piątek, 28 lipca 2017

Lista miejsc,które chciałabym bezdyskusyjnie zwiedzić :D

No dobrze,kolejny post o tematyce podróży :)
No ale co ja poradzę,że tak nagle w tym roku tak wyszło?Naprawdę,to jest tak niesamowite!Jeszcze rok temu nie pomyślałabym,że będę w tylu miejscach w 2017! :o

No ,ale póki co to wszystko to była Europa,z naszego kontynentu nie wyścibiłam nosa.A jak oglądam te wszystkie zdjęcia z jakichś tropikalnych wysp czy amerykańskich miast to a przeszywa mnie dreszcz takiego....wyczekiwania.
Wyczekiwania,aż sama tam kiedyś będę!Bo naprawdę głęboko wierzę,że tak będzie!Że pojadę tam gdzie chcę.
A może zastanawiacie się,gdzie chcę być?
Wszędzie!Ale tak najbardziej najbardziej,tak serio najbardziej......Przeczytajcie tego posta! :D

1.Sydney
Znalezione obrazy dla zapytania sydney
Nie bez powodu Sydney znalazło się jako pierwsze na tej liście.Oceania to mój wymarzony najbardziej ze wszystkich kontynent,a mieszkanie w Nowej Zelandii to skryte od baardzo dawna marzenie :) Szczególnie jak jest tam popyt na lekarzy,hehe :)
A z Sydney już mi niedaleko do...

2.Auckland! I Wellignton!
Znalezione obrazy dla zapytania auckland

Czyli miast mojej kochanej NZ :D Myślę ,że komentarz do największego marzenia ze wszsytkich j
est zbędny ;)

3.Japonia
Znalezione obrazy dla zapytania japonia
Cała.Bo nie tylko Tokio jest warte zobaczenia.A nie po to uczę się japońskiego,żeby tam się potem nie dogadać :)

4.Nowy Jork z Waszyngtonem DC
Znalezione obrazy dla zapytania nowy jork
Historia USA to jedyne tematy jakie mnie ciekawią n lekcjach historii.Serio.Bardzo podoba mi się wszystko w Nowym Jorku.

5.Los Angeles
Znalezione obrazy dla zapytania los angeles
Drugie i ostatnie miejsce w USA,po którym poczułabym się spełniona.Hollywood?Oczywiście!

6.Malediwy
Znalezione obrazy dla zapytania malediwy
Tu po prostu nie ma innej opcji!Przecież one niedługo zniknął z powierzchni naszej ziemi! :o A to raj!

7.Cypr
Znalezione obrazy dla zapytania cypr
Ciężko jest mi wytłumaczyć dlaczego akurat Cypr.Od zawsze,odkąd pamiętam Cypr i Japonia to były dwa moje ( i nadal są !) cele .

8.Singapur
Znalezione obrazy dla zapytania singapur
Magiczne miejsce <3

9.Wyspy Phi Phi i Phuket w Tajlandii 
Znalezione obrazy dla zapytania wyspy phi phi
Tyle się o tym oczytałam!W dodatku Tajlandia jest taka tania...kurczę!

10.Dubaj i Abu-Zabi
Znalezione obrazy dla zapytania dubaj
Odległy,meganowoczesny,megaszybki i niesamowity .Tak zawwsze kojarzy mi się Dubaj i Abu-Zabi

11.Santorini i Mykonos
Znalezione obrazy dla zapytania santorini
Dwie piękne greckie wyspy.A na wyspach greckich jeszcze nigdy nie byłam...

12.Paryż
Znalezione obrazy dla zapytania paryż
Takie proste,a takie póki co nieosiągalne...cenowo jeszcze do przeżycia,gorzej z bezpieczeńswtem....

13.Sewilla
Znalezione obrazy dla zapytania sewilla
Pewnie wzięłabym całą Hiszpanię (nawet Barcelonę,bym z radością wróciła :D),ale Sewilla najbardziej :)

14.Amsterdam
Znalezione obrazy dla zapytania amsterdam

15.Szwajcaria.
Znalezione obrazy dla zapytania szwajcaria
Nie ważne gdzie w Szwajcarii,najchętniej zobaczyłabym całą.Podobnie tak jak Austrię,nie nacieszyłam się nią całą <3

16.Niemcy
Znalezione obrazy dla zapytania niemcy
Boniu,zwiedziłabym całe!Wróciłabym do Berlina ,Kolonii <3 I przy okazji obgadała się z każdym mieszkańcem .Serio.Uwielbiam mówić po niemiecku.I uwielbiam to uczucie gdy ludzie się dziwią jak dobrze mówię,a potem wypytują,są przemili!Jaką to daje satysfakcję <33

17.Dominikana
Znalezione obrazy dla zapytania dominikana
Ostatnia na liście ,,must see,,.Śliczna,egzotyczna <3 Natalka,zdaj mi relację jak wrócisz z niej za miesiąc ,proszę!A następnym razem zabierz mnie ze sobą :**

To chyba tyle...Zwiedziłabym cały świat,wierzcie mi!Apotem kśięzyc,Marsa i Saturna!Ale tutaj umieściłam takie moje ,,konieczne,, o kórych marzę od dłuższego czasu.I wierzę,że to się spełni! <33

A Wy o jakich miejscach na ziemi marzycie?Jestem baardzo ciekawa! :D

10 komentarzy:

  1. Ale się rozmarzyłam, jak zobaczyłam ten post :D Do Sydney chętnie bym wróciła (i wrócę! Muszę!), ale serio - wszystkie wymienione miejsca chętnie bym zobaczyła. Dodałabym jeszcze Alaskę, Amerykę Południową (Argentynę, Brazylię i Meksyk), Hawaje i Kubę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No każdy ma inne,ale świetne cele podróży :)

      Usuń
  2. Piękne miejsca wybrałaś ;) Mam nadzieję i życzę Ci aby Twoje marzenia się spełniły i abyś je zobaczyła ♥
    Jakie miejsca chciałabym zobaczyć? Na świecie to nie wiem, ale w Polsce chciałabym wrócić w Pieniny, zobaczyć Bieszczady, Karkonosze i inne polskie góry :) Do Kazimierza a także Sandomierza również z chęcią bym pojechała i znalazły by się inne miasta :) Najpierw chciałabym zobaczyć Polskę a w szczególności tak jak wspomniałam wyżej polskie góry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno odwiedzisz te miejsca - masz wiele czasu ;)
    Na obecną chwilę najbardziej chciałabym dotrzeć na jakieś cieplutkie, odległe wyspy - może Maui lub inną hawajską ;) Australię także mam w planach przyszłościowych. Do Tajlandii wybieram się zimą i mam nadzieję, że nic nie pokrzyżuje moich planów - rozważam Phuket (choć słyszałam, że tam są tłumy ludzi) ;) Szwajcarię też bym chciała odwiedzić latem - dotychczas kojarzy mi się ona tylko z zimą i nartami, a sporo jest tam tras do pochodzenia na nogach :) Z kolei Dubaj bardziej niż z nowoczesnością kojarzy mi się z kurzem i niesamowitą wilgocią :D
    Niemiec z kolei nie lubię i raczej nie planuję powrotów (do Berlina nic nie mam w sumie i pamiętam, że dużo dobrych słodyczy tam kupiłam) - nie lubię niemieckiego (podziwiam Cię, że umiesz i lubisz mówić w tym języku - ja się uczyłam od podstawówki do końca liceum i nic nie pamiętam, a filmów po niemiecku nie mogę wręcz znieść :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jahaha,rozumiem!No każdy lubi inny język ;)
      Boniu,zazdroszczę itej Tajlandii!To musi buc super! <3

      Usuń
  4. Wszystkie Azjatyckie, które wymieniłaś i do tego dorzucamy Koreę Południową :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym pojechać do większości z tych miejsc, są prześliczne <3 Jedynie chyba Niemcy jakoś mnie nie ciągną :) A co do Paryża, to tak samo niebezpiecznie jest w Monachium i ogólnie w Niemczech, niestety :( Zachęcilas mnie do zrobienia podobnego posta, chyba niedługo taki się u mnie pojawi! :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)