piątek, 30 czerwca 2017

Ulubieńcy czerwca 2017





Cześć!
Muszę Wam powiedzieć,bo niestety przez cały lipiec mogę być mało obecna :c 
Jutro jadę na  do Bułgarii-Słoneczny Brzeg jak w tamtym roku :) 
A potem tydzień wolnego i kolejne 10 dni z przyjaciółką u jej cioci w Monachium :D Żyć nie umierać :D
Posty będą się pojawiać przez ten czas regularnie,3 razy w tygodniu,przynamniej dotąd aż wrócę z Bułgarii :) Potem możecie się spodziewać relacji ,,z księżniczki w turystkę,, :)
Znalezione obrazy dla zapytania bułgaria słoneczny brzeg
No a dzisiaj przygotowałam ulubieńców czerwca-długich,ale uwierzcie mi-wartych waszej uwagi :)

Muzyka
Bruno Mars-That's What I Like
Ostatnio mam jakąś fazę na Bruno Marsa i na okrągło słucham jego słynniejszych piosenek :)
Anne Marie-Ciao Adios
komentarz zbędny ;)
Clean Bandit ft.Zara Lasson -Symphony
ciągle słucham <33
Enrique Iglesias-Subeme la radio
Książki
Food Pharmacy
ciekawa książka o tym jak ważną funkcję pełnią jelita w ograniźmie,to co jemy i jak możemy pomóc swoim dobrym bakteriom.Do tego ksiązka napisana bardzo lekkim ,przyjaznym i ...śmiesznym językiem :)

Znalezione obrazy dla zapytania food pharmacy
Jedzenie

pierwsze truskawki i poziomki z działki mojej babci
teraz zajadam się codziennie,ale te pierwsze były takie szczęśliwe <33
 Curry dynia-ciecierzyca z kwestii smaku,obłędne!
 Bakal Sport Protein
masłoorzechowy batonik białkowy polecony przez Olę :**
 Kawa mrożona Banoffee z Costa Coffee
ostatnio miałam okazję pić-idealna na zaspokojenie słodkiego głodu :D
 Raw Paleo Bar Cocoa Hazelnuss
jadłam w drodze ,więc recenzji nie robiłam.Wiedz jednak Olu ,że bardzo mi smakował :d
 Tolonis-jogurt typu greckiego z mango
któs mi go polecał,już nie pamiętam kto...ale jest pyszny!Gęsty jogurt na górze,a na dole wsad z kawłkami mango,,,szkoda,że jadłam tylko raz :)
 Kakaowa Superkrówka
recenzja już była ;)
 Whoopy Whey Peanut Butter
 Moja autorska zupa szparagowo-soczewicowa:)
 Prażone migdały z ksylitolem i cynamonem
recenzja też była :)
 Clif bar Blueberry Crisp :)
Wydarzenia
z wydarzeń miała dwa:spotkanie z Olą z Healthy Cottage(niestety zapomniałam zrobić sobie z Olą zdjęcie,przypomniałam sobie jak już pojechałaś Olu autobusem ;))Byłyśmy na fajnych zakupach eko-zdrowo-spożywczych i na spacerze :)

Drugie wydarzenie to spotkanie z Gosią z Fioletowych Trampek :) Towarzyszła nam też moja przyjaciółka Magda :) Pełną,szczegółową relację z naszego spotkania możecie przeczytać na blogu Gosi,więc pozwólcie,że nie będę jej powtarzać :D


 



Rzeczy
moje najnowsze paznokcie,idealne na wakacje :D
 taaka promocja!Ulubione Life bary w promocji 2+1 :D
 Najlepsza maskotka z Lidla :D W ogóle dzisiaj o 10.00 idę na premierę Gru,Dru i Minionki :D


Memy







Ciekawostki


Dobra,pisałam tych ulubieńców ,,na kolanie,, w nocy o północy,więc proszę o wyrozumiałość za błędy lub małe rozwinięcia ;)
A Wy co możecie zaliczyć do swoich ulubieńców czerwca?

16 komentarzy:

  1. Życzę Ci cudownego wyjazdu, jak najwięcej miłych wspomnień, nowych doświadczeń, wrażeń :) Niech to będzie cudowny wyjazd pełen uśmiechy, radości, szczęścia. Wypocznij, odpocznij - zasłużyłaś :)

    Twoi ulubieńcy są świetni - świetnie wyszedł Ci ten post.. nie widać, że był pisany na szybko :) Z tego wszystkiego spotkania ze znajomymi są chyba najlepsze i najmilsze = bardzo fajnie, że udało się Wam spotkać ;) I oby wiecej takich spotkań :)

    Z moich ulubieńców na pewno czereśnie, truskawki, poziomki, maliny, czerwone porzeczki, sałata, rzodkiewki, szczypiorek, jagoda kamczacka... wszystko z ogródka :D Z gotowych produktów manna kokosowa Basia Basia, masło migdałowe Terrasana, które dostałam od siostry :) Z wydarzeń wycieczka z mamą do Zamoscia i chyba tyle :)

    PS Śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty tez masz super ulubiencow!Dziekuje za wszystko :D

      Usuń
  2. Cudowny miesiąc i życzę Ci, żeby lipiec był chociaż tak udany - wszystko wskazuje na to, że będzie :)
    Książkę Food pharmacy mam i czeka na czytanie, jak 4 inne żywieniowe :D
    Jedzonko przepyszne - zwłaszcza te truskawki z ogródka i super krówki :)
    Demotywator z cyklem Crebsa był popularny już jak ja się uczyłam biochemii na studiach - cykl Crebsa znałam calutki w szczegółach, a teraz nic nie pamiętam - i na to się zdała moja nauka :D
    A ten mem z samolotem też jest super - kilka razy już siedziałam na skrzydle, na szczęście otoczenie nie było takie jak z obrazka ;))

    Co do moich ulubieńców to na pewno niesolone pistacje z Lidla i super krówki, a tak to muszę to przemyśleć i napisać notkę u siebie :D

    I na koniec życzę Ci udanego wyjazdu i niczym niezakłóconego odpoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O,a jakie masz ksiazki? :D
      Czekam na twoja notkę!Obym miała wtedy neta ;D

      Usuń
    2. Kończę czytać "Mięso nas zabija" (ostatni rozdział czeka od 3 tygodni :P), do tego mam właśnie Food Pharmacy, Odżywianie dla zdrowia, Gluten na widelcu (zaczęłam, ale powiało nudą :P) i Wolni od glutenu. To z tych oczekujących, bo ogólnie to mam o odżywianiu sporo innych książek.

      Usuń
    3. Chciałabym zobaczyć twoja biblioteczkę,choć pewnie polowe książek bym pozyczyla ;)

      Usuń
    4. Przynajmniej by tak bezsensownie nie łapały kurzu ;)
      Nie mam ich aż tak dużo, bo nie kupuję wszystkich, które mi się nawiną - jakąś selekcję muszę robić ;))

      Usuń
  3. Anne Marie i Bruno Mars nie w moim stylu, ale Symphony i Subeme la Radio katuję dość mocno :P I Food Pharmacy szukałam ostatnio stacjonarnie w Empiku, ale jakoś mi umknęła (pamiętałam, że mi o niej mówiłaś :D). A poziomki z ogródka babci były przepyszne - zazdroszczę! <3 Cieszę się też, że polecane batony Ci smakowały :D

    I faktycznie, też miałam sobie zrobić z Tobą selfika - następnym razem, obiecuję! :D

    Moi ulubieńcy to na pewno batony Bakal Sport. Do tego nakd Cocoa Delight, Super Krówka (Zwłaszcza kakaowa i krem <3). Z piosenek - "Po co?" Kai, "Me Enamore" Shakiry i "I see you" Jutty Ranx. I strasznie wkręciłam się w House of Cards :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha,No widzisz :D Mamy kolejny pretekst zeby jeszcze raz sie szybko spotkać ;D
      Twoi ulubieńcy tez sa super,dzisiaj słuchałam tej piosenki Kai :)

      Usuń
    2. A jak chcesz food pharmacy,to ja ci mogę pozyczyc,juz przeczytalam ;)

      Usuń
    3. Ale ja już wracam do Warszawy i nie wiem, kiedy przyjadę znowu, bo zaczynam pracę :(

      Usuń
    4. Jak przyjedziesz,na spokojnie ;) Chodzi mi o to żebyś nie szukała w Wawie i specjalnie kupowała,miej w głowie ze mam gotową do pożyczenia :D

      Usuń
  4. Jakie niestety! My cieszymy się Twoim szczęściem i bardzo jesteśmy radosne kiedy piszesz o nowych wycieczkach! :D Zabierz nas kiedyś ze sobą a będziemy Cię karmić codziennie pandzimi słodkościami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jacie,świetna propozycja!Ale jestem jak najbardziej za!Na przykład jakbym leciała od was z Wrocławia!! :D

      Usuń
  5. Życzę Ci udanych wyjazdów!! Ulubieńcy bardzo mi się podobają, wiele z nich też mogłabym dodać do listy swoich, ale u mnie pojawią się jutro, więc nic na razie nie zdradzam :D I bardzo mi miło, że napisałaś o naszym spotkaniu <3

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)