środa, 26 kwietnia 2017

Cocoa-migdały w czekoladzie VEGEMYLK

 Cześć!

Dzisiaj mam dla Was recenzję pewnej...nowości.Są to migdały w wegańskiej surowej czekoladzie od marki Cocoa.
Jak pamiętacie,polubiłam się z ich innymi bakaliami i orzechami w czekoladzie,kompletnie do gustu nie przypadła mi jednak kokosowa czekolada.Jak będzie tym razem?
Szata graficzna jest biała,utrzymywana w tonie diabelskiej czekolady kokosowej.
Po otworzeniu 70 gramowego opakowania moim oczom ukazały się brązowe kulki pachnące wyraźnie gorzkim kakaem(tak,wiem ..kakao .. się nie odmienia ;P) ja jednak lubię odmieniać ten wyraz,więc musicie się przyzwyczaić :)
 Czekolada w smaku okazała się słodka i chrupiąca,o dziwo....wyraźnie MLECZNA.Tak,nie przesłyszeliście się,mleczna!Przepyszna,jakby Milkowa albo Lindtowa.
Nie ukrywam ,że bardzo mnie to zdziwiło,nie spodziewałam się tak dobrej i tak słodkiej czekolady po Cocole.
Migdał w środku okazał się chrupiący,tłuściutki,świeży i niestęschły.Chyba dlatego,że to nowość i od razu ją kupiłam :D 
Naprawdę jestem zauroczona *.*
 Dla fanów słodyczy(i to takiej zdrowszej) jest to świetna rzecz!I w dodatku wegańskie!
Nie ma tego gorzkiego kakaowego posmaku,bo masa kakaowa to tutaj min.47%.Dla jednych to dużo,dla drugich mało ;p
 Jedynym minusem jest cena,bo za tak małe opakowanie dałam 13 zł.No ale dla smaku można raz na jakiś czas.
Niemniej jednak szczerze Wam polecam :D
Ocena:6/6!
gdzie kupiłam:sklep ze zdrową żywnością
cena:13 zł :/

17 komentarzy:

  1. Właśnie ja kocham tę kokosową czekoladę ("mleczną"), bo rozpływa się w ustach i wiem, że te bakalie by mnie zachwyciły :D Ale poczekam, aż spadnie ich cena i wtedy kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla mnie ta czekolada była 0/6,a orzechy świetne :D

      Usuń
  2. Jadłam takie migdały, ale były w innym opakowaniu, więc może i smak miały inny. A te mam w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te białe sa zupełnie inne!

      Usuń
    2. Ale też się nazywały migdały w czekoladzie vegemilk, więc to chyba coś podobnego. Myślałam, że tylko opakowanie zmienili... Ale te zwykłe, po prostu w surowej czekoladzie smakowały mi bardziej ;)

      Usuń
  3. "Milkowa" czyli pewnie bardzo słodka, ale nie wątpie, że smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie aż tak ,tylko porównywalna naciąganie XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałyśmy kupić ale w jednych delikatesach były za 15 zł i jakoś zrezygnowałyśmy :P Ale kiedyś na pewno spróbujemy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja kupiłam ciut taniej,poszukajcie gdzie indziej ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas można i wydaje więcej na jedzonko ;)

      Usuń
  7. ooo szalona! xD Tak szaleć z kakao ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pieniędzmi.....;) Strasznie mnie zaciekawiły XD

      Usuń
  8. Ooo zachęciłaś mnie! Oprócz czekolad jadłam z tej firmy banany w czekoladzie, ale były niezjadliwe przez gorzką czekoladę :P A tutaj skoro smakuje mlecznie, to powinno mi smakować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No naprawdę mlecznie!A bananów nie jadłam,ciekawe czy dla mnie tez byłyby gorzkie ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)