piątek, 14 lipca 2017

Superkrówka-krem orzechowo-kakaowy

Ostatni dzień podróży,dzisiaj wracam.
A wraz ze mną....nie,beze mnie w domu leży krem od Superkrówki.Mam nadzieję,że pamiętacie bardzo smaczne recenzje krówek toffi i kakao ,ciekawe czy smarowidło będzie równie smaczne co one i sprosta moim oczekiwaniom ;)

A tym czasem zapraszam Was jeszcze na stronę producenta(link) :)
 Do szybkiego spróbowania kremu zachęciły mnie dobre recenzje innych jedzeniowych blogerów oraz własna ciekawość :)

Po otworzeniu ładnego słoika ujrzałam półpłynne smarowidło ,które pachniało identycznie jak superkrówki-palonym ,słodkim karmelem!Zachęciło mnie to jeszcze bardziej do spróbowania :D
 Gęsty,słodki....mmmm,bardzo słodki ,krówkowy,lepiący krem .Oblepia całe zęby,piekielnie wręcz cukrowy ,jeśli mogę się tak wyrazić ;)
Jest on naprawdę łudząco podobny do zwykłego,niezdrowego krówkowego kremu sprzedawanego za marne pieniądze w osiedlowych sklepach.No dobrze,może niezbyt apetyczne porównanie ;) ale chodziło mi o to,że naprawdę smakuje jak taki ,,niezdrowy ,uzależniający,, ;)
 Dla mnie subiektywnie jest..za słodki,ale tak jak mówiłam-zmieniły mi się ostatnio  smaki ;)

Na pewno jest on idealny dla dzieci kochających takie smarowidła i dla spragnionych słodkiego dorosłych ;)


ocena:5/6
gdzie można kupić:Rossmann,Netto

11 komentarzy:

  1. Króciutka ta recenzja :D Moim zdaniem jest przepyszny, a porównanie do niezdrowych kremów może być mylące - tamte są takie... plastikowe i sztuczne w smaku. Tutaj tego nie znajdziemy. Słodycz jest rzeczywiście wysoka, ale dla mnie znośna, jeśli chodzi o jedzenie w niewielkiej ilości - w końcu to dodatek, nie chodzi nam o pochłonięcie na raz calego słoika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,ze króciutka....trochę wstyd było mi ją publikować ale przed samym wyjazdem ogarnelam ze nie mam nic na dzisiaj.Do tego jadłam go w dziwnych okolicznościach....może kupie jeszcze raz ;)

      Usuń
    2. Wstyd? Nie potrzebnie - recenzja jest krótka, ale zawiera najważniejsze informacje i tak powinno być :) Czasem nie trzeba pisać wiele aby napisać wszystko :)

      Usuń
    3. No ja się nie zgadzam z Ervishą zdecydowanie ;)

      Usuń
    4. Tez z siebie zadowolona nie jestem,także wiem co zrobiłam źle-na błędach sie człowiek uczy,inne recenzje na pewno bedą dokładniejsze,włożę w nie więcej serca ;)

      Usuń
  2. Mnie on zachwycił, o czym zapewne wiesz i nie wydał mi się mocno słodki :)
    Z niezdrowymi kremami nie umiem go porównać, bo chyba poza Nutellą, żadnego nie jadłam, a już na pewno nie krówkowego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupie jeszcze raz i spróbuje ,może zrobię druga recenzje powtórkową ;)

      Usuń
  3. Już widzimy go w deserach <3 Wiadomo, że byłby dla nas za słodki ale z owocami musi smakować wybitnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe połączenie :) Coś jak truskawki w karmelu :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że przypadł ci do gustu :D

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)