnie najbardziej zawiodł ten dodatek czarnej porzeczki :(

      Usuń
  7. Oj pamiętam Danio z moich dzieciecych lat! Szkoda tylko że teraz coś poszło nie tak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuje ci kochanie,bi sama przez to przechodzę.Ake Danio to rzeczywiście smak dzieciństwa!;D

      Usuń
  8. Danio to moje dzieciństwo! Dawno go nie jadłam i muszę do tego powrócić, ale najbardziej lubię waniliowe;) a tak wgl to fajny post:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zrozpaczona, bo ja jestem fanką Danio i liczyłam na wow, bo to nietypowy wariant owocowy takich serków homogenizowanych. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja preferuję waniliową wersję :) A na tym się zawiodłam :(,efektu wow nie było :(

      Usuń
  10. kurde to jagodowe czy czarna porzeczka?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz nie wiem :( Dali i to i to...a szkoda :(

      Usuń
  11. Nie jem przez żelatynę, ale wiem, że w Danio Skahe It jej nie ma, więc mogliby też zrobić ne wersje limitowane dla tych do picia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tylko wersję jagodową bez tej czranej porzeczki XD

      Usuń
  12. Fajnie, że zmieniają smaku ;) Chociaż mogliby produkować bez żelatyny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz prawie wszędzie jest zelatyna,wiec i tak nawet o tym nie wiemy,a jest ;) Ale ze wymyślają smaki to fsjnie.Zeby tylko jagodowy był bez porzeczki XD

      Usuń
  13. Z uwagi na to że lubię jagody i inne owocki w tym kolorze, danio jagodowy podbił moje serducho od razu

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)