środa, 17 maja 2017

Eat Natural-toased musli buckwheat

Na recenzję produktu przywiezionego z wycieczki nie musieliście długo czekać ;) 
Bardzo byłam ciekawa tego kaszo-gryczanego-musli ;)
Oto i ono ;)
 Zacznijmy od prostego ,zdrowego składu ,który zawiera cukier tylko w ryżu preparowanym (dla jednych  to już dużo,dla drugich nie ;))ja uważam,że jeszcze źle nie jest XD
 Otworzyłam opakowanie,a moim oczom ukazała się mieszanka pełna rodzynek i nasion.Pachniała ona wyraźnie suchym zbożem,jakby preparowanym ryżem..jest to taki zapach nieutralny,na pewno nie śmierdzący ;)
 Pierwsze co nasunęło mi się na myśl po spróbowaniu,to chrupiąca kasza gryczana.
Rodzynki okazały się mało słodkie,co mnie trochę zawiodło.
Kokosowe chrupki(na początku myślałam,że to jabłko XD) wyraźnie tłuściutko-kokosowe,jednak nie nadrabiały za niedorobione rodzynki :p
 Samo w sobie musli było średnie...trochę chrupiące,lekko słodkie....a ja się chyba spodziewałam jakiejś  dobrej ,megachrupiącej granoli.
Z mlekiem było to lepsze,jednak nie na tyle,żebym się zachwyciła i oddałam temu swoje serce.
 Jako zwykłe,przeciętne musli nawet okej,ale...chyba już wolę zjeść swoją owsiankę :p
Ocena:3/6
gdzie kupiłam:Mr.Fruit w Budapeszcie
cena:coś koło 7 zł na nasze

12 komentarzy:

  1. Szkoda, że szału nie zrobiła choć z drugiej strony nie będziesz przynajmniej za nią tęsknić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym takie musli zjadła na sucho - wizualnie wygląda super, ale chyba także wolę swoje owsianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że wyszło tak jak wyszło. Przynajmniej wygląda smacznie ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowała mi taka chrupiąca kasza gryczana w batonikach Slim Snack od Bombusa :D Płatki gryczane też bardzo lubię i pomimo Twojego zawodu to myślę, że by mi całość smakowała - choć pewnie z mlekiem bym musiała szybko zjadać, bo takie ekspandowane zboża szybko chłoną wilgoć - a ja tego nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubisz?No,ja tam lubię ;) Ale myślę,że musli by ci smakowało ;DBędę pamiętać na przyszłość i jak gdzieś je zobaczę,to ci kupię <33

      Usuń
  5. Szkoda, że nie wypadło tak dobrze, ale to zawsze jakiś nowy smak, którego miałaś możliwość spróbować :) Ja nie wpadłabym na to żeby połączyć to z mlekiem, prędzej jadłabym samo prosto z opakowania lub posypała nim np ciasto czy owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że niewypał :( Wyglada super!

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)