piątek, 11 sierpnia 2017

Co lubię ćwiczyć i dlaczego?

Cześć!

Dzisiejszy post chciałabym poświęcić aktywności fizycznej-ważnemu elementowi mojego stylu życia.Może Was to zaciekawi ,może zachęcę Was do danego sportu? :)
Swoich zdjęć nie mam,a tych z internetu nie chcę za bardzo ,,kraść ,, ;) pozostaje więc nam czytanie :)

1.Spacery
Podstawa,podstawa-dobry spacer zawsze znajdzie miejsce w moim serduszku.Poprostu sobie chodzę bez wyraźnego celu i czasu,gdzie mnie nogi poniosą.Najlepiej chodzi mi się z osobą towarzyszącą,ale sama też daję radę,ze słuchawkami w uszach lub bez.Tak się składa,że zarówno u mnie jak i u mojej babci jest dużo ścieżek zielonych,gdzie można pochodzić i odpocząć.Przy okazji pójść do jakiegoś sklepu.... ;)

2.Bieganie
No dobra,marszobiegi....na razie zaczęłam ,biegam od dwóch tygodni marszobiegi,ale naprawdę mi się to podoba :) A nigdy biegać nie lubiłam,bieganie w szkole na czas i na ocenę to istny koszmar....

3.Zumba
Kolejna aktywność,którą kocham.Staram się chodzić 2 razy w tygodniu w moim klubie fitness.O ile nigdy nie lubiłam  i nie umiałam tańczyć,tak teraz znajomi chwalą,że mam dobre poczucie rytmu i co najważniejsze-już aż tak nie krępuję się tańczyć :)

4.Fit jumping
Coś ,czemu oddałam serce w tamtym roku.Niestety,szkoła,obowiązki pozalekcyjne i czas zmusiły mnie do przeniesienia się do innego klubu sportowego(czego nie żałuję,bo jest o wiele lepszy ;)) ale nie ma już w nim zajęć na trampolinach.A szkoda,bo chciałabym do nich kiedyś wrócić :)

5.TBC-Total Body Condition
Czyli zajęcia jakie najbardziej lubie w swoim klubie zaraz po zumbie :)
Tutaj jest pełna dowolność -ze stepami,z ciężarkami ,z matami....Za to chyba je lubię,że na każdych robimy coś innego :)

6.Joga
Coś,co pomaga mi się zrelaksować(jak ćwiczę w domu) i coś przy czym jęczę na sali fitness(albo się śmieję,jak jest taka cisza i każdy się skupia-nie wiem czemu XD).Wbrew pozorom jak ćwiczę w domu to naprawdę się relaksuję,ale gdy przychodzę na zajęcia z instruktorką to poznaje nowe pozycje,nowe mięśnie swego ciała nowe ,,napięcia,,(jak to mówią jogini) i nowe bóle.Ale po takich zajęciach czuję się naprawdę taka...gibka i jest mi o wiele lepiej :)

7.Jazda na rowerze
Taka oczywista oczywistość,jednak mnie najbardziej przekonuje fakt ,że mieszkam przy zalewie i trasie rowerowej-więc 15 km wchodzi ot tak,bez większego problemu i zadyszki :D Oprócz tego jazda do babci czy  spowrote do domu...dla mnie bomba ;)

8.Badminton
Lubię też bardzo grać w badmintona,w tenisa nigdy nie grałam.Za to badminton jest dla mnie o tyle fajny,że cała gra rozgrywa się w powietrzu ;) Do tego nie ma tu takiej rywalizacji jak przy tenisie,tutaj można sobie się wspólnie bawić odbijając sobie po prostu lotkę :)

9.Rebecca Loiuse Fitness
Trenerka,z którą zawsze aż chce mi się trenować :) Za darmo wstawia ciągle fajne filmiki na Youtube,na brzuch jest ich chyba na cały rok inny ;) A przy tym jest naprawdę motywująca.To,co też jest fajne to to,że każdy taki filmik trwa około 10 minut i skupia się na danej partii ciała lub cardio lub HIIT-można sobie więc bez problemu połączyć kilka i stworzyć swój trening :)
10.Mel B
Wiecznie żywa w mym sercu,choć jest kilka filmików to naprawdę czasem z sentymentem do nich wracam :) 


No i to chyba tyle ;) A jaką aktywność fizyczną najbardziej Wy lubicie i dlaczego ? :)

12 komentarzy:

  1. Spacery i ja uwielbiam - spaceruję najczęściej sama. Mam takie szczęście, że tu, gdzie teraz mieszkam jest dużo zielonych terenów - takich spokojnych i relaksujących :)
    Fit Jumping pokochałam dzięki Tobie. Zumba to była moja pierwsza aktywność fizyczna, która zapoczątkowała zmianę stylu życia. Biegać lubię, ale krótkie dystanse - teraz porzuciłam ze względu na problemu z kolanem :(
    Jogę uwielbiam robić w dni nietreningowe. Bardzo mnie relaksuje. Badmintona latem także uwielbiam <3 Na rowerze jeździć nie umiem, ale bardzo żałuję :(

    Jeśli chodzi o aktywność fizyczną, to lubię bardzo trening siłowy. W domu, jak i na siłowni. Bardzo polecam FitnessBlender :) A! I chodzić po górach lubię bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę ci szybkiego powrotu do zdrowia z tym kolanem :D
      A na rowerze z przyjemnością nauczyłam cie jeździć,to naprawdę nie jest trudne ;)

      Usuń
  2. Fajne są Twoje ulubione rodzaje aktywności fizycznej :) Ja uwielbiam rower i bardzo lubię spacery, chociaz w upały są uciążliwe. Chciałabym spróbować basenu oraz zumby i myślę o jodze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na pierwszym miejscu są trampoliny, w kwietniu minął rok jak zaczęłam na nich ćwiczyć :D Zumbę też uwielbiam, ale na takiej w klubie byłam może ze dwa, trzy razy, a tak to tańczę sama. I ogólnie taniec też jest jedną z moich ulubionych aktywności, tańczyłam w zespole tańca nowoczesnego przez 7 lat, a teraz robię to tylko dla siebie w domu :) Jeździć na rowerze i spacerować też bardzo lubię, natomiast nienawidzę biegać- próbowałam wielokrotnie, ale po prostu nie sprawia mi to żadnej przyjemności. Za to na wf lubię xD A jeśli chodzi o ćwiczenia z yt, to też uwielbiam Rebeccę, ćwiczyłam z nią bardzo często, miałam taki swój własny plan treningowy- Miley Cyrus sexy legs i coś na brzuch. Do Mel B też mam ogormny sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię biegać sama a na wfie nie XD Nie wiem od czego to zależy! :o Ale fajnie ze tez znalazłaś swoje lubiane aktywności :)

      Usuń
  4. Najbardziej lubię spacery - to taka najbardziej fizjologiczna aktywność wg mnie. Przejdę się rano do pracy, potem z pracy i aktywność fizyczną zaliczę ;) W weekendy uwielbiam rower i rolki (ostatnio wolę rower - przejażdżki po lesie najbardziej). Do innych aktywności nie mogę się przekonać (sezonowo jeszcze lubię chodzić po górach i jeździć na snowboardzie i nartach), ale chciałabym lubić jogę - może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ,tez fajnie ze znajdujesz coś dla siebie,co do spaceru sie zgadzam-taka podstawowa aktywność XD

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak :D A wiesz jaki mam z nią fajny kontakt?Norlamnie odpisuje mi na wiadomości prywatne i komentarze pod filmikami :D

      Usuń
  6. Bieganie, trampoliny, sztanga i do tego przed każdą z tych aktywności seria tabaty na początek i na koniec na dobicie :D

    Zawsze chciałam się nauczyć grać w squasha :)
    A Rebecci nie znam, więc chętnie się przyjrzę :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)