poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Moje ostatnie śniadania-cz.10-reaktywacja!!!

Cześć!

Zdziwieni tytułem??Ja też!!
Bo oto wróciły moje śniadania!

Na początek powiem Wam,czemu tak długo tych śniadań nie było( i w najbliższym czasie nadal nie będzie).Pierwszą rzeczą jest pogoda-nie dopisuje do robienia porannych zdjęć.Po drugie brak czasu-w tym półroczu plan mi się zmienił i jem różnie śniadania-przez pół tygodnia u babci,drugie pół w domu.A po trzecie,brak estetyki tych posiłków,jak często przygotowuję je na szybko.

Bardzo ważną rzeczą,od której zacznę jest to oto pudełko.Kupiłam je sobie na stronie Ani Lewandowskiej na  promocji ,,Wielkanocny Box,, gdzie znalazło się m.ni.8 batoników ,białko konopne,mus kokosowy ,liofilizowana malina....oczywiście nie byłabym sobą,jakbym nie kupiła jeszcze innych wariantów batonów oraz proszku z jagód acai.Nawet nie wiecie,jak się jarałam na tę paczkę! XD
 1.Omlet budyniowy  czekoladowy podany z ananasem.
Na niego przepis już podawałam(tutaj ) :)
Do tego pyszny,świeży ananas...
 2.Acai bowl z borówkami i pieczonymi płatkami
Taaak,acai bowl!Moje pierwsze acai bowl! :) Zmiksowałam banana,garstkę jeżyn,czubatą łyżeczkę sproszkowanego acai,trochę mleka i...tadaaam :)
Podałam z borówkami i pieczonymi płatkami-moje ostatnie odkrycie kupione niedawno w Leclercu.To po prostu mieszanka płatków owsianych,żytnich orkiszowych i jaglanych upieczona.Chrupią nieźle!
 3.Wegański omlet z mąki z ciecierzycy ze szczypiorkiem i sałatką z ogórka,szpinaku i cebuli.
Omlety wegańskie robię od jakiegoś czasu naprzemiennie z jajecznymi.Przepis na takiego wzięłam ze strony ErVegana (link  do przepisu) w nazwie .Raz zrobiłam mieszankę i mam w wiaderku na kilka takich omletów :)

 4.Omlet z jajeczek przepiórczych ze szpinakiem,pomidorem,szczypiorkiem i kiełkami brokuła i mozarellą.
Przepiórcze jajeczka kojarzą mi się zawsze z Wielkanocą,na Wielkanoc więc je kupiłam.Najpierw do duszonego szpinaku z cebulką dodałam gałki muszkatołowej,tylko troszkę.Spróbujcie jakie to dobre!
 5.Owsianka z ugotowanym bananem i jablkiem z masłem migdałowym,kokosem i dżemem rabarbarowym.
Pyszna owsianka :) Ostatnio kupiłam właśnie dżem rabarbarowy 100% w Biedronce i jest pyszny :)
 6.Komosanka z jabłkiem i migdałami.
Bardzo posmakowały mi ostatnio płatki quinoa i jem je jak owsianki :)
 7.Omlet budyniowy na który również był już na blogu przepis :) 
Tutaj przepis
 9.Wegańskie pancakes z cieicerzycy i banana.
Przepis podpatrzyłam u SavoryorSweet i zrobiłam je na dzień pancakes :)

A Wy co jedliście ciekawego ostatnio na śniadanie?

26 komentarzy:

  1. Bardzo cieszę się na ten post bo to świetna inspiracja ;)
    Rozumiem, że brak czasu i natłok obowiązków uniemożliwa takie posty, dlatego jeszcze bardziej cieszę się, że ten się pojawił. Dziekuję ;)

    Pudełko bardzo fajne - już nie mogę doczekać się recenzji ale dzisiaj królują Twoje śniadania ;) Dosłownie wszystko od góry do samego końca wygląda przepysznie... tak kolorowo, wiosennie.... aż chce sie jeść ;) Świetnie komponujesz ze soba dodatki - po takich pysznościach nikt by nie powiedział, że nie lubi śniadań :)

    U mnie na śniadanie królują kasze z różnymi warzywami, orzechami, nasionami... mój ulubiony zestaw od dawien dawna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie bardzo i twoje śniadania brzmią swietnie :)

      Usuń
  2. Twoje śniadania pomimo braku czasu są bardzo różnorodne i wszystkie pysznie wyglądają :) Najbardziej podobają mi się omlety, placki z ciecierzycy i banana oraz owsianka bananowo - jabłkowa :)

    A ja nic ciekawego nie jem, bo postępuję wg. schematu - na poniedziałek piekę owsiankę (dzisiaj miałam np. z malinami, porzeczkami i bananem), na wtorek i czwartek zabieram płatki owsiane z jogurtem, orzechami, bananem i suszonymi owocami, w środę robię owsiankę gotowaną - ostatnio najczęściej budyniową z bananem, a piątki to jedyny dzień nie stały ;), w soboty jem placki (w tą minioną jadłam z bananem, jabłkiem i macą ;)), a w niedzielę kanapki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,bardzo ciekawe propozycje śniadaniowe :D Mogę prosić przepis na te placki z soboty i owsianke budyniowa? :)

      Usuń
    2. Placki zrobiłam ze zmielonych na mąkę płatków owsianych (40g) i łyżki mąki dyniowej, startego banana i połowy startego jabłka, łyżeczki oleju kokosowego i łyżeczki zmielonego siemienia rozmieszanego ze wrzątkiem, łyżeczki macy i ok. 100ml mleka chyba kokosowego - wymieszałam to wszystko i smażyłam bez tłuszczu :)

      A owsiankę robię ostatnio na domowym "mleku" - łyżkę wiórków kokosowych zalewam wrzątkiem i potem miksuję ją z większą ilością wody i 2 świeżymi daktylami - na tym gotuję owsiankę (z 50g płatków owsianych, połowy pokrojonego banana, łyżki rodzynek, łyżeczki macy czy czasem dodam kakao) i pod koniec dodaję łyżeczkę proszku budyniowego albo łyżeczkę zmielonego siemienia lnianego. Czasem robię ją na mleku kokosowym wymieszanym z wodą (mniej więcej 50g gęstego tłustego mleka + 250ml wody).

      Usuń
  3. A ile zapłaciłaś za tę paczuszkę? I słyszałam wiele dobrego o tych opiekanych płatkach, muszę się skusić :D I muszę też pójść do biedry ogarnąć ten dżem rabarbarowy!
    I narobiłaś mi ochoty na ananasa... Tzn. podsyciłaś, bo dzisiaj rano wstałam i stwierdziłam, że jak przyjadę w piątek do domu, to kupię ananasa, bo mi się chce :D Ale fajne śniadanka <3 Zwłaszcza te ciecierzycowe omleciki - pyszka!

    U mnie ostatnio nudy - kanapki, naleśnik z białym serkiem, owsianki (w tym pieczone) z masłem orzechowym... Wczoraj "zaszalałam" i zjadłam jogurt z ryżem i owocami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ,,zaszalałaś,, XD
      Ciesze sie ze ci przypomniałam o tych rzeczach,koniecznie kup ananasa :D A za paczkę zapłaciłam coś kolo 180 zł,bo dokupilam batona i Jagody Acai,ktore same kosztowały 60 zł :o No ale moje oszczędności XD a nie czesto coś kupuje;) Plus kurier 11,to coś tak jak mówiłam razem z 180 zł :)

      Usuń
    2. O Matko, nie na moją kieszeń :D

      Usuń
    3. Nie pomyśl sobie ze szastam kasą,większość zbieram skrupulatnie na wyjazdy.Ale od dawna czaiłam sie na te produkty,a akurat w boxie były 25% taniej niż bez a dostałam jeszcze po 2 warianty batoników :)

      Usuń
    4. Nie no, każdy może robić ze swoimi pieniędzmi, co chce :P

      Usuń
  4. Super ta paczka Ani Lewandowskiej :D Jadłaś już coś z tego? Co najbardziej polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam musu kokosowego i był bardzo dobry,Aczkowliek Rafaello mi nie przypomniał jak dużo osób mowi.Acai tez zrobiłam bowl,to było w śniadaniu na gorze :D

      Usuń
    2. O właśnie o ten mus nam najbardziej chodziło :) A batoniki jakoś wyróżniają się czy są takie jak te powszechnie już dostępne? :)

      Usuń
    3. Za tydzień będą recenzje ,ale juz wam powiem ze nie maja nic specjalnego ;)

      Usuń
  5. Jadłam z tej serii batonika z machą, ale był okropny :P Może jednak inne rzeczy będą lepsze :D
    A co do śniadań, to wszystko wygląda przepysznie! Zdecydowanie muszę zrobić tego omleta budyniowego. Ja ostatnio jem albo bułki z masłem orzechowym, bananem i syropem z agawy, albo wafle kukurydziane z tym samym składem, nie mam czasu nawet owsianek robić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja rozumiem,tez nie mam czasu na nic wymyślnego :/
      Ale recenzje wszystkich batonów energetycznych Ani pojawia sie niedługo na blogu ;)

      Usuń
  6. Świetna paczuszka i Twoje śniadania również. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i rownież pozdrawiam! :D

      Usuń
  7. Oj ja zawsze mniej więcej to samo - w tygodniu kromki z jakimś serkiem i warzywami, a w weekend chleb chrupki z masłem orzechowym i jakimś słodkim kremem ;D Obecnie mam na tapecie ciasteczkowy ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak dobrze ;) Grunt żebyś ty to lubila :D
      A krem ciasteczkowy Speculoos recenzowałem i jak pamiętasz mi nie posmakował ;p

      Usuń
  8. Jadłam jej batoniki i dla mnie nie są warte swojej ceny ;) A śniadanka super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No...zobaczysz,ze ja tez tak uważam ;)

      Usuń
    2. Chyba juz zaspojlerowalam XD

      Usuń
    3. Haha :D Wiedziałam, jestes kolejną osobą, która się zawiodła.

      Usuń
  9. Pyszności jadasz na śniadania:) . Mała rada nie używaj żółtej trzcionki bo ledwo widać co tam jest napisane:(

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)