poniedziałek, 12 czerwca 2017

Clif bar -Blueberry Crisp

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was recenzję kolejnego Clif bara kupionego w Wiedniu.Czy ten wariant był równie bezsmakowy i twardy jak Coconut choc chip?
 Zacznijmy od ładnego opakowania w pastelowoniebieskich odcieniach.
Zawsze podobała mi się szata graficzna Cfil barów,tak też jest i tym razem.
 Po otworzeniu pachniał wyraźnie słodko-kwaśnie jagodowo,był to śliczny zapach ;)
W samym produkcie widać fioletowe kuleczki jagód a także różne orzechy.
Nie czekając,wbiłam zęby w bryłkę :)
W konsystencji Blueberry Crisp okazał się tak samo twardy i ,,żujny,, jak Coconut Choc Chip,różnił się on jednak poziomem chrupkości-tutaj wszystko grało idealnie,bardzo chrupiący.
W smaku okazał się lekko proszkowy i słodki,ale nie przesłodzony.Ta słodycz była bardzo dobrze wyśrodkowana,bo dało się ją czuć,ale nie przeważała.
 Fajnie komponują się też w nim lekko chrupiące,ale nadal maślane orzechy.
Całość uzupełniają kwaśne jagody,które czuć co kilka chwil,

Clif bar Blueberry Crisp jest leciutko słodki,kwaskowaty,chrupiący i mięsisty....czego chcieć więcej?
Ten wariant smakowy mogę Wam z przyjemnością polecić(w przeciwieństwie do Coconut Choc Chip)
Ocena:5+/6

14 komentarzy:

  1. Czuję, że by mnie zachwycił - twardość, żujna konsystencja, proszkowatość i lekka słodkość to coś co lubię w tego typu produktach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze na pewno trafiłby w twój gust ;)

      Usuń
  2. No dobra, czyli trzeba tą wersję sobie zapisać aby się nie pomylić przy zakupie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Serio? ;o Szkoda,ale każdy lubi co innego

      Usuń
    2. Tak, była recenzja ;)Komentowałaś :D

      Usuń
  4. Gdyby nie ten syrop cukru inwertowanego, to już dawno wylądowałby w moich łapkach :D Słodko-kwaśne połączenia uwielbiam, a konsystencja Clif Bara wydaje się taka treściwa (właśnie przez tę mięsistość).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo treściwa i sycąca ;) Raz na jakiś czas można,szczególne w porze okolotreningowej :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. No,nie można od razu skreślać Clif barów ;)

      Usuń
  6. Bardzo chciałabym spróbować Clif barów, a zwłaszcza tego z masłem orzechowym, ale zawsze jak wchodzę na stronę \ internetową, gdzie robię zakupu, to nie ma go w magazynie :P Teraz do masła orzechowego dojdzie też ten wariant, o mnie zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile błędów narobiłam, matko xD
      *zakupy
      *bo

      Usuń
    2. Chyba kiedyś na evergreenoe widziałam,ewentualnie na iHerb.Ale życzę ci żebyś w końcu je dorwała ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)