poniedziałek, 22 maja 2017

Ulubieńcy maja 2017



No dobra,powiem Wam ,bo to już najwyższa pora...

Nie będę trzymać w niepewności i od razu powiem,że jutro szykuje mi się kolejna wycieczka...tak,kolejna!Szkolna!
Do Włoch!Wenecja,Florencja,Asyż,Rzym,Watykan i Mirabilandia...był ktoś? ;) Ja jeszcze we Włoszech nigdy! :D Bardzo się cieszę i po powrocie obiecuję zdać relacje ;)
Przez ten czas,czyli w tym i następnym tygodniu,posty będą normalnie ;) Także spokojnie :D

A dzisiaj zapraszam Was na ulubieńców maja!Wiem,że trochę wcześnie,ale ja wracam dopiero 30 maja  ;)

Znalezione obrazy dla zapytania rzym

Jedzenie

Zdecydowanie jeden z majowych ulubieńców ;)
 McFlurry Oreo
które miałam okazję spróbować w Wiedniu-czemu u nas ich nie ma?Są pyszne ! <33
 Pottyos orzech laskowy
zaskoczył mnie swoją ,,montewością,, ;)
 Lava cake w Pizza hut
zawsze chciałam spróbować ciastka lava cake i ostatnio miałam okazję ;) Pyszne :D
 Daktyle Medjool
tak jak w tamtym miesiącu,bo mi się jeszcze nie przejadły ;) Kocham :D
Wydarzenia
Na pewno do nich mogę zaliczyć moją cudowną wycieczkę do Wiednia,Bratysławy i Budapesztu.Naprawdę spełniłam swoje marzenie jadąc do majestatycznego Wiednia <3

Oraz festiwal kolorów Holi,który odbył się u nas w Lublinie w ten weekend.Poszłam z przyjaciółką i się naprawdę świetnie bawiłyśmy,a proszek zszedł z ubrań,włosów i skóry ;)







Muzyka
Kristian Kostov-,,beautiful mess,,
W tym miesiącu musicie posłuchać mojego faworyta tegorocznej Eurowizji.Naprawdę się nie spodziewałam!
,,Chłopaczek ma tylko fajną fryzurkę i tyle,,-pomyślałam na początku
Ale za tą fryzurką i ładną buźką kryje się niesamowity ,mocny głos <333
Naprawdę,zakochałam się chyba XD

Podsyłam Wam też  filimik z występu na żywo z finału Eurowizji :D Zróbcie to dla mnie i posłuchajcie ;)


Elena-O mamma mia!He is italiano!
Tak apropos mojego nowego celu podróży...ponoć Włosi lubią blondynki XD
Francesco Gabbani-Occidentali's Karma
też piosenka z Eurowizji i mi się strasznie spodobała :D Nie rozumiem co śpiewa,cos o medytacji i Buddzie,ale jest taka wesoła i wpada w ucho :D
Blanche -City Lights
dziewczyna z Belgii z Eurowizji też ma taki niesamowity głos <33 Właśnie za to lubię Eurowizję,że co roku znajduję jakieś świetne piosenki ,których słucham przez kolejny rok i dłużej :D

Memy
Tak na sam koniec fajne memy ostatniego miesiąca :D







A Wy co możecie zaliczyć do swoich majowych ulubieńców?

13 komentarzy:

  1. Widzę, że maj był dla Ciebie bardzo udany i mam nadzieję, że taka sama będzie najbliższa wycieczka - baw się dobrze :)
    Jogurt Skyr często patrzy się na mnie przy okazji wizyt w Biedronce, ale jeszcze jakoś go nie kupiłam :D Daktyle Medjool także uwielbiam, zwłaszcza z tahini lub masłem orzechowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daktyle świeże z tahini i masłem orzechowym to najlepszy deser! :D
      I dziękuje bardzo ;) Spójrz na tego Skyra fioletowego

      Usuń
  2. Nie słuchałam zbyt wielu piosenek z tegorocznej Eurowizji, więc dzięki - na razie słucham Kostova, bo idealnie wpisuje się w mój ostatni nastrój (jak ma człowiek doła, to fajnie jest się jeszcze bardziej dobić xD).
    I zazdroooooszczę Włoch! Baw się dobrze, kochana. I z tymi blondynkami to prawda - uważaj, ślicznoto :D Już się nie mogę doczekać wpisu i haulu :D

    A ja w tym miesiącu zakochałam się w proteinowych batonach z Biedry (Vanilla Crisp <3) i nakd cocoa delight :D Więcej ulubieńców chyba nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha,dziękuje :D
      Ale przecież ta piosenka nie jest smutna,jest ładna!!! ;)
      Będzie relacja i jak coś kupie to haul ;) (mam nadzieje ze coś kupie ;))
      Proteinowe batony z Biedry?Musze ogarnąć ;)

      Usuń
  3. Cudowny miesiąc pełen wrażeń, nowych doświadczeń, cudownych wspomnień... takich na całe życie i szykują się kolejne ;) Bardzo się cieszę, że tak fajnie wszystko Ci się układa - nie możesz narzekać na nudę ;) Baw się dobrze we Włoszech - korzystaj, uśmiechaj się jak najwięcej, zwiedzaj, podziwiaj i zapamiętuj :) Oby to był kolejny niezapomniany wyjazd... trzymaj się blond aniołeczku ♥ :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością wycieczka do Włoch będzie moim majowym ulubieńcem;D a co do piosenek z Eurowizji, to jak dla mnie moim ubóstwianym występem jest występ Belgii<3 ale Kristian Kostov też jest prześwietny:D chłopak nie tylko dobrze wygląda XD ale ma i super głos:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyno szalejesz z tymi wycieczkami :D Jesteś ewidentnie do nich stworzona :D Bezpiecznej podróży :*

    Przypominamy, że u nas na blogu do jutra trwa konkurs :) Wystarczy podesłać zdjęcie dania/deseru, który świetnie smakowałby z waflami Siejeje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiecie ,nie uwierzyłabym rok temu ze tyle wspaniałości mnie spotka! :D

      Wiem o konkursie,jednak nie miałam ostatnio w ogóle czasu na gotowanie czy pieczenie :c

      Usuń
  6. Życzę udanej wycieczki podróżniczko!! :D Zazdroszczę tych wszystkich wyjazdów, uwielbiam podróżować :) Byłam we Włoszech dwa razy, a z tych miast, które wypisałaś, byłam w Wenecji- coś pięknego!
    A co do ulubieńców, to z niektórymi się zgodzę, ale nie będę nic zdradzać, bo pojawią się u mnie pod koniec maja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah, czyli Eurowizja wpełzła nie tylko na mojego bloga :P
    Za rok znów skonsultujemy wyniki.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)