środa, 12 kwietnia 2017

Ania-fun cookies gryczane

Cześć!

Ciężkie życie ucznia...szczególnie jak za tydzień dokładnie egzaminy!Jak ja się cieszę ,że nie piszę przyrodniczych i języka XD
Ale to nie czas na marudzenie,to czas na dzisiejszą recenzję!
Przedstawiam Wam ciasteczka ,,FUN cookies gryczane,,
 Dla chętnych zrobiłam też zdjęcie zdrowego składu :)
 Po wyjęciu ciasteczek z ciekawego opakowania(a było ich w nim 9 sztuk) zauważyłam,że ciasteczka mocno się kruszą,co trochę utrudniało mi ich zrecenzowanie.Pomyślałam jednak:,,Kto jak nie ja?,, i stawiłam czoła temu nadertrudnemu zadaniu ;)
 Pachną delikatnie gryką lub takim chlebkiem gryczanym.Jest to bardzo słaby zapach,no ale zawsze ;)
Wzięłam gryza i nie zdziwiłam się,jak poczułam twardość pod zębami.Bardzo chrupiące i wprost rozwalające się z buzi.
Nie ukrywam,że są to ciasta typowo do ,,chrupania,, niż do ich smakowania,smaku bowiem mają naprawdę niewiele.Są bardzo delikatnie słodkie,jakby syropem klonowym(tak ,wiem,to syrop ryżowy ;)) i minimalnie czuć posmak gryki.

 Podsumuję je tak-trochę się zawiodłam.Wydałam 5 zł 40 gr,oczekiwałam czegoś więcej ;p Ciekawe doświadczenie,ale bez efektu wow.Ratuje je zdrowy skład ,mocna chrupkość i...nic więcej :p
Ocena:3+/6
gdzie kupiłam:sklep ze zdrową żywnością
cena: 5,40 zł

14 komentarzy:

  1. To już za tydzień macie egzaminy? Jak szybko. Będę trzymać za Ciebie kciuki - jestem pewna, że sobie poradzisz :)

    Ciasteczka gryczane.... szkoda, ze słabo czuć w nich grykę ;/ Po Twojej recenzji wiem, że ja też byłabym nimi zawiedziona. Plus za to, że nie są przesłodzone ;)

    Życzę miłego i słonecznego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację - ciasteczka są bardziej do chrupania niż do smakowania, ale ja i tak lubię ich smak i kruchość :)
    I powodzenia na egzaminach - wiem, że sobie poradzisz, bo jak nie Ty to kto ;)
    A niedługo będziesz miała wakacje ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak,przez oliampde mam 100% z przyrodniczych i języka :)

      Usuń
  4. No proszę, zawsze chciałam je kupić, a jednak nie warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo smaczne ale wolimy gryczane w wersji grunchy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jadłam ich, ale po Twojej recenzji chyba nie sięgnę po nie szybko :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dla mnie smaku nie maja,ale więcej dla ciebie x)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)