piątek, 19 maja 2017

Magnesy z różnych podróży na mojej lodówce :D

Cześć!
Dzisiaj trochę inny post,bardziej podróżowy niź jedzeniowy.

Postanowiłam pokazać Wam naszą pokaźną kolekcję pamiątkowych magnesów,które moja mama zbiera od dawna ;) Przy okazji postaram Wam się ciut o nich opowiedzieć ;)

To magnesy z miejsc w których byłam ja,moja mama lub ktoś z naszej rodziny i bliskich znajomych.

Od góry widzicie magnesy z Chorwacji-Podgory,gdzie dwa razy mieszkałyśmy i z Dubrovnika.A na dole magnes z Panamy od znajomych :)
 Tutaj 2 magnesy z wycieczki mojej mamy na Ukrainę-jeden widać,że Kijów a drugi...sama nie wiem,nie znam cyrylicy ;)
 Tutaj od góry ruchomy magnes z jakiegoś miasta na Krymie,na dole z Salonik a najniżej z tamtorocznej wycieczki do Pragi.Po prawej natomiast z miasteczka Sutomore w Czarnogórze ,a pod nim z Grecji,
 Tutaj od lewej i góry 3 magnesy z Ukrainy,a po prawej jak widać Zakopane,Drezno(z mojej wycieczki z tamtego roku) i kolejny z Grecji XD
 Tutaj od góry Białowieża(byłam w 5.klasie podstawówki XD) pod nią chorwacka Korcula,Bośniackie Medżugorie,obok niego Albania z Tirany oraz bułgarski Słoneczny Brzeg,pod nim Lanzarote,gdzie był w tamtym roku mój tata  i obok na samym dole po prawej bośniacki Mostar ;)
 Tutaj widzicie drewniany magnes z mojej wycieczki do Londynu z 2 lat wstecz,pod nim Cypr naszych znajomych,obok węgierska miejscowość Bogacs,a pod nią ogólnie cała Chorwacja.
 Tutaj widzicie kilka magnesów z Ukrainy,ten po środku z wiatrakiem to z Nessebaru w Bułgarii,obok greckie Chalkidiki,a pod nim węgierski Eger.
 Tutaj mamy do czynienia magnesem z Odessy(to wszystko z podróży mojej mamy na Ukrainę dobre kilka lat temu ;)) oraz śliczny magnes od Kazuyi z Japonii,z jego miejscowości Schizuki :D
 Tutaj są 2 magnesy z ostatniej wyprawy-Wiedeń i Budapeszt.
Chociaż powiem Wam,że w Wiedniu magnesy były bardzo,bardzo drogie.Te ładnijesze kosztowały po 13 euro,a takie bez szału minimalnie 5 :O
 Kolejny magnes z Nesebaru(kupowaliśmy poprostu co roku :P)
 Tutaj na górze magnes z Krymu,a na dole z Bratysławy :D
 Ten taki mały z Krynicy jak byłam mała...
 2 z tego roku-Barcelona i Ateny :D
 Norymbergia i Szwecja,gdzie byłam na koloniach 3 lata temu :D
 Oslo od naszych znajomych,a pod nim kolejny z Barcelony(bo nie umiałyśmy się zdecydować ;P)
 Tutaj Solina,cały Krym  oraz na dole Karyatides w Atenach :)
 Oraz na specjalne miejsce i oddzielne zdjęcie zasługiwać śliczny magnes z samego serca Austalii,czyli Sydney od Oli <33 Cieszę się z niego tak samo jak z tego z Japonii i mam nadzieję,że kiedyś spełnię swoje marzenie i sama polecę do Australii<33(mam chytry plan się wpakować Oli do walizki na lotnistku i z nią polecieć,ale ciiii ;D) Jeszcze raz Olu dziękuję!
Na chwilę obecną na naszej lodówce widnieją  54 różne magnesy z różnych zakątków świata,mam do nich ogromny sentyment :) 
A Wy zbieracie coś?Magnesy,a może znaczki,pocztówki,dzwoneczki?

20 komentarzy:

  1. Twoja kolekcja jest przepiękna i pokaźna :) Na prawdę przepiękny zbiór :) Masz bardzo fajne i przyjemne hobby - podoba mi się ;) Wszystkie magnesy prezentują się okazale i są cudowną pamiątką ;) Ciekawy jest magnes w kształcie krzesła - taki niespotykany... ale wszystkie są śliczne i jest w nich historia :) Bardzo mi się podoba Twoja kolekcja :)

    Ja zbieram pocztówki i widokówki a moja mama kiedyś zbierała znaczki, ale niestety te klasery gdzieś zniknęły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez klasery gdzies zniknęły,a miałam ich ze trzy XD

      Usuń
    2. Szkoda :(
      Wasza lodówka musi być sporych rozmiarów a co jeśli miejsca na niej zabraknie? :D Wiem też co w przyszłości wyślę Ci w prezencie (jeśli jakiś ładny manges znajdę ♥) :)

      Usuń
  2. Twoja lodówka musi wyglądać super :))
    Mojej obecnie nic nie zdobi (jest srebrna podoba mi się taka jaka jest :D) - czasem tylko przyczepię na chwilę te figurki co dają w Lidlu, ale wiszą tam kilka minut dopóki nie odpadną. Ale był taki czas, że w dzieciństwie lodówka w domu była cała obklejona magnesami z Danonków :D)
    Obecnie chyba nic nie zbieram.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) Srebra lodówka tez sama w sobie jest super,na takiej pewnie tez bym nic nie miała ;)

      Usuń
  3. Kolejca bardzo duża i pokaźna, ale to super, bo warto i fajnie coś kolekcjonować lub zbierać:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć, choć, mam dużą walizkę, to pół blogosfery zabiorę <3 Centrum Sydney znam już jak własną kieszeń, to Was oprowadzę :D Cieszę się, że mogłam sprawić Ci przyjemność tym magnesem, a kolekcja - cóż - imponująca! Moja siostra także zbiera magnesy - sama je kupuje podczas egzotycznych podróży (a ma ich sporo na swoim koncie) i tych wcześniejszych - europejskich. Ja zbieram pocztówki (od Ciebie też dostałam :*) - dostaję je od znajomych, rodziny i sama kupuję :) Wiszą na tablicy korkowej. Najbardziej egzotyczne to kraje azjatyckie - Tajwan, Wietnam, Tajlandia, a teraz dojdzie z Vanuatu (Oceania) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne pocztowki!Z Włoch masz?Zawsze mogę ci przywieźć za tydzień ;)

      Usuń
    2. Przywieź, przywieź! Moja siostra była we Włoszech i chyba mam gdzieś z Sycylii pocztówkę, ale nie jestem pewna (mam je w Lublinie, a jestem w Wawie)

      Usuń
    3. Oki,to ogarnę jak będę miała okazje ;)

      Usuń
  5. Niezła kolekcja :D Nasz kolega też zbiera magnesy na lodówkę z przeróżnych miejsc :) Też ma ich sporo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O co chodzi z tymi magnesami? To znaczy... czemu akurat one? Co najmniej dwoje moich znajomych też przywozi je z podróży po świecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiątki,takie jak znaczki czy dzwonki czy pocztówki-a lodówka jest duża i zawsze może sie dużo zmieścić ;)

      Usuń
  7. Ooo, kawał świata masz na lodówce! Ja też mam sporo magnesów z różnych miejsc, moja mama kupuje, ale chyba jednak nie ze wszystkich miejsc, w których byliśmy. Ja za to mam zwyczaj kupowania pocztówek i bransoletek (takim gdzie jest nazwa kraju czy danego miejsca) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio bransoletki silikonki :D

      Usuń
  8. Nie kupuję wszędzie, ale jak zobaczę jakiś ciekawy magnes na wyjeździe to sobie kupuję. Mój ulubiony to taki z planem moskiewskiego metra w którym się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planem merta?Moskiewskiego?Super sprawa ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)