poniedziałek, 1 maja 2017

Foods by Ann-Energy Bar dynia&matcha

Cześć!

Na dzisiejszy dzień zaplanowałam z wyprzedzeniem nową recenzję,Gdy ja jestem na wyjeździe,wy nadal możecie poczytać moje nowe recenzje :)

A dzisiaj mam dla Was pierwszy wariant batonów energetycznych od Ani Lewandowskiej.Kupiłam go na swojej siłowni i jestem ciekawa jak mi się sprawdzi.
 Po wyjęciu z  czarnego opakowania ujrzałam zielonkawy prostokąt.Wyraźnie wybijały się  w nim pokruszone składniki.
W konsystencji to jest całkiem ciężki i zbity bloczek.
 Pachniał on wyraźnie figowo i pestkowo.Ten drugi zapach z pewnością przyporządkowałabym prażonym pestkom dyni.
Wzięłam kęs i poczułam,że struktura batona jest sucha,zwarta i wyraźnie ,,do długiego gryzienia,,.
Pod zębami chrzęszczały mi składniki,które na początku wydawały się minimalnie słodkie...
 Najbardziej czułam tu figi-żadnych orzechów,pestek czy wiórków.Figi.Po jakimś czasie zarejestrowałam też strukturę wiórków kokosa,a także minimalną maślanowość nerkowców,która bardzo dobrze współgrała z figami.
 Po połknięciu kęsa baton wydaje się słodszy.Ale tak przy kubkach smakowych to...bez szału(nie urywa czterech liter ;P)
Uważam ,że jego cena nie jest adekwatna do smaku.Ma siłowni kupiłam go za 8zł,a na stronie Ani Lewandowskiej kosztuje 5.99.I tak dużo.
Ocena:4-/6
gdzie kupiłam: na swojej siłowni,ale można go kupić na stronie Ani Lewandowskiej
cena:na siłce 8 zł,na stronie 5.99zł

17 komentarzy:

  1. Rzeczywiście drogi ten baton. Wydaje mi się, ze w tym przypadku płaci sie głównie za nazwisko ;/

    PS Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smacznie, nie wiem jak ja bym go odebrała, ale figi lubię. Całościowo mnie jednak specjalnie nie zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za figami,może to tez to spowodowało...

      Usuń
  3. Myślałam, że bardziej będzie czuć kokosa. Ale i tak plusem jest dość duża obecność fig - wolę je bardziej niż daktyle :) Choć sama chyba bym go nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam na odwrót!Kocham daktyle,za figami nie przepadam :p

      Usuń
  4. Mogę się domyślić jego smaku, bo próbowałam innego wariantu tych batonów i mi nie smakował, taki trochę mdły i bez smaku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Którego? :) W tym tygodniu bedą 2 pozostałe xd

      Usuń
    2. Nie dotarło chyba do mnie to co napisałaś haha, bo próbowałam właśnie tego z dynią i matchą XD

      Usuń
    3. Napisałaś ,,innego wariantu tych batonów,,,wiec mysalalm ze któryś inny smak ;)

      Usuń
    4. Rozumiem, to ja się pomyliłam :)

      Usuń
  5. Dla mnie był fujka :P Żałowałam tych 7 zł...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiamy kiedy pesteczki fig tak fajnie chrupią :D Czujemy, że zasmakował by nam :) Jakbyśmy miały go pod ręką do w końcu na pewno byśmy go kupiły z ciekawości pomimo ceny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez kupiłam z ciekowosci,wcale wam sie nie dziwie ;) Jednak figi to nie sa moje ulubione bakalie xd

      Usuń
  7. Spróbowałabym, bo ostatnio mam chcicę na herbaciane smaki, ale nie w tej cenie.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)