piątek, 16 czerwca 2017

Whoopy Whey-Protein ice cream peanut butter

Cześć!
Nie chcę Wam znowu przedłużać i zabierać dużo tego wolnego dnia :)
Tak więc chłodząca recenzja-bowiem dzisiaj lody!I to nie byle jakie-zdrowe,białkowe,masłoorzechowe!Czego chcieć więcej? I czego to ludzie nie wymyślą :)
 Nie ukrywam,że lody bardzo mnie zaciekawiły i trochę poświęciłam,żeby je kupić-7,50 zł za kubeczek mniej niż 200ml?Zdzierstwo! :c
Nawet ta łyżeczka w środku nie rekompensuje(XD)
 Dla zainteresowanych tak jak ja wstawiam zdjęcie składu:
 Otworzyłam mały kubeczek,a moim oczom ukazały się jednokolorowe ,bezzapachowe lody( w ogóle nie pachniały :c)
Okazały się twarde jak kamień,musiałam poczekać z 10 minut aż staną się miękkie,bo żadna łyżka nie dała rady wbić się w masę ;)
Po cierpliwym odczekaniu swojego spróbowałam-słone,wyraźnie orzeszkowe,niczym świeże arachidy :oo Od razu poczułam,że będzie sztos! :D
Aksamitne.gęste i lekko gorzkie przez to,że orzechy były prażone.Ale dobre! :O
Pozytywnie askoczyłam się tym smakiem,myśłałam bowiem,że to będzie jakaś chemia z lodem.A tym czasem dostałam pyszne,wyraźnie orzechowe i do tego białkowe lody słodzone ksylitolem zamiast cukru :O
Jadłabym je o wiele częsciej,gdyby nie ta cena...no sorki,7,50 zł to dużo :c
Ocena:6/6
gdzie kupiłam: Leclerc
cena: 7,50 zł

16 komentarzy:

  1. Nigdy nie przedłużasz i nigdy nie zanudzasz - bardzo lubię czytać Twoje wstępy... zawsze piszesz coś ciekawego i miłego :)

    Nigdy nie widziałam tych lodów ale masło orzechowe brzmi apetycznie - zawsze, tylko ze smakiem bywa różnie. Całe szczeście, że tutaj czuć wyraźnie arachidy - producenci nie oszukują:) Nie był to zakup na darmo i nie było zadwodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletnie nie,aczkolwiek mogłyby byc tańsze :p

      Usuń
  2. Nie widziałam ich nigdy, a wydają się bardzo ciekawe - zarówno poprzez smak, jak i skład :) Słoność mogłaby mi zaburzyć trochę smak, ale ogólnie chyba by mi smakowały - muszę się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam je juz dużo razy na Insta,a warto je ogarnąć ;)

      Usuń
  3. Mówisz, że w Leclercu? A były jakieś inne smaki? Dzisiaj przyjeżdżam na dwa tygodnie do Lublina (no, dobra, jutro jadę do Białegostoku - ale na jeden dzień :P), to skoczę i zobaczę :D Choć ta zbita bryła trochę zniechęca, ale taki urok niskotłuszczowych lodów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,w Leclercu na Zana :)
      Trzeba trochę poczekać aż sie rozpuszcza,a potem sa mniam ;) No i niska zawartość tłuszczu zawsze...zdrowsza :)

      Usuń
  4. Marzymy o tym aby te lody kiedyś spróbować :D Szkoda, że nawet Leclerca w okolicy nie mamy :P Fajnie też, że są słodzone ksylitolem a nie sukralozą jak większość proteinowych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ,sukraloza to słodzik nietrafiony przez człowieka,czytałam ostatnio przy jogurtach proteinowych z Biedry ;)

      Usuń
    2. Erytrol też jest nietrawiony przez człowieka, a ksylitol i maltitol tylko częściowo - stąd niższa kaloryczność niż cukru :)

      Usuń
    3. A to tego nie wiedziałam :D Dobrze wiedzieć ;)

      Usuń
    4. I *erytrytol -nie ze sie czepiam,ale wczoraj właśnie słyszałam na czymś Instastory i sprawdziłam-pisze sie erytrytol i tak czyta.Ale do wczoraj tez miałam całe życie w kłamstwie ;) i mówiłam erytrol XD

      Usuń
    5. Widziałam je w Piotrze i Pawle w Sky Tower, więc może tam macie bliżej? Poza tym w siłowni... Ciekawa ich jestem, ale nie jestem na tyle rozrzutna ;)

      Usuń
  5. Chyba widziałam je w moim PiP :) Muszę poszukać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłam je niedawno, kupiłam w Piotrze i Pawle :)o były jedne z najlepszych lodów jakie jadłam, na pewno pojawi się recenzja! Zdecydowanie warte swojej ceny, bo nie dość, że smaczne, to jeszcze zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tam za drogie,No śle to pierwsze takie na polskim rynku ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)