piątek, 14 kwietnia 2017

Przepis na czekoladowy omlet budyniowy bez cukru i glutenu

Cześć!

A co my dzisiaj mamy,nie Wielki Piątek?
Już teraz życzę  Wam dużo szczęścia i zdrowia z okazji nadchodzących świąt Wielkanocnych..abyście spędzili ten czas szczęśliwie z najbliższymi <33

Znalezione obrazy dla zapytania wielkanoc


Tymczasem jestem pewna,że nie macie nic przeciwko nowemu przepisowi śniadaniowemu :D

Będzie to,nie ukrywam,jeden z moich najlepszych omletów-wyszedł ładny,idealnie okrągły i mimo małej ilości oleju na patelni przewrócił się bez problemu za pomocą tylko łopatki :D
Polecam Wam go wypróbować :D
 Składniki:
-2 białka jaj
-opakowanie czekoladowego budyniu bez cukru i glutenu 45g (ja użyłam tego na dole)
-2 łyżeczki cukru kokosowego(lub innego słodzidła)
-łyżeczka proszku do pieczenia
-większy chlust mleka roślinnego(u mnie owsiane)
-olej do smażenia
 Wykonanie:
Podobne jak ostatniego(klik) ,jednak trochę inne ;)

Białka ubijamy na sztywno.Do nic dosypujemy resztę składników i dokładnie jeszcze raz mieszamy mikserem.Na koniec dopiero dodajemy mleko,żeby rozrzedzić ciut konsystencję(myślę,że u mnie było to z 5-6 łyżek,ale lałam na oko)
Potem dość rzadką masę wylewamy na patelnię z rozgrzanym olejem.
Smażymy pod przykryciem na małym ogniu aż pojawi się dużo bąbelków(tak jak u mnie na zdjęciu na dole).Potem przewracamy i dopiekamy omleta jeszcze przez chwilę.
Podajemy z ulubionymi dodatkami-u mnie był to świeży ananas :D




 Zobaczcie jaki świetny,kakaowy grubasek! :D
Napiszcie mi jak wypróbujecie :D

14 komentarzy:

  1. Kolejne cudo Ci wyszło - wygląda świetnie i z wierzchu i w przekroju, i tak czekoladowo :)
    Dziękuję za życzenia i Tobie także życzę udanych i radosnych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia. Ja również życze Tobie spokojnych, radosnych Świąt pełnych ciepła, miłości i pokoju ;)

    Omlet wygląda jak ciacho :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnych Świąt! :*

    Ale puchaty omlet! I widać, że meeeega czekoladowy :D

    Ej, ale to lekka ściema z tym budyniem bez glutenu, bo budyń to skrobia ziemniaczana, a ona naturalnie nie ma glutenu :P Ach ten marketing!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś o tym glutenie nie pomyslałam XD Przypomniałam sobie ze mam kupic budyń na zdrowym dziale w Leclercu i akurat był x)

      Usuń
    2. Ja się spotkałam też z budyniem z mąką pszenną, więc trzeba uważać, ale modę na dietę bezglutenową widać wszędzie :D

      Usuń
    3. No właśnie,taka moda...rozumiem osoby z celiaklią,ale gluten naprawdę nie jest straszny ;)
      Akurat ten budyń kupiłam bo sobie przypomniałam o nim XD

      Usuń
  4. Wesołych Świąt:*:*
    A omlet wygląda przepysznie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale w środku jak wygląda <3 Ma coś w sobie z brownie :D
    Samych radosnych i najsłodszych chwil z rodziną :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wpadłam na to!Ale rzeczywiście takie Brownie! ;D

      Usuń
  6. Mmm ten środek <3
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)