piątek, 5 maja 2017

Foods by Ann-Energy Bar maca &kakao

Cześć!

Cieszę się,że dzisiaj mogę Wam zaprezentować kolejny,ostatni już wariant Energy Barów od Ani Lewandowskiej.Na stronie można jeszcze kupić ,,pocket bary,,które postanowiłam wziąć ze sobą na tygodniowy wyjazd.Obecnie na nim przebywam,a wrażenia po opiszę w kolejnym poście ,,z księżniczki w turystkę.. :)
 Z ciekawością otworzyłam czarne opakowanie i zobaczyłam w nim ciemny,rudy baton.Pachniał on wyraźnie słodko daktylami i razowym chlebkiem z miodem.
W konsystencji,jak się pewnie już domyślacie,było  on twardy i do dłuższego żucia.
 O dziwo okazał się...soczysty,co w poprzednich smakach się nie zdażyło.
Po chwili poczułam jego słodkość i kokosową-tłustość.
Pod zębami zachrupały mi orzechy,które dodały fajnej tekstury batona.
 O dziwo,nie poczułam ani kakaa ani macy....ale baton sam w sobie okazał się bardzo smaczny,jak taki typowy ,,raw bar,,.Jak ja się cieszyłam,że jagód goji również tu nie było!
Przypominał mi on trochę kokosowy ,,Dobra Kaloria,,,ale ten jest bardziej treściwy i kokosowy.
 Podsumuję go tak,że jest bardzo smaczny.Cena jak za większość Raw Batonów s sklepach ze zdrową żywnością,więc nie będę tu go ochrzaniać za cenę.Dobry i z chęcią postawię mu taką ocenę:
Ocena:5+/6
gdzie kupiłam:na stronie Ani Lewnadowskiej
cena:5.99zł

12 komentarzy:

  1. Tak na dobrą sprawę to nic dziwnego, ze nie poczułaś kakao - 2% to tyle co nic :P Cieszę się, że baton Ci posmakował - najprawdopodobniej ja nie byłabym z niego zadowolona ;P Jak baton z kakao to tego kakao jednak musi być więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,masz racje-najlepszy kakaowy baton dla mnie to Raw Energy :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię kokosowego batona DK, więc ten chyba też by mi smakował, skoro go przypomina. Wszystko na to wskazuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kokosowa dobra kaloria mi smakuje, może nie najbardziej ze wszystkich wariantów, ale jest oki. Więc chętnie bym spróbowała tego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego też byśmy chętnie zjadły :) Na pewno by nam smakował :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Za mało ma kakao, żeby je było czuć, ale super, że kokos jest dobrej jakości i dodaje walorów smakowych :D Choć kupiłaś stricte kakaowy, a nie kokosowy baton :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje!Kakao było tutaj symboliczne ,tak w składzie zeby ske nie czepiać XD

      Usuń
  6. Ten smakował mi najbardziej ze wszystkich i MOŻE się jeszcze skuszę :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)