środa, 28 czerwca 2017

Pięć przemian-Prażone migdały z ksylitolem i cynamonem

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was recenzję ciekawej rzeczy podpatrzonej u jakiejś dietetyczki na jej Instastory.Obiła mi się ona o oczy kilka razy i podstanowiłam ją włożyć do koszyka podczas jednych zakupów w Leclercu.
 Są to prażone migdały z ksylitolem i cynamonem,przygotowane według kuchni pięciu przemian.Słyszałam już kiedyś o tej metodzie i wydawała mi się ona bardzo ciekawa,nie zawsze jednak mam czas według niej gotować np.zupy czy potrawki ;)
Dla zainteresowanych,wstawiam skład i wartości odżywcze:
 Po otworzeniu opakowania moim oczom ukazały się duże,dorodne migdały,które pachniały delikatnie cynamonowo .Pod zębami okazały się twarde,chrupiące i ,co ważne,niestęschłe ,a świeże.
 Słodkie niczym orzechy w cukrze,naprawdę!przez cały czas miałam wrażenie jakbym jadła naprawdę migdały oblepione cukrem!Oblepione to może źle powiedziane,bo ta słodycz nie była nachalna.Taka wyważona,naprawdę.Lekko karmelowa....
 Po chwili...zaraz?Co to za smak?Czy to,,,?Nie.to nie możliwe...a jednak!To kaszka cynamonowa od Smakiji,smak mojego dzieciństwa!O matko,ale zjadłabym tę kaszkę!A właśnie jej posmak czuję w tych migdałach,nie spodziewałam się :)
W ogóle nie spodziewałam się takiego smaku po tych migdałach.Ich chrupkość,słodkość i cynamonowość bardzo dobrze się uzupełniają dając przepyszną i sycącą przekąskę.Myślę,że są warte swojej ceny ;)
Ocena:6+/6

gdzie kupiłam:E.Leclerc
cena:11.89zł

13 komentarzy:

  1. Pamiętam, jak mi je polecałaś :D Widziałam je wielokrotnie, ale jakoś nigdy nie przepadałam za ocukrzonymi orzechami. Ale teraz narobiłaś mi ochoty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj,a nóż ci przypadną do gustu ;)

      Usuń
  2. Fajne te migdały chociaż ja osobiście wole takie bez dodatków, ale te to takie urozmaicenie ;) I fajnie, że przywołały Ci na myśl smak dzieciństwa bo wtedy taki produkt smakuje jeszcze lepiej :)

    Miłego dnia, dużo dużo słońca, uśmiechu i wymarzonych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak gdzieś je zobaczę to na pewno kupię, będę się rozglądać :) Kaszka cynamonowa to nie jest smak mojego dzieciństwa, ale brzmi super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim smakiem dzieciństwa właśnie jest! :D

      Usuń
  4. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow już czujemy ten obłęd smaku <3 To są nasze klimaty :D Szkoda, że tego sklepu obok siebie nie mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :c Ale jak będziecie miały gdzies okazje to kupujcie śmiało! :D

      Usuń
  6. Jadłam z tej firmy smak z cynamonem i chili, a tego jeszcze nie, ale bardzo chętnie się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)