poniedziałek, 26 czerwca 2017

Porównanie Nakd Cocoa Delight i Raw Energy Cocoa&Cocoa Bean

Cześć!
Jak ja się cieszę,że już wakacje!Po tym wszystkim,uwielbiam taki luz :D

Ostatnio czytałam recenzję Nakdów Oli z bloga Healthy Cottage(pozdrawiam :D),która posiliła się o stwerdzenie,że to właśnie Nakd kakowy jest najlepszym kakaowym raw barem póki co przez nas próbowanym.
Na początku nie zgodziłam się z jej  opinią,bowiem moim sercem zawładnąL Raw Energy w tym samym smaku.Nakd'a cocoa delight jadłam niestety dość dawno,kupiłam więc obydwa żeby je porównać i subiektywnie ocenić który mi bardziej smakuje.Zobaczymy ;)
 Zacznę od porównania wizualnego-Raw Energy waży 50g,a Nakd ma 35g.
Cenowo w E.Leclercu różnią się o ile dobrze pamiętam tylko o...60 groszy?Jakoś tak ;)
 Otworzyłam opakowania-pierwsze co mi się rzuciło w oczy to to,że Nakd ma zdecydowanie gładszą fakturę idealnej sztabki,Raw Energy jest za to ,,chropowatym,, prostokątem.
Zbliżyłam nos-w tej bitwie wygrał Raw Energy,pachniał bowiem o wiele intensywniej pełnym,gorzkawym kakaem.
 W konsystencji obydwa batony okazały się tak samo twarde i ,,żujne,, nie wyczułam między nimi różnicy....
Raw Energy był taki jak oczekiwałam-chrupiący,gorzkawy i pełny smaku z kawałkami kakaa,umiarkowanie słodki ,zdecydowanie do dłuższego gryzienia.Przypomniałam sobie jeszcze raz dlaczego kocham tak ten baton...no dobra,a co z Nakd'em?
 Nakd..okazał się miększy,dużo miększy i zdecydowanie słodszy od Raw Energy.Bakaliowy,taki ,,ciastowo-murzynkowy,,...bardzo dobry,ale mniej kakaowy i nie posiada tej ,,chrupkości,, którą szczyci się  Raw Energy Cocoa Bean .

Te batony się od siebie naprawdę różnią i ...według mnie każdy jest na inną sytuację ;),a zależy to od głodu i stopnia chęci na słodycze.Dla mnie subiektywnie jednak wygrał....
Raw Energy
za swoją chrupkość,pełnię kakaowego smaku ,zapach i umiarkowaną słodkość :)
No niestety Olu,ale tutaj zostaję przy powyższym ;)  

Jeżeli podobają Wam się takie posty to piszcie,a pomyślę nad właśnie takimi porównaniami zdrowych produktów o tych samych wariantach :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się takie posty i mam nadzieję, że będzie ich więcej :) Fajna forma recenzji :)

    Nakd słodszy? Hm... i tak chciałabym go spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten raw energy jest jednym z moich ulubionych batonów - może dlatego, że jest bardzo łatwo dostępny i niemal zawsze mogę go kupić w Tesco niedaleko domu ;) Drugiego nie jadłam, ale jadłam inny Nakd kakaowy i był przepyszny, więc i ten na pewno by mnie nie zawiódł - skład ma super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam również i nie ma sprawy - wiadomo, że każdy ma inny gust :D Ja nie przepadam raczej za tym Raw Energy (ale musiałabym go sobie przypomnieć), ale przyznam - jest znacznie bardziej kakaowy. To jest istna eksplozja kakao, a w Nakd urzekła mnie ta "murzynkowość" właśnie :)
    W sumie to lepiej dla Ciebie, bo znacznie lepiej cenowo wypada Raw Energy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje,lepiej cenowo :D
      Kocham murzynkowosc,ale tutaj u mnie wygrało kakao :D

      Usuń
  4. Ja nie umiem właśnie wybrać. bo oba są zupełnie inne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,inne!Ale mi bardziej do gustu przypada Raw Energy ;D

      Usuń
  5. Nie jadłam tego nakd, ale po tej recenzji chyba bardziej właśnie on by mi podszedł z powodu większej słodkości, której mi w Raw Energy brakowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rozumiem ;) Ja kocham słodkie batony,ale tutaj kakao wygrywa :D

      Usuń
  6. O super, rób częściej takie porównania :D Oba batoniki pyszne bez dwóch zdań, ale Raw Energy również u nas wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,w końcu ktoś sie ze mną zgadza! :D

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)