poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Ulubieńcy marca 2017

Cześć!
Tak sobie pomyślałam,że może chcielibyście przeczytać o ulubieńcach marca?
Ja uwielbiam czytać takie posty :)


Muzyka 
Dużo jej nie będzie,ale..;)
1,Zayn,Taylor Swift-I don't wanna live forever
2.Katy Perry-Chained to the Rythm


Jedzenie 
1.Herbatki Yogi 
Mam póki co dwie,których recenzje pojawiły się niedawno-uwielbiam ;)

2.Chałwa lniana kokosowa
 Uwielbiam!Niedługo pojawi się recenzja kolejnej,fistaszkowej :D

2.Moja quinoa z soczewicą czerwoną i przyprawami
 To część mojego ostatniego obiadu-3 łyżki quinoi gotuję,w połowie gotowania dodaję 3 łyżki czerwonej soczewicy.Pod koniec dodaję pół łyżeczki kurkumy,pół łyżeczki wędzonej papryki słodkiej i jedna łyżeczka ,,przyprawy do dań wegetariańskich,,-pyszka! :D

4.Omlet budyniowy
 Ostatnio mój ulubiony rodzaj omleta <33 Niedługo pojawi się na blogu przepis :D
 4.Moje mrożone czekoladki
 Na które przepis był w poprzednim poście-zapraszam :D

6.Truskawki
 Czekam na nasze,polskie i świeże!Póki co jadłam takie tylko w Grecji ;)

7.Migdały 

Znalezione obrazy dla zapytania migdały
Ostatnio często u mnie goszczą ,podobnie jak...

8.Pistacje
Znalezione obrazy dla zapytania pistacje
Ale te niesolone z Lidla <33 Oczywiście nadal moimi ulubionymi orzechami są nerkowce,ale te dwa rodzaje gościły u mnie w marcu :) 

Wydarzenia i rzeczy
Mój wyjazd do Aten
To chyba oczywiste ;)

Moje ostatnie hybrydowe paznokcie
Tak,to moje takie bajery ;)

Filtr surykatka na Snapie
Świetny,uwielbiam :D

Memy




A Wy jakich macie marcowych ulubieńców?

17 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na ten post :) Dziękuję, że postanowiłaś go opublikować :)

    1. Piosenek nie słyszałam, ale aż troszkę dziwne, ze nie ma tutaj Alvaro :D
    Mi w marcu jakoś żadna nie wpadła mi w ucho ;/
    2. Chałwy lnianej nie jadłam, ale nie dziwię się, że kokosowa znalazła się w Twoich ulubieńcach. O ile dobrze pamiętam to lubisz kokos a ten dobrze komponuje się w przekąskach tego typu (np. w batoniku DK) :)
    3. Część Twojego obiadu wygląda bardzo smacznie - dziękuję za inspirację... z przyjemnością skorzystam :)
    4. i 5 Omlecik pierwsza klasa - jak ciasteczko.
    Czekoladki to majstersztyk :)
    6. Truskawki!!!!!! Już nie mogę doczekać się sezonu ;) Niestety na razie muszę obejść się smakiem :( Zjadłabym taką truskawkę... greckie truskawki są tak pyszne jak nasze polskie? ;)
    7 i 8 Migdały uwielbiam ale pistacji jeszcze nie jadłam... muszę to zmienić ;)
    Pazurki przepiękne - ślicznie zrobione. Cieszę się z Twojego wyjazdu do Aten i ze tak cudownie spędziłaś tam czas. Oby jak najwięcej tak cudownych chwil :) A surykatka to słodziak :D

    Moi ulubieńcy?
    Tak jak wspominałam wyżej z muzyki nic nie wpadło mi w ucho. Filmu ciekawego też nie widziałam, ale bardzo chciałabym obejrzeć Piękną i Bestię w wersji filmowej :)
    Z jedzonka na pewno Batony Warszawskie (a w szczególności kakao i pomarańcza), domowe masło orzechowe, tak jak u Ciebie migdały ale i też orzechy włoskie. Do ulubieńców mogę również zaliczyć lasagne selerową bez makaronu, kasza gryczana, gotowane buraczki (nadal pozostają na liście) i kakao :)Bardzo smakowało mi również brownie bananowe z jednego z przepisów, które znalazłam w internecie (mojej mamie również).
    W ostatnich słonecznych dniach marca ulubieńcami z pewnością będą spacery, rower ale i pierwsze żonkile z ogródka (obok tulipanów moje ulubione kwiaty) :) Na razie tylko tyle pamiętam ;)

    Życzę słonecznego tygodnia i dużo siły na ten i nadchodzący tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Zuza machnęłaś się z numerkami i dwa razy dałaś 4 ;)

      Usuń
    2. Oj tam,cyferki :p
      Ale spacery tez bym zaliczyla do ulubiencow,nie pomyslałam ;) Dzięki ze podzielilas sie swoimi ulubieńcami

      Usuń
    3. Przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  3. Najbardziej mi się podoba Twoje danie z quinoi oraz omlet budyniowy - wyglądają przepysznie :) Na truskawki i ja czekam, a na pistacje będę polować. Paznokcie wyszły świetnie i bardzo się cieszę, że Twój wyjazd do Aten się udał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na omlet w piątek przepis,w kolejny piątek kolejny przepis ;)

      Usuń
  4. O nieee, nie lubię tych dwóch piosenek :P Kokosowa i fistaszkowa chałwa to istne arcydzieła :D Fajna ta komosa z czerwoną soczewicą <3 A migdałami ostatnio też się zajadam. Pistacje uwielbiam, ale zdecydowanie za rzadko je kupuję.

    Moi ulubieńcy to zdecydowanie Lifebar kokosowy, L'oreo i Karmelovy, czekolady Torras - gorzka z truskawkami i biała z truskawkami, czekolada biała z pistacjami Surovital, pesto, Krem Warszawski i Raw Paleo Protein w wersji fistaszkowej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubisz? :o Szkoda XD
      Natomiast jak będę miała okazje to kupie te czekolady Torras,a krem warszawki w końcu kupiłam i dorwalam! :D

      Usuń
    2. O, gdzie jest w Lublinie? Ja kupowałam w Galerii Mokotów w Carrefourze, ale też w Złotych Tarasach w Carrefour widziałam :P A te czekolady kupowałam w Magicznym Ogrodzie i baaaardzo polecam :)

      Usuń
    3. A z muzyki męczę ostatnio "On my way" Tiesto, "Move your body" (Remix Alana Walkera), "Shed a light" Robina Schulza i "Shape of you" Eda <3

      Usuń
    4. Shape of you Eda było juz w styczniu,wiec trochę słabo jakbym i teraz go wzięła-chociaż słucham cały czas ;) Natomiast krem warszawski kupiłam w Magicznym Ogrodzie w Leclrecu za 14 zł :D

      Usuń
    5. A to tutaj 14,50-15 zł :D

      Usuń
  5. Herbatki Yogi są bardzo dobre :)
    Właśnie dzisiaj jadłyśmy tą chałwę i.... recenzja po świętach xD
    My też już się doczekać truskawek nie możemy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, na trampolinach robimy rozciąganie do tej pierwszej piosenki i zastanawiałam się właśnie nad tytułem :D Świetni ulubieńcy, z niecierpliwością czekam na przepis na budyniowego omleta! A co do Aten.. jadę! W czasie pobytu w Grecji skoczę tam w drodze powrotnej na trzy dni i już wiem gdzie iść i co robić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis na omleta będzie w piątek ;)
      Super ze jedziesz do Aten!W razie czego pytaj ,to zawsze ci pomogę jeszcze wiecej w planowaniu wycieczki lub doradzę co warto i gdzie ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)