środa, 14 czerwca 2017

Clif bar Chocolate Almond Fudge

Cześć!
Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję kolejnego Clif bara,tym razem czekolada-migdał.
Czy ten wariant będzie równie pyszny jak Blueberry Crisp czy obrzydliwy jak Coconut Choc Chip? 
 Ten wariant jest dużo ciemniejszy od jagodowego i kokosowego.Pachnie bardzo ,,murzynkowo,, (lub brownie,jak kto woli ;)),widać też na nim duże kawałki orzechów.
O dziwo,jest też twardy.I to dużo twardszy niż Blueberry Crisp :o
 Wzięłam gryza i poczułam,że jest również bardziej proszkowy od poprzedników .Mocno orzechowy,lekko kakaowy...ale to kakao jest takie rozmyte,niewyraźne w całości.
Migdały,które znalazły się w batonie,były chrupiące i dodawały reszcie ciekawej tekstury.
Cały baton okazał się mięsisty i bardzo sycący,ale oprócz ciekawej konsystencji niczym mnie nie powalił.Miał mało smaku ,podobnie jak wersja kokosowa.Dużo lepiej kupić smaczny Blueberry Crisp.
Ale że  Chocolate Almond Fudge był pomiędzy nimi,dam mu średnią ocenę:
Ocena:3+/6

13 komentarzy:

  1. Ojej, a oczekiwałabym czekoladowej, kakaowej eksplozji niczym we wspomnianym murzynku. Coś słabo wypadają te Clif Bary - aż dziw, skąd taka popularność :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz,Chyab ja tez jej nie tozumiem....został jeszcze masloorzechowy,który jak pamietam z Londynu pokochałam....ale jak spróbuje to zobaczę czy mi sie gusta nie zmieniły :p

      Usuń
  2. Czekolada i migdał... cudowne połączenie. Murzynkowy zapach? Zapach z dzieciństwa - moja mama często piekła murzynka, tylko za nim nie przepadałam... ale to nic - i tak kojarzy mi się z dzieciństwem ;)
    Proszkowość? Mi to nie przeszkadza :) Mocno orzechowy? Jak najbardziej... tylko szkoda, że mało kakaowy i szkoda, że mało wyrazisty.... taki bez szału ale za to popularny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie by mógł przypasc do gustu ,ale nie dam sobie ręki uciąć.Chyba jednak nie rozumiem och fenomenu...

      Usuń
  3. To połączenie smaków wydawałoby się miazgą a tutaj średnio wyszło :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W innych rzeczach to połączenie sie sprawdza,tutaj...musiałabym byc bardzi głodna :p

      Usuń
  4. Czuję, że ta konsystencja przypadła by mi do gustu, ale o całości bez spróbowania trudno się wypowiadać - może ja odnalazlabym w nim więcej smaku ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jaka by była twoja opinia ;)

      Usuń
  5. Czekolada i migdał brzmi bardzo zachęcająco, szkoda, że jednak wyszło tak średnio. Ja planuję dzisiaj robić zakupy w internecie i dodałam do koszyka jeden ze smaków, jedyny jaki był dostępny, ale u Ciebie jeszcze go nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go, ale jeszcze nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa czy tobie przypadnie do gustu ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)