piątek, 28 kwietnia 2017

Ulubieńcy kwietnia 2017

Kwiecień kończy się już naprawdę szybko.A pomyśleć że na początku tego miesiąca myślałam:,,och,ile mi jeszcze tego czasu zostało do wyjazdu,,,

Wyjazdu??Tak,kolejnego wyjazdu,bo oto właśnie jadę na cały,,majowy tydzień,, ;) Jutro zaczynam tę objazdówkę-Wiedeń,Budapeszt ,Bratysława.
Nawet nie wiecie jak marzyłam o Wiedniu! *.*
Jak wrócę za tydzień to zdam Wam relację :D

Ale tym razem posty będą się normalnie pojawiały,a w czasie wolnym będę starała się odpowiadać na komentarze! :) 

.Znalezione obrazy dla zapytania wiedeńZnalezione obrazy dla zapytania wiedeń

A tym czasem dzisiaj przygotowałam ulubieńców kwietnia :)

Jedzenie

Daktyle Medjool
słodkie,duże,soczyste...jak karmelowe cukierki!
Znalezione obrazy dla zapytania daktyle medjool

Serniczki z nerkowców od Jadłonomii
zrobiłam je sobie na świeta,niestety do zdjęć nie przetrwały.Powiem Wam tylko,że były pyszne i polecam,a do przepisu daję linka:tutaj

Tak samo pasztet z soczewicy ze śliwką również od Jadłonomii
Po raz kolejny daję link do przepisu tutaj.

Ciasto  Raffaello na krakersach budyniowe od moich wypieków 
Z czystym sercem polecam,idelane na świąteczny stół.A link do przepisu tutaj 

Owsianka 
Którą ostatnio jadłam i pojawiła się w oich ostatnich śniadaniach 
 Cocoa migdały w czekoladzie Vegemylk
Cóż mogę powiedzieć...zawojowały moje serce!

 Paczka od Ani Lewandowskiej,a konkretniej z jej strony :D

Książki.

Ostatnio przeczytałam w kwietniu 2 interesujące,które mogę Wam z całego serca polecić :)

Dan Brown-Zwodniczy punkt
Książkę tę pożyczyła mi i poleciła przyjaciółka(pozdrawiam Ninę :) i meega mi się spodobała,na pewno sięgnę po inne powieści tego autora.
Ta historia ma w sobie trochę kryminału...akcja zmienia się dynamicznie i ma niespodziewane zwroty.W dodatku rozdziałów jest dużo,ale są króciutkie,dzięki czemu możemy je czytać jak mały mało czasu.
Znalezione obrazy dla zapytania zwodniczy punkt
Aleksandra Chrobak-Beduinki na Instagramie
To opowieść o tym,jak żyje się w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.Autorka mieszkała tam i pracowała przez dłuższy czas,do tego studiowała iranistykę i religioznawstwo.W książce bardzo przybliża kulturę i mentalność tak ciekawej społeczności,jaką są Arabowie.Naprawdę polecam!
Znalezione obrazy dla zapytania beduinki na instagramie
Muzyka
W ostatnim czasie niewiele słuchałam muzyki,ale za to ciągle nuciłam piosenki mojej idolki z dzieciństwa-Becky G,Raczej niewielu z Was ją kojarzy,ale zapodam Wam 2 jej piosenki.
Todo Cambio
Koniecznie zobaczcie teledysk do tej pierwszej!Dla mnie jest świetny!!

daję Wam linka,bo na edytorze bloga nie mogę znaleźć piosenki :


Oraz druga,Mangu 
Do tej się świetnie ćwiczy ;) 




Memy
Musiałam je wstawić <33




 Ciekawostka
Na koniec mam jeszcze dla Was ciekawostkę miesiąca-czytając ,,Beduinki na Instagramie,, chciałam sobie wyobrazić stroje arabskie-i w Google /grafice znalazłam to,takie wyjaśnienie co jest czym i jak się nazywa.Teraz w końcu nie pomylę hidżabu z nikabem i burką :)

A Wy co możecie zaliczyć do swoich ulubieńców  kwietnia? :) 

13 komentarzy:

  1. Ciesze się na kolejny taki post. Twoje posty zawsze są ciekawe i czytam je z zainteresowaniem ;) Cieszę się z kolejnego Twojego wjazdu - nalezy Ci się taki odpoczynek. Wypoczywaj, zwiedzaj, odwiedzaj, próbuj... nabieraj sił i spędź miło czas :)

    Twoje jedzonko jak zwykle apetyczne :)
    Nie znam książek, które polecasz, ale za Brownem nie przepadam.
    Muzykę przesłucham :)
    Podoba mi się ta ciekawostka - nie wiedziałam :)

    Moi ulubieńcy?
    Niech pomyślę... Z jedzenia: baton Niko oraz Pakuri. Masło orzechowe, tahini, buraczki, orzechy włoskie, prażone pestki słonecznika, kasza gryczana i jaglana ;)
    Z książek: "Pax", "Wiersze Twardowskiego".
    Do tego jazda rowerem, spacery, wiosenny deszcz (uwielbiam zapach deszczu i ozonu po deszczu).
    I nic innego nie przychodzi mi do głowy :)

    Wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu - mam nadzieję, że się zregenerujesz, choć zmęczysz zapewne też ;)
    Co do ulubieńców, to większość Twoich i mi przypadło by do gustu (też lubię te daktyle, takie owsianki, migdały w czekoladzie i robiłam podobny pasztet na Święta ;))
    A co do moich ulubieńców to muszę pomyśleć i sama stworzyć taki wpis - póki co wiem, że był to baton Nakd, taki ziarnisty z Portugalii, masło orzechowe, maca i tahini, no i standardowo marchewki, mrożone warzywa, jabłka, orzechy, kasze i inne takie zdrowe rzeczy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z niezdrowych mikołaje z czekolady - w kwietniu jadłam chyba tego z Merci, Kinder oraz misie Lindt :D

      Usuń
    2. Super,czekam wiec na takich ulubiencow u ciebie!

      Usuń
  3. Przyjemnej i bezpiecznej podróży :D Ale Ty musisz kochać te wyjazdy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajni ulubieńcy! Nie wypiszę tutaj swoich, bo jutro dodam z nimi post na bloga :) A Tobie życzę udanego wyjazdu, odpoczywaj tam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na jutrzejszy post!

      Usuń
  5. Byłam we wszystkich tych miastach (choć w Bratysławie dawno temu), ale i tak zazdroszczę :) Oby rzeczywistość dorównała oczekiwaniom i by była tam ładna pogoda! No i nie zapomnij poszukać w sklepach ciekawych regionalnych produktów ;)

    Jakiś czas temu czytałam Beduinki na instagramie i również mi się bardzo spodobała ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio mam ogromną fazę na piosenki po hiszpańsku - całkiem, całkiem ta Becky :D Chętnie w wolnej chwili (kiedy ona nadejdzie? :<) przeczytam tę książkę o "Beduinkach" - chciałabym zrozumieć różne tamtejsze zwyczaje, które dla mnie są dość kontrowersyjne. A migdały vegemylk kusząąąąą.
    Moimi jedzeniowymi ulubieńcami miesiąca są batony Raw Paleo Protein od MaxSport - dość ubogo :P A z muzyki to zdecydowanie "Cold" Maroon5 <3

    Zazdro podróży <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoczko :D Życzę ci żebyś miała trochę tego wolnego czasu :D
      Nie ma czego zazdrościć,życzę ci żebyś tez mogła pojechac! :D

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)