poniedziałek, 31 lipca 2017

Ulubieńcy lipca 2017




Cześć! Kolejny post pisany przeze mnie z lekkim wyprzedzeniem,bo znając życie wczoraj wróciłam zmęczona z Monachium i relacja zdana będzie dopiero w środę ;) Ale nie miejcie mi tego za złe -przygotowałam fajnych ulubieńców!Naprawdę kocham pisać tę serię i dzielić się z Wami moimi odkryciami :D


Dzisiaj zacznę od podróży,bowiem było ich aż dwie :D Bułgaria,z której zdałam Wam relację i Monachiu,z którego dopiero zdam :D 
 Film
Gru ,Dru i Minionki! Zdecydowanie,poszłam od razu na premierę :D
Książki
W Bułgarii przeczytałam aż 4 książki,serio :D I bardzo załowałam,że nie wziełam ze sobą drugiej części Prawdodziejki,wprost umierałam ,bo przeczytałam ją jako pierwszą i już chciałąm znać dalsze losy bohaterów.Serio!Dawno żadna mnie tak książka nie wciągnęła,żbym nie myślała o niej przez cły czas!Tak,to fantasy.Nie,nie takie zwykłe,nie taka ,,młodzieżówka,,.Nie ma tu trójkąta miłosnego ani praktycznie samego większego romansu(choć wiadomo,niektórych bohaterów łączy się w pary ;)) )[szkoda,że tylko mojego ulubionego też się łączy,ja nie chcę żeby byli razem XD ].Mamy ti idealnie ,dokładnie wykreowany świat,ciekawych bohaterów i gnającą akcję,naprawdę .Jak tylko wróciłam do domu całą drugą część pochłonęłam w jeden dzień! Także jak nigdy,moję Wam polecić Prawdodziejkę i Wiatrodzieja.A teraz pozwólcie ,że będę umierać do 2018 czekając na trzecią część,Krwiodzieja :c

Przeczytała też Love,Rosie
A potem obejrzałam film,który jednak różnił się od ksiązki.A sama książka bardzo fajna :)
Znalezione obrazy dla zapytania love rosie cda
Muzyka
Było jej tak dużo,że ciężko mi wybrać ulubieńców.Najczęściej słuchałam jednak:
Bruno Mars-versace on the floor
Ed Sheeran-Galway Girl
no kocham tę piosenkę-skoczność,rap i Ed Sheeran-mieszanka wybuchowa!
Chce ktoś mnie zabrać na koncert w Wawie???:DD Płacę pieniędzmi i dobrze nakarmię :D
Alvaro Soler-To Contigo,tu conmigo
Piosenka do Minionków-pokochałam od pierwszych dźwięków <33
Selena Gomez-Bad Liar 
Słowa zbędne,Sel jak zawsze świetna <3
Katy Perry-Swish Swish
Francesco Gabbani-Tra Le Granite  E Le Granate
naprawdę fajny kawałek włoskiego piosenkarza ,który występował też w tym roku na Eurowizji(tak go poznałam i polubiłam :)) 
Jedzenie
w tym miesiącu nie będzie go dużo,ale na pewno na pierwszym miejscu mogę postawić:
kokosowe kinder bueno :)
hummus z grzybkami shiitake
chałwa :)

orzeszki piniowe kupione w Lidlu :) 
szkoda ,że takie drogie :cZnalezione obrazy dla zapytania orzeszki piniowe lidl
Memy :D
Mam cały folder memów Trump-Duda :D










 A Wy co możecie zaliczyć do swoich ulubieńców? :D


22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się kinder bueno, może go niedługo upoluję :D I te orzeszki piniowe także bardzo lubię ;))

    A moich ulubieńców jedzeniowych zobaczysz dzisiaj na blogu ;) Z innych podobał mi się film "To the bone" o anoreksji, a książki chyba żadnej ciekawej nie przeczytałam (o ile w ogóle jakąś w całości mi się udało :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie chce oglądać ,,to the bone,, boje sie ze będzie złe na mnie działał,i sie jeszcze bardziej zdoluje ...ale czekam na twoich ulubiencow

      Usuń
  3. Bardzo ciesze się, że wyjazdy zaliczasz do udanych i mam nadzieję, ze bedzie wiecej takich :)
    "Love,Rosie" czytałam rok temu, ale książka nie przypadła mi do gustu. O "Prawododziejce" słyszałam ale nie miałam możliwości przeczytać - jesli pojawi się w bibliotece to z chęcia zerknę ;)
    Moimi książkowymi ulubieńcami będą zbiory Twardowskiego (uwielbiam ♥) oraz przepięknie zilustrowana adaptacja Jeziora Łabędziego (pisałam o niej na blogu) :)

    Muzyka... Edda znam :D Selene również słyszałam :)
    Dwa dni temu oglądając jeden film na youtube przypadek usłyszałam fragmnet jednej piosenki. Spodobał mi się, dlatego postanowiłam posłuchać piosenki w całości. Tak wbiła mi się w pamięć, że nie chce wyjsć ;P
    BOKKA - Town Of Strangers - to polski zespół, ale nigdy nie słyszałam o nim w Polsce :)
    Dodatkowo poezja śpiewana Marka Grechuty... uwielbiam od najmłodszych lat a w lipcu słuchałam codziennie :)

    Tak myślałam, że Kinder Bueno w wersji kokosowej znajdzie się w Twoich ulubieńcach :D
    Z moich jedzeniowych ulubieńców z pewnością poziomki, maliny, jeżyny, jabłka, ogórki oraz pierwsze 2 pomidory - wszystko z ogródka :D Tylko dwa pomidory ale zawsze coś :D Dodatkowo czereśnie i polskie brokuły :)

    W tej chwili nic więcej nie przychodzi mi do głowy, ale jeśli coś sobie przypomnę to dopisze :)
    Mam nadzieję, że sierpień będzie dla Ciebie kolejnym miesiącem pełnym wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam twój post o książkach,ciekawe to jezioro łabędzie :)

      Usuń
    2. Mi i mojej mamie bardzo spodobał się pomysł na ilustracje - takie niecodzienne ;)

      A co sądzisz o piosence, której tytuł podałam? (nie mam na myśli Grechuty) ;)

      Usuń
    3. Przesłuchałam -muzyka fajna,Aczkowliek nie w moim typie-raczej by mnie dobijała niż wprawiała w dobry nastrój,a słuchał głownie takich ,,weselszych,, albo romantycznych ;)

      Usuń
    4. Rozumiem :) Ja z reguły również nie słucham tego typu muzyki, ale ten kawałek wpadł mi w ucho.. tak jak Alvaro z Minionków :D Dzięki, że pokazałaś tutaj ten utwór ;)

      Usuń
  4. Od dawna noszę się z zamiarem obejrzenia filmu "Love, Rosie". Polecasz? Ja akurat romanse lubię bardzo :D
    Galway Girl mnie jakoś nie urzekło :D Ale ta piosenka Alvaro - MATKO! W ogóle jak go słyszę, to od razu znowu zapala się we mnie miłość do hiszpańskiego - kocham ten język, powinnam bardziej go rozwijać, ale już nie mam czasu :D
    Seleny uwielbiam "Fetish", a do ulubieńców dopisuję też "Glorious" Macklemore'a i "OK" Robina Schulza <3

    Istotny minus Warszawy - jak te wszystkie Trumpy i inne rodziny królewskie przyjeżdżają, to pół miasta jest sparaliżowane :P Objazdy, utrudnienia, masakra.

    Moi ulubieńcy... Baton "Superfoods" z kakao z Rossmanna (GE-NIAL-NY!), książka "Wiecznie głodny?", a z miejsc - bulwary wiślane w Warszawie (za Centrum Nauki Kopernik) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alvaro ma talent i przyjemne dla ucha piosenki - można śpiewac i tańczyć :) Moja mama usłyszała kilka pierwszych nut tej piosenki i powiedziała "już mi się podoba" - zreszta mi również :) Człowiek sam sie uśmiecha :D

      Usuń
    2. Film Love Rosie jest inny od ksiazki,zdecydowanie,ale mi sie podobobal.Nie oceniam go jako adaptacji ksiazki bo było by bardzo słabo,ale jako oddzielny film fajny :)
      Ja kocham Galeay Girl :) Seleny Fethish oglądałam teledysk,ale kompletnie go nie zrozumiałam-za to nuta fajna ;)
      Słyszałam właśnie ze Warszawa transportowo umiera w takim czasie,ale ostatnio na jakimś meczu w Lublinie był Andrzej Duda to tez całe Jana Pawła zamknięte :p

      Nie widziałam Chyab tego batona,ale książkę Wiecznie głodny oglądałam uważnie w Empiku i jak czytałam to myślałam o tobie i o twoim odżywianiu,bo w pierwszej fazie było więcej tłuszczy,nie dziwie sie ze ci sie podobała :)

      Usuń
    3. Nie no, jeśli chodzi o Selenę, to miałam na myśli piosenkę właśnie :P

      Ja tak restrykcyjnie nie jem - faza druga i trzecia są mi bliższe (40% tłuszczu, 25% -20 % białka i ok. 40 % węgli) :D Ale naukowo fajnie napisana.

      Usuń
    4. Ja nie mówiłam o restrykcji w diecie,ale podobna koncepcja właśnie ;)

      Usuń
    5. Bo miałam na myśli to mocne cięcie węglowodanów i odrzucenie w początkowych fazach węgli przetworzonych (płatki owsiane, chleb i makaron pełnoziarniste) :D Oj, teraz tak moja dieta ewoluuje... Noszę się z zamiarem wyrzucenia nabiału (zostawiam żółty ser i sporadycznie jogurt), ale najciężej odstawić mi mleko - no z niczym mi tak nie smakuje kakao czy kawa, jak z mlekiem :D Z nim mam największy problem. Choć twarożki też bardzo lubię, ale jak mnie potem brzuch kuje, to samo przez się muszę wyeliminować.

      Usuń
    6. No,niestety,te diety....ostatnio oglądałam kabaret ani mru mru ,,dieta,,-wpisz sobie i obejrzyj na YT :)
      Ja na razie nabiału nie wyrzucam,ale mleko krowie pije bardzo rzadko-tylko sery,serki ,jogurty i kefiry :)
      Ale kawę tez najbardziej lubię z krowim mlekiem(i najczęściej wtedy właśnie je pije,ale ja to kawę raz na kwartał :p)
      Ale Jezeli ,tak jak piszesz ,źle sie czujesz po twarozkach to rzeczywiście zrob eksperyment zeby je wyeliminować-albo przynajmniej jeść rzadziej.

      Usuń
    7. Ja ze względu na hormony chcę zaeksperymentować z tym nabiałem. Zastanawiałam się, czy nie zastąpić mleko tym kokosowym z puszki - choć kaloryczność zdecydowanie inna :D Ale wszystkie inne mi nie pasują - są smaczne same w sobie, ale do kakao czy kawy się nie nadają.

      Usuń
    8. Nie próbowałam z puszkowanej kokosowym wiec ci nie powiem,ale mam nadzieje ze będzie równie dobre żebyś mogła sie przestawić :)

      Usuń
  5. Ja też uwielbiam dodawać posty z serio ulubieńców i uwielbiam takie czytać :)
    Piosenki muszę przesłuchać, sama też byłam na Minionkach i bardzo mi się podobały. Memy świetne, a kinder bueno kokosowe jadłam w Rumunii i było przepyszne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego odpoczynku po wakacjach :D
    Ostatnio w ogóle nie mam czasu na książki ale jakbym jakąś ciekawą w rękę dostała to pewnie przez cały dzień by mnie dla nikogo nie było xD
    To Kinder Bueno kusi niemiłosiernie :D Memy o mamie najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)