poniedziałek, 15 maja 2017

Skyr-jogurt typu islandzkiego malina-żurawina

Cześć!
Jak tam u Was?Mam nadzieję,że wszystko dobrze ;)
Przede mną ciężki tydzień szkolny,naprawdę!A coraz bliżej koniec roku szkolnego...trzeba się postarać ;)


A sobotnia Eurowizja to była jakaś masakra!Dla mnie ten Portugalczyk w ogóle nie śpiewał XD.Ja zdecydowanie kibicowałam Bułgarii i Holandii ;)

Mam dzisiaj dla Was recenzję drugiego wariantu islandzkiego Skyra.JAk pamiętacie jagoda-czarny bez była dla mnie strzałem w 10!Czy tutaj też tak będzie?
 Jak mam być szczera,to nakręciłam się na ten wariant,bowiem kocham maliny,a fioletowa wersja mnie urzekła.
Otworzyłam opakowanie i poczułam kwaskowaty,owocowy zapach,który na pewno jest spowodowany obecnością malin.
 Jogurt naturalny ,znajdujący się na górze,jest gęsty,ale wcale nie tłusty.Jak mam być szczera,to nie widziałam tu żadnej różnicy między nim a Piątnicą.Smaczny,niekwaśny(co jest zdecydowanie jego plusem ;) )
 W ,,musie,, na dole wyraźnie widać nasionka.Sam w sobie wsad jest słodko-kwaśny,z przewagą niestety słodkiego.Po wymieszaniu całość jest dobra,ale jednak dla mnie za  bardzo słodka.
 Nie czułam też malin-bardziej tę słodzoną żurawinę.Uważam to za wadę tego jogurtu,bo powinni naprawdę malin nie żałować ;)
Poprzednia wersja była zdecydowanie smaczniejsza.Do tej już raczej nie wrócę,ale nie wykluczone,że kupię jagodę z czarnym bzem.
 Ocena:4-/6
gdzie kupiłam:Biedronka
cena:coś koło 2 zł

14 komentarzy:

  1. Powodzenia w szkole - trzymam kciuki :)
    Co do Eurowizji to jakoś specjalnie się tym nie interesowałam. Tak na prawdę to obojętne mi kto wygrał, które miejsce zajął itp. ale spotkałam się ze stwierdzeniem, że Portugalczyk miauczał jak kot ;P

    Jogurcik... kojarzy mi się lodami ;P Nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja rozumiem,może tylko ja sie tym tak emocjonuje XD

      Usuń
  2. Dla mnie też pewnie byłby za słodki, ale ta biała część wygląda i brzmi zachęcająco - na pewno bym tego nie wymieszała :D
    Powodzenia w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eurowizji nie oglądałam i w ogóle jej nie śledziłam, ale kiedyś strasznie ją przeżywałam :D Jogurt nie dla mnie ze względu na ten wsad owocowy, ale sam w sobie wygląda na kremowy i rozpływający się w ustach <3

    Trzymam kciuki i powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D
      Ja od kilku lat śledzę Eurowzije,co roku znajduje sobie jakieś super piosenki ktore śpiewać przez następny rok :D

      Usuń
  4. Ja nigdy nie mieszam tak całkowicie, ale i tak całość i dla mnie za słodka była. Osobiście żałuję, że maliny dominują nad żurawiną, ale strasznie się cieszę, że te jogurty się pojawiły, bo są dość... niecodzienne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla mnie tej maliny mało było,ale rozumiem twój gust smakowy i mieszaniowy ;)
      Ale zgodzę sie ze za słodki :p

      Usuń
    2. Znaczy... to właśnie były maliny, albo taka "słodzona żurawina"... "słodkie czerwone owoce" - tak ujęłabym to, gdyby to była nuta w czekoladzie. Pewnie też przez ilość pesteczek, takie poczucie. A ja wolałabym taką kwaskawą żurawinę.

      Usuń
  5. Nie jadłyśmy tej wersji ale jak jeszcze spotkami to może z ciekawości kupimy :)

    Nam piosenka Portugalii też w ogóle się nie podobała i do dzisiaj nie rozumiemy jej fenomenu... No dobra, wiemy, że zawsze się znajdą fani tego typu muzyki ale żeby wygrać? Nam się Mołdawia podobała xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie on miauczał i to ze jest chory nie tłumaczy go ,ze ma wygrać XD Ja Bułgaria całym sercem,ten Kristian wyglądał trochę jak piosenkach K-popowy,teoche jak J Dąbrowski i trochę jak Artur Sikorski-mój nowy crush ;D

      Usuń
    2. Haha też go skojarzyłaś z kpopem? Myślałyśmy, że to tylko nasze zboczenie :D NAjbardziej nam przypominał chińskiego piosenkarza Lu Han'a :D

      Usuń
  6. Może kiedyś się na niego skuszę ;) A zdanie do Eurowizji podzielam. Dla mnie ta piosenka była tak BEZNADZIEJNA, że śmiałam się z tego gościa :P Mnie oczarowała Belgia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,miauczał niesamowicie i takie dziwne miny robił jak na haju....Belgia tez była super,miała ta dziewczyna taki niski głos,ale ładny..
      Jka mówiłam wyżej,znalazłam sobie nowego crusha z Bułgarii,wiec można sie domyślić ,ze wolałam Krisa ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)