piątek, 21 kwietnia 2017

Przepis na bezuckrowe czekoladki -pralinki

Moi rówieśnicy piszą dzisiaj egzamin z języka..a ja dzięki laureatowi z niemca mam wolne XD
Nie pomyślcie sobie,że jakoś jestem wredna czy się z nich śmieję,no co Wy ;)
Chcę Wam tylko powiedzieć,że bardzo to doceniam i idę dzisiaj z przyjaciółką ,również laureatką z niemca,na zakupy :D

A dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam przepis ,który ostatnio wpadł mi do głowy.
Inspirowałam się Instagramem,ale postanowiłam sobie trochę to ,,ulepszonych,, i tak powstał kolejny zamrażarkowy deser-tym razem to zdrowe,bezcukrowe czeko-pralinki :) 
 Składniki na 5 sztuk:
-3 kostki dobrej jakości gorzkiej czekolady
-3 łyżki oleju kokosowego
-3 łyżki kakao
-1 łyżka syropu klonowego
-dowolne orzechy i bakalie do środka(ja użyłam mieszanki ,którą kupiłam w Grecji)
 Przygotowanie:
Czekoladę siekamy nożem na małe kawałki.W rondelku umieszczamy olej kokosowy i czekoladę.Włączamy ogień i rozpuszczamy na małym ,wolnym ogniu.
Po rozpuszczeniu dodajmy resztę składników-czyli kakao i syrop klonowy i jeszcze chwilę mieszamy na palniku.
Potem  na przygotowane foremki na babeczki(i miejsce w zamrażalniku!!!) wlewamy po około 2-2,5 łyżki czekoladowej masy,Do środka wrzucamy dowolną ilość naszych orzechów i bakalii,a następnie chowamy do zamrażalnika na najlepiej całą noc,jeżeli chcemy konsumować następnego dnia,Jeżeli już dzisiaj,to na pół godziny.
Pamiętajcie tylko o wyjęciu pralinek na jakieś 10 minut przed spożyciem następnego dnia ;)
Smacznego i mówcie w razie czego,jak zrobicie :D

11 komentarzy:

  1. Wcale tak nie pomyślałam. Pracowałaś na to, przykładałaś się i zasłużyłaś na taki dzień i relaks :) Spędź dzisiaj miło czas:)A pralinki??? Świetne... Z chęcią bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pralinki na pewno są pyszne - jak dla mnie lepsze od owocowych :)
    A na wolny dzień jak najbardziej zasłużyłaś - życzę Ci, że będzie bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to takie czekoladki!! :D

      Usuń
    2. Ostatnio ciągle mogłabym jeść czekoladę ;)

      Usuń
  3. Widziałam w Internecie podobne przepisy, ale sama nigdy nie robiłam :D Będę musiała w wolnej chwili spróbować, tylko czas się zaopatrzyć w pachnący olej kokosowy :P

    I dobrze, że masz dzień wolny - możesz spokojnie odpocząć po tym stresującym okresie i szale :) Udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja użyłam zwykłego bezzapachowego,a i tak kakao unosiło sie w powietrzu :D
      Oj,gdyby tak moza było na maturze... ;)

      Usuń
    2. Nie myśl na razie o maturze - masz 3 lata jeszcze :D

      Usuń
  4. Co jak co ale brawka ogromne Ci się należą :D To nie lada wyczyn, więc naprawdę szacun :D I jeszcze takie pyszności w kuchni robisz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha,pysznosci!! :D
      I dzikeuje ,ciężka praca popłaca :D

      Usuń
  5. Wyglądają bardzo smacznie, możesz mi kiedyś takie zrobić :P

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)