poniedziałek, 10 lipca 2017

Trec Cocoa Coconut

Cześć!
Mam nadzieję,że odpoczywacie,korzystacie z pogody i poprostu dobrze spędzacie czas tak jak ja :)
A na dzisiaj,z dużym z resztą wyprzedzeniem,zaplanowałam taką oto recenzję-proteinowy flapjack o nazwie ,,Trec,, którego pewnie większość z Was kojarzy :) Są one dostępne też u nas w Polsce,ale skusiłam się na niego dopiero w Budapeszcie bo a)tego wariantu w Lublinie nie widziałam b)cena,której nie jestem Wam już w stanie podac bo dokładnie nie pamiętam ile forint,ale na nasze chyba...4 zł?żal nie skorzystać :)
 Już na opakowaniu widzimy,że ten baton proteinowy zapewni nam 9 gram białka oraz,że baton jest bezglutenowy.
Zabierzmy się za próbowanie-pachnie zbożowo,mączyście ,a przy tym...kakaowo i słodko.No,może jego polewa będzie lepsza od jogurtowego Flapjacka ;)
Od spodu widzimy część ,,zbożową,,.A w niej duże kawałki kokosa,który jest twardy,chrupiący i ..lekko zwietrzały,ale to już taki mały mankament ;) Pewnie jakbym nie powiedziała,to byście nie zwrócili uwagi ;)
 Przejdźmy do góry-czekoladowa polewa jest słodka i lepka,wyraźnie kakaowa inaprawdę smaczna(ale dodali cukier,why???) .Gdyby nie ta ,biała śmierć,,myślę,że smakowałoby mi jeszcze bardziej,bo ostatnio zmieniły mi się smaki i o wiele prościej mnie zasłodzić ;)
 Całość jest...słodka przez polewę i krucha przez spód...nie mogę go za to nie pochwalić ;)
Myślę,że jest to dobra przekąska dla sportowców intensywnie trenujących,ale nie dla zwykłych zdrowo odżywiających się śmiertelników,bo zawiera dość dużo cukru ;)
Zarówno za skład jak i smak mogę dać:
Ocena:5-/6

12 komentarzy:

  1. Widziałam go w internecie ale chyba nie jest batonik w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo znajomo, ale raczej go nie jadłam. I pewnie nie zjem - to chyba nie moje smaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłyśmy go i nawet miała być recenzja ale jakoś nie bardzo nam smakował i nie chciało nam się jej pisać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak czasami mam,wiec rozumiem.Duzo rzeczy poprostu nie recenzuje ;)

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że podobnie go odbiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kakao i kokos to moje ulubione połączenie, ale właśnie... cukier jest zbędny tutaj :/ A szkoda, bo bardzo przypomina Flapjacki. No i to również dodatkowe źródło białka, więc fajne byłoby po treningu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym spróbowała tego smaku :D Jadłam niedawno bananowego, ale.... nie, nie zdradzam, recenzja będzie wkrótce :P

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)